Meille perusteltiin koronarajoituksia sillä että riskiryhmät ja vanhukset ovat vaarassa. Nyt kun he ovatkin rokotettu, keksitään syitä miksi rajoituksia täytyy jatkaa hamaan tulevaisuuteen
Kommentit (199)
Moni ihminen kaipaa yhteiskunnan tiukempaa säätelyä elämäänsä. Se lisää turvallisuudentunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti saada koronan?
Haluatko oikeasti lukittautua kotiin jokaisen potentiaalisen kulkutaudin takia?
Kansa tykkää rajoituksista. Sopii suomalaiselle hyvin, kun naapuria sapettaa. Siitä ilosta luopuu paljosta.
Ehkä se johtuu siitä että nämä uudet muuntovirukset vievät nuorempia sairaalaan ja helpommin.
Rajaton kirjoitti:
Moni ihminen kaipaa yhteiskunnan tiukempaa säätelyä elämäänsä. Se lisää turvallisuudentunnetta.
Mitäs se benjamin ränklin sanoikaan: Joka haluaa luopua vapaudestaan saadakseen turvallisuutta, menettää ne molemmat
Vierailija kirjoitti:
Olen saanutkin. Ei poikennut mitenkään nuhasta, perusterve kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän diagnoosin olet itse keksinyt.
Koronatauti ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti.
Ei ole influenssaa kummoisempi.
En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ota tätä uutta koepiikkiäkään.
Muuten ihmiset unohtaa, että on KRIISI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan. Toinen kierros Koronaan tappaa Brasiliassa.
Mitäs jos pikkuisen seuraisit uutisia? Nyt keskustellaan täyttä häkää rajoitusten purkamisesta. Sääli pilata hyvä öyhötys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan. Toinen kierros Koronaan tappaa Brasiliassa.
Koronatartunnan voi saada toistamiseen ja oireet voivat olla voimakkaampia toisella kertaa, selviää tiedelehti Lancetissa tiistaina julkaistusta tutkimuksesta.
Tulokset antavat ymmärtää, ettei aiempi koronatartunta välttämättä anna immuniteettia virukselle.
Tutkimus seuraa Yhdysvaltain ensimmäisen varmistetun uudelleentartunnan saaneen miehen tapausta. Mies sai kaksi erillistä koronavirustartuntaa 48 päivän sisällä, ja tartunnoista jälkimmäinen oli ensimmäistä rajumpi.
Hollannissa toisen tartunnan saanut nainen on kuollut, Oxford University Press vahvistaa Aftonbladet-lehden mukaan. Kyseessä on ensimmäinen tiedossa oleva tapaus, jossa ihminen kuolee saatuaan koronavirustartunnan toisen kerran.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailmalla-kaksi-vahvistettua-tupla…
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-koronatartunnan-voi-saada-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaa. Fake news
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihmiset unohtaa, että on KRIISI!
Aidosti tappava pandemia ei vaadi hallituksen ja valtamedian 24/7 mainoskampanjaa muistuttamaan sinua siitä.
Luulisin että rajoitteet jatkuu, koska on mahdotonta ennustaa ketkä sairastavat koronan pahana ja ketkä kevyemmin, eikä haluta kuormittaa terveydenhuoltoa. Asun Ruotsissa ja täällä on paljon nuorempia ja rokottamattomia tehohoidossa ja terveydenhuolto on tosi kuormitettu.
Rokotus homma menny naurettavaksi. Sivuvaikutukset ja kuolemia selitellään rokotteen saaneilla, kuin vesi muuttuisi viiniksi. Huolta ei ole. Holhooja.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos pikkuisen seuraisit uutisia? Nyt keskustellaan täyttä häkää rajoitusten purkamisesta. Sääli pilata hyvä öyhötys...
Menevätköhän monet nyt kiittämään sulkiaisten päättymisestä siten että käyvät rokotetta testaamassa? Ei tiiä vaikka joku kokisi olevansa tuollaisessa kiitollisuudenvelassa
Riskiryhmien rokotukset vielä kesken, ainakin täällä
Näin on ☹