Ei tarvitse tänään laittaa ruokaa
Kommentit (10)
Meinaatko keittää vai paistaa se makkaran? Vai ihan raakana suoraan siitä pötköstä!
No eiköhän siitäkin joku draama saada aikaiseksi ja AV:n tiettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko keittää vai paistaa se makkaran? Vai ihan raakana suoraan siitä pötköstä!
En nyt meinannut tehdä siitä yhtään mitään. Katson, mitä mies meinaa tehdä tuon ruoka-asian suhteen.ap
Ei tarvii ei, kun on jo edellisenä päivänä tehty sen verran, että syödään samaa myös tänään. Minä en ala jokaista päivää uhraa hellan ääressä. Jos ei kelpaa edellisen tai toissapäivän ruoka, niin olkoon syömättä.
Ei tarvii koska ei ole ruokaa eikä rahaa.
Ei ole homma edennyt mitenkään. Eilen pyysin että tuo kaupasta kanaa ja jauhelihaa, muita ruokatarpeita. Eipä tuonut.ap
Miksi et antanut miehelle kauppalistaa jos et itse pääse kauppaan. Mun mies pyysi kirjoittamaan kauppalistan mitä tarvitsen kun olin sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et antanut miehelle kauppalistaa jos et itse pääse kauppaan. Mun mies pyysi kirjoittamaan kauppalistan mitä tarvitsen kun olin sairaana.
Lue viestini nro 7. Hän tuo mitä tuo vaikka olisi ostoslista mukana.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt meinannut tehdä siitä yhtään mitään. Katson, mitä mies meinaa tehdä tuon ruoka-asian suhteen.ap
Hyvä näin, ei pidä toimia miehen sijaisäitinä.
Ruoka se on makkarakin