Meille perusteltiin koronarajoituksia sillä että riskiryhmät ja vanhukset ovat vaarassa. Nyt kun he ovatkin rokotettu, keksitään syitä miksi rajoituksia täytyy jatkaa hamaan tulevaisuuteen
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
No huh huh. Voiko pitää paikkansa... VAKAVAT haittailmoitukset, nuohan ovat hurjia lukuja. Jonkun influenssan veroisen taudin hillitsemiseen!?
Tuo on virallista tietoa. Lääkäri Mikael Kivivuori sanoi, että nyt tehdään kansanmur haa suomalaisilla.
Tiesin tämän jo vuosi sitten ja olen asiasta aivan samaa mieltä.
Kansanmurhaa täällä tehdään alkoholilla ja tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. Voiko pitää paikkansa... VAKAVAT haittailmoitukset, nuohan ovat hurjia lukuja. Jonkun influenssan veroisen taudin hillitsemiseen!?
Tuo on virallista tietoa. Lääkäri Mikael Kivivuori sanoi, että nyt tehdään kansanmur haa suomalaisilla.
Suomalaiset ovat päässeet tosi vähällä. Mitä ihmiset ovatkaan saaneet kestää muualla maailmassa, lockdownit monta kertaa ja alituinen vahtaaminen... Mutta tästä "kansanmurhasta" - pitääkö hän siis rokotteita riskinä?
Hyppää ap kaivoon. Siellä sun on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihmiset unohtaa, että on KRIISI!
Aidosti tappava pandemia ei vaadi hallituksen ja valtamedian 24/7 mainoskampanjaa muistuttamaan sinua siitä.
Ilman muistuttamista ja hyvää asioiden hoitoa vaikeassa tilanteessa oltaisiin Ruotsin mallissa.
Ruotsi mukana kusetuksessa, omalla tyylillään. -eri
Kuolleet ei valehtele.
Mutta kuolintilastot valehtelee. Jos ne nyt on mitään erikoista.
Kuulin että influenssaan kuolee Suomessa joka vuosi satoja ihmisiä.
Se tuli minulle yllätyksenä. Ok.
Koska influenssa on kokonaan muka loppunut Suomesta, mitä me tähän sanomme?
Ettei heitä sitten olisi ihan tahallisesti merkitty koronaan kuolleiksi.
Minä ainakin uskon niin. Jokainen, joka vaivautuu ajattelemaan, on jo nähnyt tämän kuvion.
Kivivuori ja muut sisäpiiriläiset ovat jo asian vahvistaneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti tappava pandemia ei vaadi hallituksen ja valtamedian 24/7 mainoskampanjaa muistuttamaan sinua siitä.
Ilman muistuttamista ja hyvää asioiden hoitoa vaikeassa tilanteessa oltaisiin Ruotsin mallissa.
Kuolleet ei valehtele.
Minä ainakin uskon niin. Jokainen, joka vaivautuu ajattelemaan, on jo nähnyt tämän kuvion.
Minkä kuvion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitä ja miten.
Lopetuspiikeillä. Olipa harvinaisen typerä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat päässeet tosi vähällä. Mitä ihmiset ovatkaan saaneet kestää muualla maailmassa, lockdownit monta kertaa ja alituinen vahtaaminen... Mutta tästä "kansanmurhasta" - pitääkö hän siis rokotteita riskinä?
KYLLÄ.
Minäkin pidän. Ja lääkäri vahvisti ne kaikki asiat jotka minäkin jopa maallikkona olin jo ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet ei valehtele.
Ei ole loppunut vaan influenssapotilaita hoidetaan koronapotilaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteissä on "lopetettu" jo miljoonia ihmisiä, hyvin kuitenkin tuntuu menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetuspiikeillä 😂. Menepä heti huomenna työterveyteen puhumaan tuosta "ongelmastasi". Luulen, että saat ihan hyvät lääkkeet siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo lopetuspiikki toiselta nimeltään koronarokote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja puoliso kuulutaan riskiryhmiin, eikä meitä ole rokotettu. Varmaan on muitakin, joten ap:n avaus menee kategoriaan ”täydellisen tietämättömyyden antamalla itsevarmuudella tehtyjä oletuksia”.
Kannattaisi varmaan sitten hakea se rokotus niin siitä ei tarvitse martyrisoida.
Asia on hoidossa, mutta vielä ei ole saatu aikoja. Marttyroiminen on vain omassa päässäsi, koska koet, ettei heikommassa asemassa olevia pitäisi tukea, koska sulla itselläsi on tylsää.
Missä tuollainen tilanne on. Täällä on vapaita aikoja vaikka huomiselle jos riskiryhmäläinen haluaa. Monessa paikassa rokotetaan jo ei riskiryhmäläisiäkin.
Jaa. Otin koronarokotteen heti kun sen riskiryhmäläisenä sain. Olen onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai jokainen normaaliälyinen tajuaa että korona ja muunnokset jylläävät maailmassa vielä muutaman vuoden vähintään ja normaaliin paluuta ei ole pariin vuoteen ainakaan. Rokote ei suojaa välttämättä leviämiseltä eikä muunnoksilta. Ainoa tehokas keino olisi tukahdutus/rajakontrolli mutta jostain syystä virusta halutaan mieluummin levittää lentokoneilla ympäriinsä.
Korona on jyllännyt jo maailmassa kymmeniä vuosia. Vieläkö täällä on joku niin pihalla että luulee koronan olevan uusi sairaus? Ensimmäisen kerran se havaittiin 60 vuotta sitten! Siitä lähtien sitä on havaittu JOKA VUOSI!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Otin koronarokotteen heti kun sen riskiryhmäläisenä sain. Olen onnellinen!
Aika moni on. Erikoinen kansantuho tämä kun kaikki tuntemani rokotetut voivat oikein hyvin.
ei mua haittaa rajoitukset ollenkaan. Päinvastoin, aamulla on vähemmän ruuhkaa kun menee töihin, kaupassa on vähemmän porukkaa...
Ruotsissa on kuollut viime vuosina noin 500 ihmistä kausi-influenssaan vuodessa. Tällä hetkellä Ruotsissa on viimeisen viidentoista kuukauden aikana kuollut koronan seurauksena 13 835 ihmistä.
Elikkä (500 / 12) = 42 vs. (13 835 / 15) = 923
Josta saamme; 923 / 42 = 22-kertaisen kuolleisuuden per kuukausi.
Lisäksi Ruotsin koronakuolleisuus on todellisuudessa selvästi suurempi, tämä on tullut esille useita kertoja. Erityisesti ikäihmisiä kuoli epidemian pahimmassa vaiheessa todella koronaan, mutta tätä ei koskaan kirjattu mihinkään. Kyynisemmät jopa väittivät etteivät Ruotsin viranomaiset edes halunneet kaivella totuutta esiin.
Koronakuolleisuuden ulkopuolella ovat sitten tuhannet ja tuhannet ihmiset, MYÖS SUOMESSA jotka tulevat kärsimäään vähintään vuosia, jopa loppuelämän vahingoittuneista keuhkoista.
Eli alunperin täysin terveellä aikuisella ihmisellä on koronan jälkeen keuhkot loppuelämän siinä kunnossa kuin sairastaisi vaikeaa astmaa.
Itsellä on ollut vuosia ongelmia keuhkojen kanssa (ei mitään tekemistä koronan kanssa) ja se on sellainen rasti ettei sitä toivo kenellekään..
Mutta asia aivan kuin vaikka sodassa oleminen tai esim. krooninen vaikea depressio, ihmiset joille ei asiasta ole kokemusta, eivät mitenkään ymmärrä millainen helvetti on kyseessä.
Vasta sitten kun osuu omalla kohdalle, niin menee jotenkin jakeluun. Siihen saakka typerän pilkallisesti ja ylimielisesti vähätellään.
Ei todellakaan ole läheskään kaikkia riskiryhmäläisiä rokotettu, älä levitä valheita. Ja hyvin pieni osa riskiryhmäläisistä on saanut sen toisenkin rokoteannoksen. Yli 70-vuotiaita on yli miljoona ja alle 70-vuotiaita riskiryhmäläisiä se 910 000. Sitten kun kaikki näihin ryhmiin kuuluvista ovat saaneet toisenkin piikin voidaan kyllä avata yhteiskuntaa jo reippaammin. Nyt tilanne on aivan liian herkkä vielä, voi tulla vielä neljäskin aalto jos kaikki avataan yhtä aikaa.
Ja huomioipa sekin vielä että sen rokotesuojan kehittymiseen rokotuksen jälkeen menee vähintään se 2-3 vko, rokotesuoja ei siis ala välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa TokenTubesta Merirosvoradion jakso jossa haastatellaan muutama päivä sitten juuri tämän haastattelun jälkeen potkut Terveystalosta saanutta Mikael Kivivuorta! Linkkiä en voi laittaa, koska sensoori.
Myös Tokentubesta Blokkimedian uusin video (seuraa rahaa tms.) kannattaa vilkaista. Se ei liity suoraan koronaan, vaan laajempaan kokonaisuuteen joka kuitenkin kytkeytyy myös koronaan...