Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Kyllä voisi laittaa poikottiin tuon tuottajan joka on myös syyllinen yhteiskunnan varoilla tehtyyn ohjelmaan, missä yhdelle kyläpellelle on annettu ilmaista mainosaikaa ja jokaisessa jaksossa joutuu väistellä, kuin lantapalloa. Hyh kyllä haisee pahalle. 😡 En muista milloin mulle olisi aikaisemmin käynyt näin, en ole vieläkään kyennyt katsomaan viimeistä jaksoa. ;(
Pitäisköhän katsoa se 1-kausi, ihan vertailun vuoksi? Mitä mieltä muut ovat?
Puoltoakin sinne suuntaan on ollut ketjun mielipiteissä. 🤗
Henri on hottis, häntä olisi voinut katsoa ja kuunnella enemmänkin. Missäpäin asuu?
Haluaisin kuulla Katin ajatuksia kun Lassi ei oo paikalla. Muitakin pareja kuvattiin kun eivät olleet yhdessä. Koko kautta en ole vielä katsonut niin en tiedä onko tulevissakaan jaksoissa erikseen kertaakaan.
Ei sillä taida olla omia ajatuksia...
Lassi mies kehuu face seinällään et miehet pelkää sen vievän naiset.... siis haloo? Onko tää tyyppi ny tosissaan??? Ei herranjestas...
Eka kausi oli kiinnostavampi, nämä ihmiset ovat liian tavallisia. Häiritsee muutama pieni asia:
Auts, meniköhän kuvaajan kamera rikki? Tekiköhän kuvat näkyvyyttä vastaan... ja kamerakin hajotettiin. :( Kati ja Lassi ovat hämmentävä pari, Lassilla esiintyminen päällä 24/7.
Henri ja Hanna ostavat kaiken uutena, mutta Viivi ja Jukka (tai lähinnä Viivi) tuunaa kierrätyskalusteita. Hyvä Viivi! Respectiä.
Santeri valittaa aknestaan, mutta pelatessaan tietokoneella nyppii finnejään sormin. Osaan päätellä, miksi ihon kunto ei parane. Muutoin Santeri ja Oona ovat ihana ja toisilleen sopiva pari.
Jukka räkii limaklimppejään koko ajan! Joudun aina katsomaan muualle. Hyi yööökkk.
Luin ton Lassin pari fb päivitystä ja niistä oikein huokuu ylimielisyys. Minäminäminä. Ja joku muka pelkää et tuollainen pelle veisi naisia?? No mä en naisena koskisi edes pitkällä tikulla.
Joka kerta kun näen realityjä nuorista ihmisistä, hämmästyn, miten iso rooli ajankäytöllisestikin tietokonepelaamisella on heidän elämässään. Santerikaan ei ehdi siivota, koska se olisi pois omasta "vapaa-ajasta". Joka kului aamuyöhön asti koneella.
Ei se minulta pois ole, tokikaan, pelatkoon voin. Mutta järkytyn jotenkin aina siitä. Miten nämä nuoret ehtivät harrastaa liikuntaa tai lukea? Lapsia ei tietty ole aikasyöppöinä.
Juu olen toki itse jo 38 ja voisin olla vaikka tuon Santerin äiti. Ja minun mielestäni tietokonepelaaminen on tylsää. Santeri juttelee siitä oikein intohimoisesti. Kuka saa kiksinsä mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun näen realityjä nuorista ihmisistä, hämmästyn, miten iso rooli ajankäytöllisestikin tietokonepelaamisella on heidän elämässään. Santerikaan ei ehdi siivota, koska se olisi pois omasta "vapaa-ajasta". Joka kului aamuyöhön asti koneella.
Ei se minulta pois ole, tokikaan, pelatkoon voin. Mutta järkytyn jotenkin aina siitä. Miten nämä nuoret ehtivät harrastaa liikuntaa tai lukea? Lapsia ei tietty ole aikasyöppöinä.
Juu olen toki itse jo 38 ja voisin olla vaikka tuon Santerin äiti. Ja minun mielestäni tietokonepelaaminen on tylsää. Santeri juttelee siitä oikein intohimoisesti. Kuka saa kiksinsä mistäkin.
Niin, minä olen 44 ja pelaaminen on ihan arkipäivää. Huvinsa kullakin, eikä siinä mitään niin kauan kun asialliset hommat tulee hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisi laittaa poikottiin tuon tuottajan joka on myös syyllinen yhteiskunnan varoilla tehtyyn ohjelmaan, missä yhdelle kyläpellelle on annettu ilmaista mainosaikaa ja jokaisessa jaksossa joutuu väistellä, kuin lantapalloa. Hyh kyllä haisee pahalle. 😡 En muista milloin mulle olisi aikaisemmin käynyt näin, en ole vieläkään kyennyt katsomaan viimeistä jaksoa. ;(
Ristmeri collectionissa taas uus kunnon härö ukko Lassi :) Parhaat näistä tuottajan erikois hahmoista on ollut ohjelmassa sadan vuoden talo missä saa muutenkin hyvän kuvan tuottajan meinigistä :) Kyllä näitä aina miellellään kattoo!
Onko se jakso no 8 mitä ei näytetty aikaisemmin, siis kun katsoi nuo kaikkijaksot yhteen pötkyyn, niin puuttuko se sieltä välistä?
Ville hajoaa kun joutuu olemaan 4 viikkoa intissä, vaikka saa sen jälkeen kaksi VIIKKOA lomaa. Ei ole armeija entisensä. Eihän sieltä ennen saatu kuin viikonloppuvapaita. Ihmeellistä rahan tuhlausta, pyöritetään näitä nuoria miehiä armeijan ohella monta viikkoa putkeen lomailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ville hajoaa kun joutuu olemaan 4 viikkoa intissä, vaikka saa sen jälkeen kaksi VIIKKOA lomaa. Ei ole armeija entisensä. Eihän sieltä ennen saatu kuin viikonloppuvapaita. Ihmeellistä rahan tuhlausta, pyöritetään näitä nuoria miehiä armeijan ohella monta viikkoa putkeen lomailemassa.
Johtuskohan koronasta tuo järjestys?
Alkuun nauratti ja hämmensi mutta Lassin ja mamman vauvaongelmien kohdalla alkoi jo mielenkiinto lerpahtaa.
Oon ihan varma että tuo Lassi saa voimaa näistä haukkumaviesteistä ja siitä että herättää niin paljon tunteita. Parempi pysyä neutraalina ja antaa tollasen vouhkata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristmeri collectionissa taas uus kunnon härö ukko Lassi :) Parhaat näistä tuottajan erikois hahmoista on ollut ohjelmassa sadan vuoden talo missä saa muutenkin hyvän kuvan tuottajan meinigistä :) Kyllä näitä aina miellellään kattoo!
Sadan vuoden talo oli ihan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. 👩🏻🦰 Sadan vuoden talo, taisin itsekin katsoa, eikös siinä mennyt monta ikkunaa rikki ja mittaukset olivat aina pielessä. Aivan käsittämättömän ammattitaidotonta porukkaa. Kyllähän se sitten lopulta ilmeni, että pelkkää huijausta olikin. Eihän se rakennus valmistunut siihen tarkoitukseen kun katsojien annettiin ymmärtää.
Hyvää kesää ja mukavaa yhteiselämää jatkossakin. Kiitos teille Oona & Santeri, Hanna & Henri, Viivi & Jukka, että olitte mukana. 🥰
No ei...
Henri: vähän juro ja tykkää asemastaan olla pikkusen ohjattavana.
Hanna: todella nätti, aikaansaava, suhteen laadusta huoltapitävä, kysyy Henriltä ja haluaa vastauksiakin.