Haluatko kysyä jotakin synnärin lastenhoitajalta?
Kommentit (33)
lapseni vietti pitkä ajan teholla, eikä siellä puhuttu mitään että vuorovaikutuksemme (lue: loppu elämämme) kärsii siitä että en voi vierihoitaa vauvaa!?
Ja se on kyllä pahempaa kuin isän tupakointi, ellei isä ole kärytellyt ihan äidin naaman edessä.
Tai mitens adoptioihin? Onko yleistä Suomessa vastasyntyneen adoptio?
On tämän hetken asia, aina on joku asia enemmän esillä. Oikein hyvä asia, ei ollenkaan itsestäänselvyys. Mikään ei ole kuitenkaan pilalla ja tuhoon tuomittu esim. vauvan tehoseurannan takia.
lh
Olen ollut mukana parissa synnytyksessä, jossa lapsi on annettu adoptoitavaksi. Lastenosastolla olen joskus vuosia sitten hoitanut tällaisia vauvoja. Suomessa kuitenkin vain muutama vastasyntynyt vuodessa lähtee adoptioon.
lh
Eli on tärkeää miten asiat sanotaan siellä laitoksella, millä äänensävyllä jne. Ja miten vauvaa kommentoidaan esimerkiksi.
1. muut lapset huostassa (ei VALITETTAVASTI aina)
2. eräs äiti piikittänyt ja juonut ennen raskautta ja raskauden aikana jatkanut, sossu yrittänyt laittaa hoitoon, mutta äiti ei suuostunut, huostaanottivat lapsen suoraan synnäriltä, olisivat antaneet lapsen olla sairaalassa äidin kanssa, mutta äiti piikitti itseään jatkuvasti,lapsi siirrettiin heti syntymästä lastenteholle vieroitukseen ja 3 päivän jälkeen hänet haettiin lastenkotiin
3.äiti tappanut jonkun ja sossu katsoi että lapsen parempi huostassa kuin äidin kanssa vankilassa, äiti-lapsi puolella
Siis heitä, jotak v*ttuilevat äideille eivätkä muista, miten joillekin synnytyksen jälkeinen elämä on ihan yhtä itkua vaan...
Ehkä joku, mutta paljosta ei voi puhua. Yleensä valitukset koskevat aina paria samaa henkilöä.
lh
Vai jatkuuko kaikkia aina vaan ja yhä useampi saa kärsiä ja kokoea ihan kamalia sanoja tms. lastenhoitajien taholta. Sellaisia, jotka muistaa lopun elämäänsä.
Virallisten valitusten tullessa henkilöt puhutellaan , tarvittaessa ohjataan työterveyshuoltoon.
lh
Ai harva vai??? Aika moni minun kokemukseni mukaan.
lh