Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille perusteltiin koronarajoituksia sillä että riskiryhmät ja vanhukset ovat vaarassa. Nyt kun he ovatkin rokotettu, keksitään syitä miksi rajoituksia täytyy jatkaa hamaan tulevaisuuteen

Vierailija
18.04.2021 |

Outoa

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen ihminen joka oikein toivoo näitten turhien rajoitusten ja naamarättien käytön jatkumista on todella sairas päästään. Ja vertaukset turvavöihin ym on todella ontuvia. Ihmiset ilmeisesti haluavat elää elämänsä elämättä oikeasti. Mitä hyötyä on elää pitkään mutta kyyhöttää elämänsä kotona ja peläten kuolemaa

1. Minne haluat juuri nyt mennä 2. mitä tekemään ja 3. mikset voi tehdä sitä?

Vierailija
162/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tähän paskaketjuun pysty kirjoittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tähän paskaketjuun pysty kirjoittamaan?

Mistä ketjusta on kyse?

Vierailija
164/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatauti ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti.

Ei ole influenssaa kummoisempi.

En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ota tätä uutta koepiikkiäkään.

- - - - - - -  -

.

"Koronatauti ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti"

.

Kyllä se vaan löytyy yleisvaaralliten tartuntatautien listalta.

.

STM 13.2.2020

.

"Uusi koronavirus lisätään yleisvaarallisten tartuntatautien joukkoon – tavoitteena estää taudin leviäminen"

.

"Ei ole influenssaa kummoisempi."

.

-Miten selität sitten sen, että koronavirustauti on US:ssa kolmantena heti sydäntautien ja syöpäryhmän tautien jälkeen?

.

"En ole koskaan ottanut influenssarokotetta"

.

-Se on ihan jokaisen oma asia, mitä rokotteita pääsääntöisesti ottaa. Tämä ei päde tartuntatautien hoitohenkilöstöön.

.

"enkä ota tätä uutta koepiikkiäkään"

.

-Maailmassa on rokotetu kohta tuhat miljoonaa annosta (=miljardi) eri koronarokotteita. Kokeilut ovat sujuneet riemullisen hienosti ja rokotteet on todettu sekä tehokkaiksi että turvallisiksi.  Montakos miljardia annosta pitää rokottaa, ettei se enää mielestäsi olisi kokeilurokote?

.

.

-Olikos sinulla mitään järkisyytä sen perusteeksi, ettet ota rokotetta?

Huomaan että vahvojen mielipiteiden takaa löytyy aivan ulapalla oleva seilori...

Vierailija
165/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen ihminen joka oikein toivoo näitten turhien rajoitusten ja naamarättien käytön jatkumista on todella sairas päästään. Ja vertaukset turvavöihin ym on todella ontuvia. Ihmiset ilmeisesti haluavat elää elämänsä elämättä oikeasti. Mitä hyötyä on elää pitkään mutta kyyhöttää elämänsä kotona ja peläten kuolemaa

1. Sosiaalisiin ympyröihin, vaikkapa harrastukseen, uimahalliin, teatteriin, rokkikeikalle, festareille, matkalle, perjantai-iltana ravintolaan syömään pitkän kaavan kautta, keilaamaan, työpaikalle. Haluan että lapsillani on kevätjuhlat.

2. Kts. kohta 2

3. Kielletty.

Vierailija
166/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sain tänään ensimmäisen rokotteen ja kuulun ykkösriskiryhmään. Lisäksi kakkosriskiryhmän lapseni saa rokotteen sitten joskus kun lapsia aletaan rokottaa. Miksi riskiryhmään lapsia ja nuoria ei pitäisi suojella?

Vierailija
167/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti saada koronan?

Kyse oli siitä keitä suojellaan. Suurinta osaa ei ole suojeltu mitenkään. On älytön määrä ihmisiä joihin rajoitukset eivät ole vaikuttaneet. Olisihan se hassua jos yhtäkkiä heitä aletaankin koronalta suojata kun aiemmin ei välitetty.

Vierailija
168/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse sain tänään ensimmäisen rokotteen ja kuulun ykkösriskiryhmään. Lisäksi kakkosriskiryhmän lapseni saa rokotteen sitten joskus kun lapsia aletaan rokottaa. Miksi riskiryhmään lapsia ja nuoria ei pitäisi suojella?

Rokotetta ei ole testattu lapsilla ja nuorilla riittävästi. Käsittääkseni Briteissä kyllä sitä tekevät parhaillaan.

Vierailija
169/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Sosiaalisiin ympyröihin, vaikkapa harrastukseen, uimahalliin, teatteriin, rokkikeikalle, festareille, matkalle, perjantai-iltana ravintolaan syömään pitkän kaavan kautta, keilaamaan, työpaikalle. Haluan että lapsillani on kevätjuhlat.

2. Kts. kohta 2

3. Kielletty.

Sama tilanne. Olen vähän kade tuolla riekkuville juopoille, koska he nyt pääsivät rakkaan harrastuksensa pariin kun mulla on kaikki peruttu.

Vierailija
170/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanutkin. Ei poikennut mitenkään nuhasta, perusterve kun olen.

Tämän diagnoosin olet itse keksinyt.

Ei, ystäväiseni. Meitä on jo paljon jotka olemme koronapositiivisina viettäneet muutaman kevyen flunssapäivän. Media ei vain meistä kerro, emme sovi agendaan.

Vierailija
171/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ystäväiseni. Meitä on jo paljon jotka olemme koronapositiivisina viettäneet muutaman kevyen flunssapäivän. Media ei vain meistä kerro, emme sovi agendaan.

En tiedä mitä mediaa sä seurata, mutta tuosta asiasta on kyllä valtamediassa puhuttu. Omassa kaveriporukassa on kevyitä, mutta myös helvetillisiä flunssapäiviä viettäneitä ja myös niitä jotka joutuivat lisähapelle sairaalaan.

Vierailija
172/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva jos korona sujui sinulla vain flunssana. Kaikki eivät kuitenkaan ole yhtä onnekkaita - kai tajuat, että yhä nuorempia on joutunut koronan takia teholle? 

Tätä korona-aikaa on kestänyt vasta reilu vuosi, ja viime kesä oli aika normaali eikä Suomessa ole ollut sellaisia rajoituksia kuin monessa muussa maassa. Mutta joillakuilla ei ilmeisesti pää kestä edes tällaista kriisiä, missä jokainen voi asua kotona ja syödä edelleen itsensä kylläiseksi (vrt. tilanne esim. Jemenissä). Mutta kai se on erityisen ahdistavaa, kun pitäisi pidättäytyä joksikin aikaa huvittelusta ja hauskanpidosta toisten ihmisten terveyden ja hengen pelastamiseksi.

Vierailija
173/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole -onneksi - koronasta omaa kokemusta mutta kaverini, jonka mielipiteeseen luotan, on taudin sairastanut ja sanoi että todellakin ottaa rokotteen ettei tarvitse käydä samaa enää läpi.

Vierailija
174/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tää maskipelleilly. Eka sanottiin ne eivät välttämättä suojaa, sit ekana ne annettiin hoitohenkilökunnalle ja lopulta kaikkien pakko suunnilleen käyttää. No onpa outoa kun tauti silti levinnyt tosi paljon, vaikka maskit naamalla kuletaan. Ja kohta varmaa rokotuski pakollinen, mut heii se ei autakkaa niihi muuntoviruksii otetaanpa sit uus rokote vuode päästä

Vierailija
175/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastin koronan todella pahana, vaikka olin kuinka perusterve. Ei ollut minulle todellakaan mikään nuha.

ohis

Vierailija
176/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalille, treenaamaan, hallitus on määrännyt ovet suljettaviksi

Vierailija
177/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastin koronan todella pahana, vaikka olin kuinka perusterve. Ei ollut minulle todellakaan mikään nuha.

ohis

Olisinpa minäkin.

Vierailija
178/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIP

Vierailija
179/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tää maskipelleilly. Eka sanottiin ne eivät välttämättä suojaa, sit ekana ne annettiin hoitohenkilökunnalle ja lopulta kaikkien pakko suunnilleen käyttää. No onpa outoa kun tauti silti levinnyt tosi paljon, vaikka maskit naamalla kuletaan. Ja kohta varmaa rokotuski pakollinen, mut heii se ei autakkaa niihi muuntoviruksii otetaanpa sit uus rokote vuode päästä

Vuoden? 😄 vähintään kolmas piikki tulee tänä vuonna, ehkä neljäskin. Vuoden päästä viides piikki.

Vierailija
180/199 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia? Montako alle 40 vuotiasta on kuollut koronaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme