Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehtiiko pienirintaiset isorintaisia naisia?

Vierailija
19.04.2021 |

Siinä kysymys

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paikat pursuu pallotissejä mitä miehet kuolaa.

Kyllä saa olla hyvä itsetunto että itikanpistonsa hyväksyy nykymaailmassa.

Sama kun mainokset pursuis jättikulleja& naiset niitä vaan kyttäis päivästä toiseen ja huomauttelis kumppanilleen että kunnon mies ei ole ilman jättimelaa, saattas se vähän vituttaa

Ei mainosten miesmallit ole yhtään enemmän taviksia kuin naismallitkaan.

Vierailija
122/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun mainokset pursuis jättikulleja& naiset niitä vaan kyttäis päivästä toiseen ja huomauttelis kumppanilleen että kunnon mies ei ole ilman jättimelaa, saattas se vähän vituttaa

Mutta kun iso osa miehistä ei edes tykkää niistä luonnottomista palloista..vaikka niitä joka paikassa pursuaa..luomut on parhaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi, koska olen vartalomalliltani sellainen pieni siro nainen, jolle isot ei edes kävisi.

Se kyllä ärsyttää, että oma mies kokee tarpeelliseksi aina vilkuilla isoja, jos niitä sattuu näkymään lehdessä tai netissä. Scrollaa ensin ohi, mutta vaivihkaa palaa katsomaan saman kuvan. Ei osaa asiaa selittää. Sanoo sen olevan primitiivinen reaktio ja pahoittaa aina mielensä, jos asiasta mainitsen. Mene ja tiedä... On hänelle kyllä kelvannut 20 vuotta nämä minun käteensopivat, mutta ei nämä ole ikinä häntä samalla tavalla "tyrmänneet" visuaalisella tasolla niin sanotusti.

Sepä se onkin, kun sillä on niin suuri vaikutus itsetuntoon, tunnetko kelpaavasi toiselle. Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen, kun exäni toimi juuri noin.. ja miten se sai tuntemaan itseni huonoksi.. sitten tuli nykyinen mies, joka pitää näistä aidosti. Ja nainen kyllä vaistoaa mitä mieltä mies on oikeasti.

Saako sitten naisen katse värähtää sekunnin murto-osaksi iltapäivälehden sivulla taaksepäin, jos siinä scrollaantuu paidaton palomies? Vai eikö ole väliä, koska mies ei kuitenkaan ”vaistoa” tällaisia juttuja?

Silmänliike- ja ajatuspoliisit vauhdissa, onneksi ei ole tätä omassa liitossa, joka onkin kestänyt hyvin ja seksintäyteisenä viimeiset 25 vuotta. Ja juu, vaimolla on pienet tisut, oikein ihanat.

Jos sinulla olisi pieni kalu ja vaimosi toistuvasti siitä mainitsisi ja kertoisi haaveilevansa isommasta. Eikö ollenkaan ottaisi itsetunnon päälle? Sama asia rintojen kanssa.

Minä en nyt puhunut mistään törkeyksien toistuvasta mainitsemisesta vaan kumppanin silmänliikkeiden seuraamisesta nettiä selatessa ja asioiden ”vaistoamisesta”. Ei tarvitse ymmärtää väärin.

Itse ymmärrät tahalleen väärin.

Vierailija
124/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on, ei pursu jättimela kalsareista.

Vierailija
125/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun iso osa miehistä ei edes tykkää niistä luonnottomista palloista..vaikka niitä joka paikassa pursuaa..luomut on parhaat

Joo luomut..mutta ei pienet ketunnokat. Niistä ei aidosti kukaan mies välitä vaikka kuinka muuta väittää.

Vierailija
126/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt taas ryöpsähti nostamaan tunteita..puhutaanko välillä vaikka niistä roikkuvista palleista niin vähän jäähtyy..jos jäähtyy...

Vierailija
127/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen löydä omansa. Me ainakin. Joten anti olla jo.

Vierailija
128/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin noissa tissikalentereissa mitään lautoja tai ruttutissejä on, jos olis ei miehet niitä ostas.

Vierailija
129/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt taas ryöpsähti nostamaan tunteita..puhutaanko välillä vaikka niistä roikkuvista palleista niin vähän jäähtyy..jos jäähtyy...

Yritäppä tässä nyt saada tilanne rauhottuun... :)). Mulle sopis se pallikeskustelu ;)

Vierailija
130/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäppä tässä nyt saada tilanne rauhottuun... :)). Mulle sopis se pallikeskustelu ;)

😄 haastava homma..

Vierailija
131/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄 haastava homma..

Toivoton.. :)).

Vierailija
132/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten aiheuttamaa,

Ei muuta ku naiset samalla mitalla takasin!

Muistakaa tehdä selväksi mitä naiset haluaa, kunnon lerssiä! Lähetelkää ystävänne kanssa kuumien miesten kuvia toisillenne ja selailkaa jättimoloja.

Vierailija
133/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi, koska olen vartalomalliltani sellainen pieni siro nainen, jolle isot ei edes kävisi.

Se kyllä ärsyttää, että oma mies kokee tarpeelliseksi aina vilkuilla isoja, jos niitä sattuu näkymään lehdessä tai netissä. Scrollaa ensin ohi, mutta vaivihkaa palaa katsomaan saman kuvan. Ei osaa asiaa selittää. Sanoo sen olevan primitiivinen reaktio ja pahoittaa aina mielensä, jos asiasta mainitsen. Mene ja tiedä... On hänelle kyllä kelvannut 20 vuotta nämä minun käteensopivat, mutta ei nämä ole ikinä häntä samalla tavalla "tyrmänneet" visuaalisella tasolla niin sanotusti.

Sepä se onkin, kun sillä on niin suuri vaikutus itsetuntoon, tunnetko kelpaavasi toiselle. Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen, kun exäni toimi juuri noin.. ja miten se sai tuntemaan itseni huonoksi.. sitten tuli nykyinen mies, joka pitää näistä aidosti. Ja nainen kyllä vaistoaa mitä mieltä mies on oikeasti.

Saako sitten naisen katse värähtää sekunnin murto-osaksi iltapäivälehden sivulla taaksepäin, jos siinä scrollaantuu paidaton palomies? Vai eikö ole väliä, koska mies ei kuitenkaan ”vaistoa” tällaisia juttuja?

Silmänliike- ja ajatuspoliisit vauhdissa, onneksi ei ole tätä omassa liitossa, joka onkin kestänyt hyvin ja seksintäyteisenä viimeiset 25 vuotta. Ja juu, vaimolla on pienet tisut, oikein ihanat.

Jos sinulla olisi pieni kalu ja vaimosi toistuvasti siitä mainitsisi ja kertoisi haaveilevansa isommasta. Eikö ollenkaan ottaisi itsetunnon päälle? Sama asia rintojen kanssa.

Minä en nyt puhunut mistään törkeyksien toistuvasta mainitsemisesta vaan kumppanin silmänliikkeiden seuraamisesta nettiä selatessa ja asioiden ”vaistoamisesta”. Ei tarvitse ymmärtää väärin.

Itse ymmärrät tahalleen väärin.

Tämän kommenttiketjun ekassa viestissä ”mies kokee tarpeelliseksi aina vilkuilla isoja, jos niitä sattuu näkymään lehdessä tai netissä. Scrollaa ensin ohi, mutta vaivihkaa palaa katsomaan saman kuvan”. Toisessa viestissä ”nainen kyllä vaistoaa mitä mieltä mies on oikeasti”.

Näitä olen kommentoinut. Kerro mulle millä tavalla ymmärsin ne väärin?

Vierailija
134/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten aiheuttamaa,

Muistakaa tehdä selväksi mitä naiset haluaa, kunnon lerssiä! Lähetelkää ystävänne kanssa kuumien miesten kuvia toisillenne ja selailkaa jättimoloja.

Mä luulen että aika harva mies ottaisi tuosta nokkiinsa, innostuisi vain että kerrankin rouvaa taitaa jokin seksiin viittaava kiinnostaa...

Oletko todella noin lapsellinen? Neuvo nyt vielä vaikka vähän lällättelemään sille omalle miehelle...

Vierailija
135/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin noissa tissikalentereissa mitään lautoja tai ruttutissejä on, jos olis ei miehet niitä ostas.

No näinhän se on. Mutta tissitkin noudattaa muotia. 90-luvulta taaksepäin tissilehdissä on ollut enemmän variaatioita kuin mitä netti nykyään tarjoaa. Nykyään on vain niitä Playboy-tissejä, jotka ovat joko pieniä pyöreitä tai isoja pyöreitä ja nänni keskellä rintaa. Muut rinnat EI kuulu aikuisviihteeseen.

Ja sitä miehet kutsuu vaihtelun hakemiseksi, Heh.

Vierailija
136/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja viimeksi nähnyt tissikalenterin missään ehkä joskus 90-luvulla. Missä sinä niitä näet?

Vierailija
137/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tissit

Vierailija
138/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten aiheuttamaa,

Mä luulen että aika harva mies ottaisi tuosta nokkiinsa, innostuisi vain että kerrankin rouvaa taitaa jokin seksiin viittaava kiinnostaa...

Oletko todella noin lapsellinen? Neuvo nyt vielä vaikka vähän lällättelemään sille omalle miehelle...

Kyllä minun mieheni on ollut selvästi epävarma, jos katson elokuvaa missä on komea mies pääosassa ja ilman paitaa. Tässä tuleekin se ero naisissa ja miehissä, että nainen ei todellakaan ole innostunut jos mies näkee toisen naisen ja siitä kiihottuneena lähestyy vaimoaan seksi mielessä. Tulee vain sellainen olo, että on panopatja.

Vierailija
139/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies varmasti ottas nokkiinsa jos oma varustus ei ois lerssiä nähnytkään, eipä ois kiva sekstailla kun tietäs millasta se nainen oikeasti haluaa. Ihan sama kun mies sössöttää että kaikki rinnat kelpaa mutta tumputtaa silariämmille

Vierailija
140/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on nyt pakkomielle nostaa ne silarit pöydälle jatkuvasti... Kyllä luomutissit on aina parempi vaihtoehto koosta riippumatta(heh) kuin ehdotetut, rauhoitu nyt vähän.