Kumman miehen valitsisit?
Oon deittaillut paria miestä nyt kuukauden ja pitäis valita toinen.
Mies 1: Erittäin hyväpalkkainen, vois sanoa jopa rikas. Ulkonäkö ei oikein miellytä erityisesti kun on kaljuuntumassa. Ihan mukava, mutta ei mitenkään jännittävä.
Mies 2: Tosi komea ja lihaksikas, mutta ihan duunari ja duunarin palkalla. Paljon jännittävämpi ja tosi "supliikki" kaveri.
Miehenä ottaisin kakkosen, mutta ykkösen varakkuudella. Jos voittaisi lotossa, niin ottaisin heti kakkosen. Nyt tekisi mieli valita tuo ykkönen. Miten sä valitsisit?
Kommentit (30)
Minusta tuossa jäi kertomatta kumpi noista olisi luotettava, rehellinen, aito ja hyvä kumppani?
Mies1 kuulosti noilla kuvauksilla paremmalta. Mutta puuttui siis aikalailla luonnekuvaukset, jännä/ei jännä ei oikein kerro mitään
AP on kakkonen. En ottaisi miestä joka palstailee, joten valitsisin ykkösen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa jäi kertomatta kumpi noista olisi luotettava, rehellinen, aito ja hyvä kumppani?
Mies1 kuulosti noilla kuvauksilla paremmalta. Mutta puuttui siis aikalailla luonnekuvaukset, jännä/ei jännä ei oikein kerro mitään
jännä linnakundi/paskahousu, joka välillä jännästi vetää kääkättimeen
Ei kumpikaan miellytä. Ja tunteet siinä ratkaisee. Miehen pitää olla kunnollinen ja mukava.
Jos kahdesta pitää valita ja asiaa pitää kysyä silloin ei valita kumpaakaan. Niin ja on sillä toisellakin osapuolella sanansa sanottava asiassa.
Valitsisin miehen nro 3. Eli sen joka vaan tuntuu oikealta eikä tarvi kysyä netistä tuntemattomilta mielipidettä.
Varakas ei tarkoita että olisi muut huomioiva, voi olla hyvin saita. Että sama jos joku nainen ottaa sen kakkosvaihtoehdon.
Ap tässä. Siis tarkoitan että molemmat miehet ovat mukavia, mutta tuo mies nro 2 on vaan niin paljon kuumempi. En vaan ole koskaan ajatellut että seurustelisin varastomiehen kanssa. Ja joi, olen deittaillut näitä kahta, itse asiassa useampiakin, mutta nää kaksi on jäänyt silleen vakavalle harkinta asteelle.
Sen ekan, sopis mun ikäluokkaan paremmin. Ne jännät ja huvit keksi itse, koska mullahan olisi sitten tietenkin sitä rahaa.
Help, auttakaa, ehdottakaa