Mutsi horisi jostain laulajasta (Curt jotain) joka kuoli 27 vuotta sitten. Kenestä kyse?
Kommentit (52)
Trolli, nykynuoret osaa googlettaa.
Curt Simmerberg. Keksi iskelmälaulun, Microsoftin ja Nokia-puhelimet. Älä vaan googleta itse. Tuhlaisit vain aikaasi.
Oisko tää?
Vierailija kirjoitti:
On täysin mahdollista, että nykyteinit eivät tiedä. kenestä on kyse, eikä tajua googlen avullakaan.
Se oli yks täysin surkee rääkyjä joka ei osannut laulaa alkuunkaan. Sano mutsilles että Elvis on edelleekin kunkku.
Se oli se Nirvanan laulaja. Oisit sä tän löytäny googlellakin.
Curt Singer, amerikkalaisen jalkapallon pelaaja. Jäi eläkkeelle 1991. En tiedä onko elossa enää, täyttäisi tänä vuonna 60.
Miten aika on voinut kulua noin nopeasti? Olen vm72 ja siis grunge-ajan nuori ja omat lapset ovat nyt suunnilleen siinä iässä kuin minä, kun olin pomppimassa Ruisrockissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin mahdollista, että nykyteinit eivät tiedä. kenestä on kyse, eikä tajua googlen avullakaan.
"singer curt dead" haulla löytyi muutama vaihtoehto.
laittakaapa itse googleen "laulaja curt jotain joka kuoli 27 vuotta sitten" ja katsokaa mitä tuloksia tulee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurtia ei voi tajuta. Se piti kokea 90-luvulla. Nykynuori EI voi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, löytää, mutta ei tajua, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
curtis mayfield?
Curt Lindström. Levytti megahitin Den glider in yhdessä Muska Babitzinin lapsen Kirkan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ian Curtis?
Rebel