Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12719)

Vierailija
12701/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissun ilmalämpöpumppu on tällähetkellä ylivoimaisesti ärsyttävin. Kanava vaihtuu heti tai ainakin ääni pois.

Tämä Hissu ei ole hauska, vaikka sitä leimaa sille on yritetty antaa vuosikymmeniä. Vaikka harva koomikko on aidosti hauska, jos kukaan. 

Vierailija
12702/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijät pois mainoksista, nehän tienaa jo kaikissa tyhjänpäiväisissä muka visailu tai hoilausohjelmissa, tavallisille ihmisille mahdollisuuksia saada myös rahaa mainoksista näin suurtyöttömyyden aikana, eikä aina vaan jotain "artisteja". Mainoksista maksetaan niissä esiintyville tosi hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen mainos "Mitäs teidän viikkoon kuuluu?"

Koska tuosta äijästä päästään.

Vierailija
12704/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä Tavallinen  päivä mainoksessa on niin liikuttava  kultainen mies.Sydämeen ihan käy....

Oikeasti tuollaista miestä häpeävät kaikki naiset.

Amerikkalainen roskaruoka saisi kadota Euroopasta, menisivät ostamaan vaikka lääkkeitä omille köyhille kansalaisilleen.

Vierailija
12705/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago

Vierailija
12706/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkismainokset. KAJ, Elastinen, Hynynen, Duudsoni. Kiinnostus näihin tuotteisiin/yrityksiin vähenee entisestään.

Vierailija
12707/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n mainos, jossa lapsi huutaa: "Meillä on kiljuva nälkä". Sen jälkeen alkaa kaamea, korvia repivä ulina, ja taivaalta saapuu sapuskaa nälkäisille. Tuon ulinan takia en suostu koskemaankaan HK:n sapuskaan ruokakaupassa. Olisi kiva tietää, kuka mainostoimistossa kaksi tämän "kuningasidean" ja kuka HK:lla hyväksyi ulinan mainokseen!

Vierailija
12708/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12709/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten vanhenemista mainostetaan arvokkaasti ja tyylikkäästi mutta naisten ei.Taisi tulla jotain housuun jne. Olen itse mies ja ihmettelen tätä. Ei vaimoni yli 50 v. ainakaan tarvitse mitään siteitä. Olen kai vanhanaikainen.Mainokset ovat ronskeja.

Vierailija
12710/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hissun ilmalämpöpumppu on tällähetkellä ylivoimaisesti ärsyttävin. Kanava vaihtuu heti tai ainakin ääni pois.

Tämä Hissu ei ole hauska, vaikka sitä leimaa sille on yritetty antaa vuosikymmeniä. Vaikka harva koomikko on aidosti hauska, jos kukaan. 

Tämä Hissun ilmalämpöpumppu taitaa olla melkoinen susi, kun sisällä pitää olla vahvasti vaatetta päällä, että tarkenee. Hissulla on kauluspaidan päällä vielä neule, ettei palele. Kannattaisi katsella jotain erimerkkistä ilppiä. Meillä on Panasonic ja ihan tarkenee t-paita päällä. 

Vierailija
12711/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä sitä Ronald McDonald -mainosta. Se mies tekee makaronilaatikkoa siellä Ronald-talossa. Sitten se ottaa sen laatikon (ilman mitään ruokailuvälineitä) ja kuskaa sairaalaan osastolle, jossa on heidän lapsensa hoidossa.

Siis syökö ne sitä ruokaa siellä potilashuoneessa? Saako sieltä ruokailuvälineet? Eikö sairaala tarjoa lapselle ruokaa?  Mihin se vuoka joutuu, kun ne kävelee sinne taloon takaisin? Onko siinä se sairas lapsikin kävelemässä? Jos on, miksei sitä ruokaa syöty siellä talossa yhdessä?

Vierailija
12712/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumo. Raivostuttavan paska "musiikki".

Vierailija
12713/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä sitä Ronald McDonald -mainosta. Se mies tekee makaronilaatikkoa siellä Ronald-talossa. Sitten se ottaa sen laatikon (ilman mitään ruokailuvälineitä) ja kuskaa sairaalaan osastolle, jossa on heidän lapsensa hoidossa.

Siis syökö ne sitä ruokaa siellä potilashuoneessa? Saako sieltä ruokailuvälineet? Eikö sairaala tarjoa lapselle ruokaa?  Mihin se vuoka joutuu, kun ne kävelee sinne taloon takaisin? Onko siinä se sairas lapsikin kävelemässä? Jos on, miksei sitä ruokaa syöty siellä talossa yhdessä?

Siis yksi mainos saa sinut ahdistumaan noin paljon, että yliajattelet sen muutaman minuutin mainoksen ja mietit järjettömiä asioita?

Ei ihme, että nykyihmiset voi niin huonosti, jos pelkkä mainos aiheuttaa noin kovaa ahdistusta. 

Vierailija
12714/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginelle    nyt ,  kun  vagisanista päästiin.  Miten  jatkuvasti alennetaan naisihmistä näillä alapää mainoksilla!!   Näytetään ihan housutkin  ja miten  suoja siihen laitetaan.   Ja Lidlin  mainos  missä lauletaa " jestas sentään.."     Tuokin on naiseen kohdistuva  markun laulu.     Tissejä tarkoitetaan.  Kaksimielistä !!     

Vierailija
12715/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten vanhenemista mainostetaan arvokkaasti ja tyylikkäästi mutta naisten ei.Taisi tulla jotain housuun jne. Olen itse mies ja ihmettelen tätä. Ei vaimoni yli 50 v. ainakaan tarvitse mitään siteitä. Olen kai vanhanaikainen.Mainokset ovat ronskeja.

Niin  totta !   Lisääntyneet vaan  nämä ärsyttävät mainokset.   

Vierailija
12716/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagon mainos, jossa miehellä on valtavat aasinhampaat. Miten edes mahtuvat suuhun? Luulin, että sille on laitettu mainosta varten isot  muovikuoret suuhun, mutta ovatkin miehen omat implantit. Hampaat vievät kaiken huomion mainoksessa. Eilen sitten aasinhampainen mies oli vaihdettu mieheen jolla tavalliset hampaat. 

Vierailija
12717/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen mainos missä näkyy kiintiöne  gg  ereitä.

se vaan on vastenmielisen näköistä.kelan maksamassa asunnossa naureskellaan.

tätä yritin jo aiemmin tällä viikolla sanoa, esimerkkinä Mehukattimainos, mutta kommenttini poistettiin

Vierailija
12718/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustomainos missä vanha kääpä vääntelee turpaansa.

Vierailija
12719/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionin vääntelehtivä malli. 

Vierailija
12720/12719 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki!