Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12737)

Vierailija
12721/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagon valkohammas tyypin hampaita on kellastettu mainoksessa. Juuri tuli mainos, jossa on muutettu väriä.

Vierailija
12722/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Suklaa mainokset. Miksi niissä kaikissa on nainen, joka maistaa suklaata ja ilme on vähintään orgasmin saanut. Kaikissa.

Mikä on että se Suklaa pitää liittää naiseen, saati orgasmiin?

Seksi myy. Edelleen, siitä ei vaan päästä. Missä on suklaata syövät miehet ja heidän orgasmit?

Mainoksessa mies valmistaa suklaan, jonka nainen syö.

Joitakin suklaapatukoita on miehet mainostaneet, partainen erämies ruutupaidassa kaivaa suklaapatukan repustaan, repii sen rajusti auki, miltei murahtaen tunkee kohti suutansa , haukkaa lähes raatelevalla tavalla ja käsi jotenkin oudosti mutkalla tempaisee patukan pois suustaan. Kaiketi tämä on miehekäs tapa syödä suklaata.

Tämä juuri. Miksi miehen suklaan syönti on eräjorma ja eläimellistä menoa, naisen osalta se on orgasmi ja aina vähintään anorektinen nainen siinä syömässä.

Orgasmi varmaan siitä kun ekaa kertaa elämässään maistaa suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Suklaa mainokset. Miksi niissä kaikissa on nainen, joka maistaa suklaata ja ilme on vähintään orgasmin saanut. Kaikissa.

Mikä on että se Suklaa pitää liittää naiseen, saati orgasmiin?

Seksi myy. Edelleen, siitä ei vaan päästä. Missä on suklaata syövät miehet ja heidän orgasmit?

Mainoksessa mies valmistaa suklaan, jonka nainen syö.

Joitakin suklaapatukoita on miehet mainostaneet, partainen erämies ruutupaidassa kaivaa suklaapatukan repustaan, repii sen rajusti auki, miltei murahtaen tunkee kohti suutansa , haukkaa lähes raatelevalla tavalla ja käsi jotenkin oudosti mutkalla tempaisee patukan pois suustaan. Kaiketi tämä on miehekäs tapa syödä suklaata.

Tämä juuri. Miksi miehen suklaan syönti on eräjorma ja eläimellistä menoa, naisen osalta se on or

Kohdentamisyrityshän se. Naisille uppoaa ulkonäköily, ja seksi ja miehille eräily - sanovat stereotypiat. 

Vierailija
12724/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-jäätelömainokset on muuten tunnelmallisia ja kauniita, mutta ärsyttää se, että nainen sillä isolla lusikalla syö suoraan siitä paketista. Tulee mieleen, että onpa sillä iso jäätelön nälkä, tai ainakaan tuosta rasiasta ei sitten kukaan muu enää syö kuin hän itse. 

Vierailija
12725/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin mainoksista tehdään tahallaan ärsyttäviä, naiveja. Jäävät mieleen. Ei tartte ottaa vakavasti.

Enemmän ärsyttää se kun sama mainos toistuu jatkuvasti ja niin..työkavereille on pakko kertoa mitä shampoota käytän, ihan pakko.

Vierailija
12726/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ärsyttävin on se mutsinussija sähköyhtiön mutsinnussija mainos, jossa yksi mutsinnussija koittaa esittää jotain hienosti englanniksi ja käyttää niin hienoja sanoja. Se sähköyhtiö sopii kaikille mutsinnussijoille. 

Vierailija
12727/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että siinä sanotaan: "Likka skrolla,  huolet nolla". Ehkä se alku on kehotus vöyriksi kaikille tyttöfaneille. No en tiiä, ehkei kuitenkaan...

Vierailija
12728/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se Trivagon mainos on niin kamala ettei voi katsoa. 

Vierailija
12729/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Backin lesoilumainos vissiin jotain luottokorttia mainostaa.

Vierailija
12730/12737 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupan tekoälyllä tehty muovinen ja puhuva koira ärsyttää todella paljon. Olisko ollut niin työlästä käyttää oikeaa koiraa??? Joka puolelta alkanut tunkemaan huonosti tehtyä tekoälyp*skaa.

Vierailija
12731/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin mainoksista tehdään tahallaan ärsyttäviä, naiveja. Jäävät mieleen. Ei tartte ottaa vakavasti.

Enemmän ärsyttää se kun sama mainos toistuu jatkuvasti ja niin..työkavereille on pakko kertoa mitä shampoota käytän, ihan pakko.

Mä luulen, että näillä mainoksilla aivopestään katsojia, pitäisi tutkia näiden mainostavien yritysten arvoja, mihin panostavat. 

Vierailija
12732/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo shampoomainos on kyllä rimanalitus. Nainen, jonka päässä on liukuletti, kertoilee satuja miten on PAKKO kertoa työkavereille. :D Kuka pakottaa? Tämä mainostajako?

Se, että mainokset jäävät mieleen, ei paljon mainostajaa hyödytä sikäli, että esim. tämä ko. shampoomainos ärsyttää, mutta en muista minkänimistä se litku pulloissa on. Useampi sysipas*a mainos on juuri tällainen. 

Vierailija
12733/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että siinä sanotaan: "Likka skrolla,  huolet nolla". Ehkä se alku on kehotus vöyriksi kaikille tyttöfaneille. No en tiiä, ehkei kuitenkaan...

Se on klicka eli napsauta. 

Vierailija
12734/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S- kaupan mainos: Kulta,imuroitko kun käyn kaupassa, Apua järkyttävä, kanava vaihtuu. Typeriä mainokset suurin osa, ja liikaa joka ohjelman aikana.

Menisi tasa-arvovaltuutetun sensuuriin alta aikayksikön,  jos asetelma olisi päinvastoin.

Lihava äijä huijaammassa vaimoaan. Mutta miehiähän saa pilkata.

Niinpä, monessa mainoksessa myös pilkataan vanhempia miehiä näiden keski-ikäisyydestä. Milloin tulee mainos jossa nauretaan että äiti on niin tyypillinen keski-ikäinen?

Vierailija
12735/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee miten raskas elämä suomalaisilla on, kaikesta pitää valittaa. Valitus- ja minäkulttuuri parhaimmillaan. Vali vali vali, minä minä minä...

Vierailija
12736/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä sitä Ronald McDonald -mainosta. Se mies tekee makaronilaatikkoa siellä Ronald-talossa. Sitten se ottaa sen laatikon (ilman mitään ruokailuvälineitä) ja kuskaa sairaalaan osastolle, jossa on heidän lapsensa hoidossa.

Siis syökö ne sitä ruokaa siellä potilashuoneessa? Saako sieltä ruokailuvälineet? Eikö sairaala tarjoa lapselle ruokaa?  Mihin se vuoka joutuu, kun ne kävelee sinne taloon takaisin? Onko siinä se sairas lapsikin kävelemässä? Jos on, miksei sitä ruokaa syöty siellä talossa yhdessä?

Siis yksi mainos saa sinut ahdistumaan noin paljon, että yliajattelet sen muutaman minuutin mainoksen ja mietit järjettömiä asioita?

Ei ihme, että nykyihmiset voi niin huonosti, jos pelkkä mainos aiheuttaa noin kovaa ahdistusta. 

Se mainos on pyörinyt varmaan muutaman vuoden, sen on kerinnyt nähdä jo niin monta kertaa, että voi kiinnittää huomiota ties mihin pikkuseikkoihin. 

Vierailija
12737/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi mainos, jossa nainen ähkii saunassa. Hyi, en halua nähdä!

Vierailija
12738/12737 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän mies, joka hokee "kaching" ja muita muka hauskoja juttuja muka hauskalla äänen sävyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi