Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutsi horisi jostain laulajasta (Curt jotain) joka kuoli 27 vuotta sitten. Kenestä kyse?

Vierailija
18.04.2021 |

En kysy mutsilta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt lähti kreivin aikaan, katsokaa nyt aloituksen teiniäkin. Tyhmiä ja rasittavia uniikkeja lumihiutaleita kaikki. Ei kai niitä kukaan jaksakaan.

Vierailija
42/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curt Lancaster.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curt Connors. Se kuoli kun sille kasvoi suomut.

Vierailija
44/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika kävi roudaamassa jotain nevö hööd Metallicaa kun ne oli suomessa. Sellasia ne nuoret on.

Vierailija
45/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG

Vierailija
46/52 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aika on voinut kulua noin nopeasti? Olen vm72 ja siis grunge-ajan nuori ja omat lapset ovat nyt suunnilleen siinä iässä kuin minä, kun olin pomppimassa Ruisrockissa. 

Olet syntynyt samana vuonna, kuin minunkin lapseni.  Olet ollut pomppimassa Ruisrockissa.

Ja minäkin olen ollut pomppimassa Ruisrockissa.  Olen vuosimallia -51.

Olen ollut Rollareiden konsertissa.  Olen elänyt Dannyn koko viihdeuran varhaisesta nuoruudesta vanhuuden kynnykselle.  Olen ollut fanittamassa Kirkaa.  Olen istunut Irwinin kanssa tanssilavan takahuoneessa (en sentään ilman kavereita)  ja maistanut hänen pullostaan koskenkorvaa, joka oli pirun pahaa enkä ole sen jälkeen siihen juuri koskenut.

Voi tätä ajan kulumista.  Kohta minut sitten heitetään monttuun samoihin aikoihin kuin entiset idolinikin.  Osa siellä jo onkin.

Vierailija
47/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli, nykynuoret osaa googlettaa.

On täysin mahdollista, että nykyteinit eivät tiedä. kenestä on kyse, eikä tajua googlen avullakaan.

Kokeilin pistää googleen Curt died 27 years ago. Ehdin kirjoittaa "curt died 27" ja about 20 ekaa hakutulosta täynnä Kurt Cobainia, joka kuoli 27-vuotiaana... Kun kirjoitin googleen koko tuon lauseen, tuli paljon tuloksia Kurt Cobainista, joka kuoli 27 vuotta sitten 27-vuotiaana. Ei luulisi olevan nykyteinille liian haasteellinen haku.

Et ymmärrä eroa tajuamisen ja googlaamisen välillä?

Epäiletkö siis, että nykyteinit osaavat googlettaa, mutta eivät tajua avata yhtään ainutta saamistaan hakutuloksista?? Eivät kai nuo nyt niin tyhmiä sentään ole?

Sä todistat koko ajan, että olet tyhmä. Sulle on sanottu jo monta kertaa, että kyse ei ole mistään mekaanisesta googlettamisesta, vaan siitä, että Cobain, Nirvana ja koko grunge-skene piti KOKEA. Sitä ei voi tajuta. Grunge putsasi järkyttävän pöhöttyneen musiikkiteollisuuden, ja samanlaista kaivattaisiin nytkin. 

Vierailija
48/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aika on voinut kulua noin nopeasti? Olen vm72 ja siis grunge-ajan nuori ja omat lapset ovat nyt suunnilleen siinä iässä kuin minä, kun olin pomppimassa Ruisrockissa. 

Nyt helvetin isot rispektit tälle av-mammalle, joka oli todistamassa historiaa. Olen kade, myönnän.

Mä olin siellä myös 😊. Vm -70

Vierailija
49/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Kurtin lapsuudenkodin edessä Aberdeenissä Washingtonissa, sen talon edessä, missä Kurt ampui itsensä ja sillä puiston penkillä, missä ihmiset käy muistelemassa Kurtia. Hautaa ei ole. Kiitos sen vaimon!

Vierailija
50/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti nimeltä kurt cobain

Vierailija
51/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se Keekki laulo kun laulo "vedin shotin päähän, curt cobain"

Vierailija
52/52 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni tän ketjun myötä todella vanhaksi 😂😂😂 grunge ei hirveesti iskenyt muhun, mutta kyllähän se aikakautta määritti kovasti..

En ikinä ollut curt/courtney-fani. Sen verran päätöntä meininkiä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä