Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12763)

Vierailija
12761/12762 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa huomenna ois ihan tavallinen päivä...

Vierailija
12762/12762 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julan mainos missä on se muksu istumassa kärryissä. Juu, ei kiitos Julaan ikinä.

Ei oikein ota toimiakseen, ei yhtään tuu olo ette se tenava siinä ajattelis- ja vielä aikuisen äänellä!

Toinen missä vitsi ei toimi on se ilmalämpöpumppu, onko ajoitus vai mikälie mutta ei naurata yhtään kun ihmisen paras ystävä ei ollutkaan koira vaan se hemmetin mitsubishi jne. 

Materialistinen sukupolvi arvostaa ilmalämpöpumppua enemmän kuin koiraansa. Tavara ja raha on tärkeää, muusta viis.

En sitten tiedä, kannattaako tuolla tavalla mainostaa.

Minulla on sekä koira että ilmalämpöpumppu. Molemmilla on oma tehtävänsä elämässäni. Tavara ja raha eivät korvaisi min

Mitä höpisit, sanoinhan, että molemmilla on oma tehtävänsä. Mutta minulle vastannut ei taida oikein ymmärtää lukemaansa. Tuntuu, ettei käy täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12763/12762 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella typerä ihminen.