Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12751)

Vierailija
12741/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-kaupan tekoälyllä tehty muovinen ja puhuva koira ärsyttää todella paljon. Olisko ollut niin työlästä käyttää oikeaa koiraa??? Joka puolelta alkanut tunkemaan huonosti tehtyä tekoälyp*skaa.

Kuten sinä.

Vierailija
12742/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten vanhenemista mainostetaan arvokkaasti ja tyylikkäästi mutta naisten ei.Taisi tulla jotain housuun jne. Olen itse mies ja ihmettelen tätä. Ei vaimoni yli 50 v. ainakaan tarvitse mitään siteitä. Olen kai vanhanaikainen.Mainokset ovat ronskeja.

Olerko edes käynyt tutkimassa, mitä visvaa sieltä vaimosi alapääatä valuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12743/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginelle    nyt ,  kun  vagisanista päästiin.  Miten  jatkuvasti alennetaan naisihmistä näillä alapää mainoksilla!!   Näytetään ihan housutkin  ja miten  suoja siihen laitetaan.   Ja Lidlin  mainos  missä lauletaa " jestas sentään.."     Tuokin on naiseen kohdistuva  markun laulu.     Tissejä tarkoitetaan.  Kaksimielistä !! 

Sitä paitsi on pirun huonoa Suomea se pitäisi olla Vaginalle ei Vaginelle .

Vierailija
12744/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaginelle    nyt ,  kun  vagisanista päästiin.  Miten  jatkuvasti alennetaan naisihmistä näillä alapää mainoksilla!!   Näytetään ihan housutkin  ja miten  suoja siihen laitetaan.   Ja Lidlin  mainos  missä lauletaa " jestas sentään.."     Tuokin on naiseen kohdistuva  markun laulu.     Tissejä tarkoitetaan.  Kaksimielistä !! 

Sitä paitsi on pirun huonoa Suomea se pitäisi olla Vaginalle ei Vaginelle .

Hei, ryhdy stand-up-koomikoksi, kun oot niin mielettömän hauska.......

Vierailija
12745/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tullut tuon ykkösinhokki Trivagon rinnalle kumppani eli Gold Adam kullanostaja. Taitaa mennä Aatamilla hyvin. Yök yök .

Vierailija
12746/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julan mainos missä on se muksu istumassa kärryissä. Juu, ei kiitos Julaan ikinä.

En edes tiedä mikä hitto on Jula. Enpä ole ikinä nähnyt sellasta kauppaa missään.

Kannattaisi tulla sieltä korvesta joskus ihmisten ilmoille, niin voisit nähdä jossakin.

Mä asun Hgin kantakaupungissa. Missä on lähin Jula, kerro!

Minun tehtäväni ei ole neuvoa, yritäpä googlettaa ihan itse. Espoossa kai on joku piste.

Vierailija
12747/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan mustikkamainos 😂

Vierailija
12748/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupan ylimakeat ylinäyttelemiset.

Vierailija
12749/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se isohammasmies joka välillä Trivakon mainoksessa.

Vierailija
12750/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että Mikael Persbrandt ei voi olla Guld Adam koska hän on kuollut ja olisi eläessäänkin ollut liian kallis mutta M.P. elääkin ja se oli vain Gunvald joka kuoli. Kuitenkin tekoälyvibat tulee Guld Adamista.

Vierailija
12751/12750 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bauhaus!!!! Loppui Baukkarissa käynti, kun sen mainoksiin ilmestyi Martti Servo punaisessa puvussa. Näiden reklaamien suunnittelijan täytyy olla vähä-älyinen.

Haluavat selvästi Martti Servosta Bauhausin kasvot, kuten Mr. Tokmanin kasvot jo yleisö muistaa.