Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12751)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten vanhenemista mainostetaan arvokkaasti ja tyylikkäästi mutta naisten ei.Taisi tulla jotain housuun jne. Olen itse mies ja ihmettelen tätä. Ei vaimoni yli 50 v. ainakaan tarvitse mitään siteitä. Olen kai vanhanaikainen.Mainokset ovat ronskeja.
Olerko edes käynyt tutkimassa, mitä visvaa sieltä vaimosi alapääatä valuu?
Vierailija kirjoitti:
Vaginelle nyt , kun vagisanista päästiin. Miten jatkuvasti alennetaan naisihmistä näillä alapää mainoksilla!! Näytetään ihan housutkin ja miten suoja siihen laitetaan. Ja Lidlin mainos missä lauletaa " jestas sentään.." Tuokin on naiseen kohdistuva markun laulu. Tissejä tarkoitetaan. Kaksimielistä !!
Sitä paitsi on pirun huonoa Suomea se pitäisi olla Vaginalle ei Vaginelle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaginelle nyt , kun vagisanista päästiin. Miten jatkuvasti alennetaan naisihmistä näillä alapää mainoksilla!! Näytetään ihan housutkin ja miten suoja siihen laitetaan. Ja Lidlin mainos missä lauletaa " jestas sentään.." Tuokin on naiseen kohdistuva markun laulu. Tissejä tarkoitetaan. Kaksimielistä !!
Sitä paitsi on pirun huonoa Suomea se pitäisi olla Vaginalle ei Vaginelle .
Hei, ryhdy stand-up-koomikoksi, kun oot niin mielettömän hauska.......
No nyt on tullut tuon ykkösinhokki Trivagon rinnalle kumppani eli Gold Adam kullanostaja. Taitaa mennä Aatamilla hyvin. Yök yök .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julan mainos missä on se muksu istumassa kärryissä. Juu, ei kiitos Julaan ikinä.
En edes tiedä mikä hitto on Jula. Enpä ole ikinä nähnyt sellasta kauppaa missään.
Kannattaisi tulla sieltä korvesta joskus ihmisten ilmoille, niin voisit nähdä jossakin.
Mä asun Hgin kantakaupungissa. Missä on lähin Jula, kerro!
Minun tehtäväni ei ole neuvoa, yritäpä googlettaa ihan itse. Espoossa kai on joku piste.
S-kaupan ylimakeat ylinäyttelemiset.
Edelleen se isohammasmies joka välillä Trivakon mainoksessa.
Ajattelin että Mikael Persbrandt ei voi olla Guld Adam koska hän on kuollut ja olisi eläessäänkin ollut liian kallis mutta M.P. elääkin ja se oli vain Gunvald joka kuoli. Kuitenkin tekoälyvibat tulee Guld Adamista.
Vierailija kirjoitti:
Bauhaus!!!! Loppui Baukkarissa käynti, kun sen mainoksiin ilmestyi Martti Servo punaisessa puvussa. Näiden reklaamien suunnittelijan täytyy olla vähä-älyinen.
Haluavat selvästi Martti Servosta Bauhausin kasvot, kuten Mr. Tokmanin kasvot jo yleisö muistaa.
Kuten sinä.