Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä

Vierailija
18.04.2021 |

Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?

Kommentit (810)

Vierailija
241/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson katuu sitä, että kutsui MGTOW-miehiä säälittäviksi

JP:lla on selkärankaa muuttaa mielipiteensä, kun aiemmin kritisoi jotain mistä ei oikeastaan paljoakaan tiennyt vielä silloin.

Jordan Peterson katsoi MGTOW filosofiaa hieman tarkemmin ja ymmärsi, että se onkin aika hyvä juttu.

MGTOW-filosofiassa on paljonkin järkeä miehille, jopa n. 200 ÄO professorinkin mielestä. Yksinäinen mies, mene omia teitäsi.

Tottakai Petersonin oli peruutettava sanottuaan vahingossa totuuden in ce leistä = pathetic weasels. Totta se silti on, vrt tämä palsta. Enemmän teille vastaavat on hyötyä siitä että otatte onkeenne miehen alkuperäisestä sen su roi mat t omasta mielipiteestä.

Vierailija
242/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias kokematon mies. Joskus korona-aikana ulos poistuessa kuvittelen naisten katsovan minua kiinnostuneena ja sitten kun harrastuksessa tutustuessa tuntien päättyessä ehdotan sometietojen vaihtoa tms. pientä, niin noista ei sitten tulekaan ikinä mitään; ihan sama minkälainen ulkonäkö tai taustat tällä vastapuolella on. Silloin tuo illuusio sulaa, vaikka olen siis fitness-friikki ja yritän kehittää itseäni henkisesti mahdollisimman paljon.

Harrastuksissa käyn osin tullakseni nähdyksi, koska se on toiseksi paras juttu parisuhteen ja kaverisuhteiden jälkeen. Pääsee osaksi löyhää yhteisöä ja monesti olen samassa tilassa monenkin kivannäköisen ja fiksulta vaikuttavan naisen kanssa ja tällöin vielä joskus tässäkin iässä pää menee vähän pehmeäksi ja tulee sekavan "rakastunut" olo loppuillaksi, mutta yön yli nukuttua pää taas selviää. 

Olin vähän harmissani, kun vasta olin eräässä harrastuksessa, missä oli minua himpun vanhempi nainen ja hän oli todella kannustava ja lämmin minua kohtaan. Hän ei tullut toiseksi viimeiselle kerralle ja viimeisellä kerralla näin hänet vain takaapäin, kun hän lähti juuri ennen minun tuntia. Jälkeenpäin ajatellen minun olisi kai pitänyt juosta perään, kiittää kohtelusta ja ehdottaa sometietojen vaihtamista, jos niitä on (?)

En käytä alkoholia ollenkaan, mutta olen tullut riippuvaiseksi energiajuomista, sillä yksinäisyys vie voimat vähän samalla tavalla kuin vaikka kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku muu krooninen sairaus, joka ei tapa, mutta näivettää. 

Aika creepyn vaikutelman antaa tuo sometietojen vaihtaminen, sori vaan. Ehkä luontevampaa olisi pyytää kahville , kävelylle tai jotain muuta, jossa tutustuu paremmin.

Ja jos jostain yhteisestä tekemisestä sovitaan, vaihdetaan tietoja , jotta voidaan ajankohdasta ja tekemisestä sopia.

En minä randomeilla tyyoeille harrastuspiireissäkään jaa yhteystietojani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yksinasuvia yli miljoona.Suurin osa näistä on miehiä.

Vierailija
244/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias kokematon mies. Joskus korona-aikana ulos poistuessa kuvittelen naisten katsovan minua kiinnostuneena ja sitten kun harrastuksessa tutustuessa tuntien päättyessä ehdotan sometietojen vaihtoa tms. pientä, niin noista ei sitten tulekaan ikinä mitään; ihan sama minkälainen ulkonäkö tai taustat tällä vastapuolella on. Silloin tuo illuusio sulaa, vaikka olen siis fitness-friikki ja yritän kehittää itseäni henkisesti mahdollisimman paljon.

Harrastuksissa käyn osin tullakseni nähdyksi, koska se on toiseksi paras juttu parisuhteen ja kaverisuhteiden jälkeen. Pääsee osaksi löyhää yhteisöä ja monesti olen samassa tilassa monenkin kivannäköisen ja fiksulta vaikuttavan naisen kanssa ja tällöin vielä joskus tässäkin iässä pää menee vähän pehmeäksi ja tulee sekavan "rakastunut" olo loppuillaksi, mutta yön yli nukuttua pää taas selviää. 

Olin vähän harmissani, kun vasta olin eräässä harrastuksessa, missä oli minua himpun vanhempi nainen ja hän oli todella kannustava ja lämmin minua kohtaan. Hän ei tullut toiseksi viimeiselle kerralle ja viimeisellä kerralla näin hänet vain takaapäin, kun hän lähti juuri ennen minun tuntia. Jälkeenpäin ajatellen minun olisi kai pitänyt juosta perään, kiittää kohtelusta ja ehdottaa sometietojen vaihtamista, jos niitä on (?)

En käytä alkoholia ollenkaan, mutta olen tullut riippuvaiseksi energiajuomista, sillä yksinäisyys vie voimat vähän samalla tavalla kuin vaikka kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku muu krooninen sairaus, joka ei tapa, mutta näivettää. 

Aika creepyn vaikutelman antaa tuo sometietojen vaihtaminen, sori vaan. Ehkä luontevampaa olisi pyytää kahville , kävelylle tai jotain muuta, jossa tutustuu paremmin.

Samaa mieltä. Pyydä rennosti kahville äläkä nolostu jos nainen ei ole kiinnostunut. Ei kysymisessä ole mitään pahaa. Sitten vasta jos ootte käyneet kahvilla tai treffeillä ja on molemminpuolista kiinnostusta voi ruveta kyselemään somesta. Ei ihmiset yleensä halua someensa mitään ventovieraita ihmisiä tuosta vaan tuntematta. Osa toki kerää mahdollisimman pitkää kaverilistaa mutta tuskin ne on tämän kirjoittajan tyylisiä ihmisiä.

Vierailija
245/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloluokasta ja koulutustasosta riippumatta miehiä kiinnostaa jossain määrin tekniikka, naiset, urheilu ja autot satunnaisessa järjestyksessä.[/quote]

Ikisinkkuja miehiä kiinnostaa luettelemasi asiat. Ne joita kiinnostaa oikea elämä , parisuhde , oman kumppanin ja lapsen asiat ovat oarisuhdekelpoisia ja sellaisen yleensä saavat. Miehenkin kannattaa kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
246/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulee, pandemia helpottaa, liikkuminen vapautuu; jos ei sen vertaa ole valmis tekemään, että lähtee ihmisten pariin ja tutustuu ihmisiin, niin silloin on ihan turha valittaa yksinäisyyttä.

Tässä on vaan se mutta, että jotkut miehet ovat ihan todella sokeita sille, millainen nainen kannattaa ottaa kohteeksi kun menee tuttavuutta tekemään. Periaatehan harmittavan usein on että valitaan se kaikkein eniten omaa silmää miellyttävä (=kaunis, hoikka jne.) nainen, vaikka omat vahvuudet ovat jossain aivan muualla kuin ulkonäössä. Kuka tahansa ulkopuolinen heti näkee että miehellä ei ole mitään tsäänssiä.

Ja sitten itketään taas kun naiset eivät anna mahdollisuutta edes tutustua...

Koska pakit tulee joka tapauksessa naisen naamasta riippumatta, niin yhtä hyvin voi ottaa pakkeja kaunottarilta.

Ja eihän sitä tiedä, jos jollekin kaunottarelle tulee mielenhäiriö yhdistettynä riittävään promillemäärään.

Vierailija
247/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yksinasuvia yli miljoona.Suurin osa näistä on miehiä.

Yksin asuva saa Suomessa parhaimmat tuet. Itselläni on välillä töitä ja välillä ei. Voisin seurustella, mutta en muuta kenenkään kanssa saman katon alle. Naisena en ala anelemaan mieheltä rahaa.

Vierailija
248/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi kyllä 165 cm mies ja vaikka työtön, mutta yksi syy miksi en halua seurustella on se, että miehillä on nykypäivänä hirveästi ollut kumppaneita, joka suorastaan etoo minua. Ja miehet pettää joten parempi olla yksin ja hakea vaikka kaupasta korvike.

Eli koska ennakkoluulojesi mukaan kaikki miehet on pukkeja, niin tyydyt sauvaan. Todellisuudessa sinä taidat haluta vain niitä pukkeja, eikä normaali kelpaa, koska normaalilla miehellä nykypäivänä ei ole kovinkaan montaa seksikumppania ollut. Tämä homma on sitäpaitsi käänteinen, eli isolla osalla naisista on niitä satoja seksikumppaneita kertynyt jo alle 25v ikään mennessä.

Todellakin yököttää mies, jolla on ollut paljon kumppaneita, hyi hitto.

ihan yhtälailla yököttää samanlainen nainen, ja kuten todettua faktaa on, naisilla on suhteellisesti miehiä enemmän seksikumppaneita.

Vierailija
249/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi kyllä 165 cm mies ja vaikka työtön, mutta yksi syy miksi en halua seurustella on se, että miehillä on nykypäivänä hirveästi ollut kumppaneita, joka suorastaan etoo minua. Ja miehet pettää joten parempi olla yksin ja hakea vaikka kaupasta korvike.

Eli koska ennakkoluulojesi mukaan kaikki miehet on pukkeja, niin tyydyt sauvaan. Todellisuudessa sinä taidat haluta vain niitä pukkeja, eikä normaali kelpaa, koska normaalilla miehellä nykypäivänä ei ole kovinkaan montaa seksikumppania ollut. Tämä homma on sitäpaitsi käänteinen, eli isolla osalla naisista on niitä satoja seksikumppaneita kertynyt jo alle 25v ikään mennessä.

Todellakin yököttää mies, jolla on ollut paljon kumppaneita, hyi hitto.

ihan yhtälailla yököttää samanlainen nainen, ja kuten todettua faktaa on, naisilla on suhteellisesti miehiä enemmän seksikumppaneita.

Minulla ei, mutta en luota miehiin ja tällaiset palstat pahentavat miesten tilannetta. Moni mies varmasti myös valehtelee kumppanien määrän.

Vierailija
250/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa valitus ja toteuttakaa itseänne, kun kerrankin on mahdollisuus. Moottoripyörä alle ja maata kiertämään, kun ei ole perhettä kahlitsemassa.

Olen asunut useammassa eri maassa ja kiertänyt maailmaa ristiin rastiin, mutta ei se toisen ihmisen kaipuuta ole poistanut yhtään mihinkään. Lähinnä koen kaikkien hienojen kokemusteni väljähtyvän lähes merkityksettömiksi, koska en pysty jakamaan niitä kenenkään kanssa.

Jaettu suru on puolikas suru, jaettu ilo kaksinkertainen ilo...

Vierailija
251/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pyydä rennosti kahville äläkä nolostu jos nainen ei ole kiinnostunut. Ei kysymisessä ole mitään pahaa. Sitten vasta jos ootte käyneet kahvilla tai treffeillä ja on molemminpuolista kiinnostusta voi ruveta kyselemään somesta. Ei ihmiset yleensä halua someensa mitään ventovieraita ihmisiä tuosta vaan tuntematta. Osa toki kerää mahdollisimman pitkää kaverilistaa mutta tuskin ne on tämän kirjoittajan tyylisiä ihmisiä.

Pelkurin puhetta. Kyllä ihmiselle pitäisi olla enemmän rohkeutta.

Vierailija
252/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisiä on sekä miehiä että naisia, myös ystäviä kaipaavia.

Mikä siinä on että yksinäiselle ei kelpaa toinen yksinäinen? Pitäisi saada sekä puolisoksi että ystäväksi juuri se yksilö jolla on paljon vientiä eli on tosi suosittu?

Eikö voi jossain yksinäisten faceryhmässä katsoa että kuka siellä olevista toisista yksinäisistä olisi kiva ihminen ja tutustua häneen?

Jos itse on yksinäisyyteen taipuvainen, eli ei niin suosittu ja säkenöivä karismaattinen persoona, niin miksi se jolla on jo paljon ystäviä ja puolisoita tyrkyllä valitsisi sen yksinäisyyteen taipuvaisen henkilön? Mikä tässä yksinäisessä, luultavasti hiljaisessa, vaatimattomassa, ärsyttävässä tai suorastaan omituisessa ihmisessä vetoaisi tähän henkilöön joka on suosittu kaikkien kaveri? Seura valitsee kaltaisensa.

Kahdestä introvertistä tulee sosiaalisten tilanteiden jännittäjä ja aspergeri. Sen takia on hyvä, että toinen vanhemmista on ulospäinsuuntautunut ja taitava lukemaan ihmisiä.

Ei introvertti ihminen mitenkään automaattisesti ole ujo tai sosiaalisesti taitamaton. Minä olen sosiaalinen introvertti. Tutustun helposti ihmisiin ja tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. Mä vain väsyn sosiaalisista kohtaamisista aika paljon ja tarvitsen yksinoloa latautuakseni. Tästä syystä minulla ei ole suurta ystäväpiiriäkään. En kaipaa sellaista enkä jaksaisi antaa aikaa heille. En jaksa kovin säännöllisesti tavata niitäkään ystäviä joita mulla on, koska sosiaalisuutta vaativa työ imee mehut siinä mielessä, että töiden jälkeen haluan olla vain yksin. En jaksa edes puhua puhelimessa kenenkään kanssa. Mä luulisin, että paras kumppani mun kaltaiselleni ihmiselle olisi toinen introvertti, joka ymmärtää sen erittäin suuren yksinolon tarpeen, eikä ahdistu tai syyllistä siitä.

Vierailija
253/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. Eikä myöskään kannata jaella tietojaan miten sattuu. Tämä on pelkästään järkevää.

Vierailija
254/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa parisuhteissa 

Vierailija
255/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ymmärrä, että naiset on täysin erilaisia ja etsivät erilaisia miehiä.

Itselle miehen 165 cm pituus ja alhainen tulotaso ei ole mikään ongelma vaan ongelma on se, että miehillä on paljon kumppaneita ja miehet pettävät. Ja inhottavaa, että he valehtelevat kumppaneiden määrän eikä heihin voi luottaa. Vie kaikki seurusteluhalut. Lisäksi osa miehistä on agressiivisia.

Vierailija
256/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kellään et ole tarvetta creeperille someaan kyyläämässä. Mut joo, tee pliis pariutuminen itsellesi mahdollisimman vaikeaksi.

Vierailija
257/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä, että naiset on täysin erilaisia ja etsivät erilaisia miehiä.

Itselle miehen 165 cm pituus ja alhainen tulotaso ei ole mikään ongelma vaan ongelma on se, että miehillä on paljon kumppaneita ja miehet pettävät. Ja inhottavaa, että he valehtelevat kumppaneiden määrän eikä heihin voi luottaa. Vie kaikki seurusteluhalut. Lisäksi osa miehistä on agressiivisia.

Siis niillä miehillä joista sinä olisit kiinnostunut, on paljon kumppaneita ja ne pettää. Tavallisella miehellä ei moisia ongelmia ole.

Vierailija
258/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulee, pandemia helpottaa, liikkuminen vapautuu; jos ei sen vertaa ole valmis tekemään, että lähtee ihmisten pariin ja tutustuu ihmisiin, niin silloin on ihan turha valittaa yksinäisyyttä.

Tässä on vaan se mutta, että jotkut miehet ovat ihan todella sokeita sille, millainen nainen kannattaa ottaa kohteeksi kun menee tuttavuutta tekemään. Periaatehan harmittavan usein on että valitaan se kaikkein eniten omaa silmää miellyttävä (=kaunis, hoikka jne.) nainen, vaikka omat vahvuudet ovat jossain aivan muualla kuin ulkonäössä. Kuka tahansa ulkopuolinen heti näkee että miehellä ei ole mitään tsäänssiä.

Ja sitten itketään taas kun naiset eivät anna mahdollisuutta edes tutustua...

Koska pakit tulee joka tapauksessa naisen naamasta riippumatta, niin yhtä hyvin voi ottaa pakkeja kaunottarilta.

Ja eihän sitä tiedä, jos jollekin kaunottarelle tulee mielenhäiriö yhdistettynä riittävään promillemäärään.

Ei tule mielenhäiriötä, sen sijaan ne naiset joihin teillä voisi olla saumaa katsoo sitä touhua ja toteaa kiitos ei. Niin että sitten itketään kun edes se epäviehättävin ei huolinut kun valomerkin jälkeen mennään vonkaamaan seksiä.

Vierailija
259/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä näteimpiä naisia ei riitä kaikille puolisoiksi, joten miesten pitäisi hyväksyä että jos haluaa seurustella, pitää alentaa kauneusvaatimuksia. 

Liian moni odottelee prinsessaa, jota ei koskaan tule. Joku arkisemman näköinen nainen voisi olla hyvä kumppani, jos uskaltaisi kokeilla vaan. 

miehillä on oikeus asettaa kriteerejä naiselle. miksi tyytyä naiseen, joka ei viehätä? ei naisetkaa tyydy tavalliseen mieheen. joten painuppa siitä muualle u l i s e m a a n miesten "liian korkeista" kriteereistä.

Jokainen suomalainen nainen on siis naimisissa kuuluisan näyttelijän tai laulajan kanssa?

Mietis uudelleen ja mars Prismaan :)

-eri

Prismassa et näe muuta kuin evidenssin kollektiivisesta tyytymisestä siihen mitä saa, sen sijaan mitä haluaisi.

Oletko koskaan rakastunut?

En oikein. Naisia on ollut, kauniita ja vähemmän kauniita. Naimisiinkin olen erehtynyt mutta onneksi on parin vuoden kuluttua ohi kun lapset häipyvät omilleen. Samalla pääsen itsekin elämään sitä omaa elämääni, mikä jäi 20 vuodeksi väliin, omaa typeryyttäni.

Tämä selittänee sen, että näet tavallisten ihmisten parisuhteet tyytymisliittoina etkä rakkausliittoina. Sinä et ole itse koskaan ollut rakkausliitossa, etkä näin ollen ymmärrä, että tavallinen ihminen voi aivan hyvin rakastua toiseen tavikseen. Kaikki eivät viehäty ainoastaan ulkonäöstä.

Vierailija
260/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kuoli rintasyöpään seitsemän vuotta sitten alle 5-kymppisenä. Hän oli minulle "se oikea" ja meillä kerta kaikkiaan niin moni asia "natsasi", että ei ole tosikaan. Ja vaikka olen nyt saanut lapset potkaistua ovesta pihalle ja aikaakin olisi, niin jotenkin ei vaan kiinnosta. Sormus on edelleen sormessani ja haudallaan vierailen muutaman kerran viikossa kertoilemassa lasten ym kuulumiset. Kaipaan edelleen, ei mene päivää että en häntä ajttelisi. Eipä minusta taitaisi juurikaan iloa kenellekään olla? Taidan olla lopun elämääni yksin. Eikä se minua häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän