Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lävistyksiä kinuava teini

Vierailija
05.09.2025 |

Sai nenän sivuun yhden 14-vuotiaana ja nyt pitäs saada lisää. Nenään, huuleen, kieleen, kulmakarvaan. Eieieiei sanon minä. Miten muut suhtaudutte alaikäisten lävistyksiin? Ootteko antaneet ottaa? Yhden, monta? Mä olen ajatellut että reiittäköön itsensä aikuisena, jos vielä silloin haluaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen teinin oma naama se on, sen kun lävistää.

Vierailija
2/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuisin eri lävistyksien riskeihin ja antaisin hiljalleen (vaikka kerran vuodessa) ottaa sieltä vähäriskisemmästä päästä, ja sitten vuoden harkinnan jälkeen taas seuraavan, jos vielä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, EI EI, pidä pintasi. Jos et itse ole lävistetty vanhempi, niin ei lapsenkaan tule identifioutua tuohon.

Sillä hetkellä kun aloittaa ihon rei'ittämisen ja muokkaamisen kaverit alkavat valikoitua ja toiminta lisääntyy ja ajautuu sille raiteelle ja tulee mukaan muut ilmiöt.

Juttele teinin kanssa, kuinka hän voi. Onko onnellinen. Onko harrastuksia. Onko lävistämättömiä kavereita. 

Ala harrastaa teinin kanssa asioita YHDESSÄ, porukoissa joissa ei lävistetä.

Onnea.

Vierailija
4/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI, EI EI, pidä pintasi. Jos et itse ole lävistetty vanhempi, niin ei lapsenkaan tule identifioutua tuohon.

Sillä hetkellä kun aloittaa ihon rei'ittämisen ja muokkaamisen kaverit alkavat valikoitua ja toiminta lisääntyy ja ajautuu sille raiteelle ja tulee mukaan muut ilmiöt.

Juttele teinin kanssa, kuinka hän voi. Onko onnellinen. Onko harrastuksia. Onko lävistämättömiä kavereita. 

Ala harrastaa teinin kanssa asioita YHDESSÄ, porukoissa joissa ei lävistetä.

Onnea.

Kiitos Vanhapiika  mukaneuvoita ja aloituksestasi.   🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
5/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisenä vasta.  Todennäköisesti järki lisääntyy siihen mennessä.  Niin kävi ainakin tyttärelleni tatuoinnin suhteen. Kasvolävistykset ja näkyvät tatuoinnit voivat olla esteenä moneen työpaikkaan ja ammattiin.

Vierailija
6/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaa lävistettyjä enkä näkyvästi tatuoituja. Tavalliset korvalehden yksi lävistys ok. 

Lävistetty asettaa itsensä monesta asiasta ulos, ja ihan turha itkeä sitten jos ei valita ja pidetään marginaalissa kun itse asettuu marginaaliin. 

Kerro teinille muista tavoista "kapinoida", "ottaa kantaa", esim taiteen, musiikin jne avulla. Alkakaa harrastaa teinin kanssa yhdessä.

Ei tarvi naamaa tai kehoa muokata ottaakseen kantaa olla jotakin, sanoa jotakin.

Vierailija
7/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukun kättäjissähän näitä läväreitä riittää, haluaako hän liittyä joukkoon tummaan?

Vierailija
8/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes neuvottelisi asiasta. 

Vierailija
9/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kysyt?

Vierailija
10/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole antanut tarpeeksi huomiota sun lapselle, siksi hän yrittää saada huomiota noilla lävistyksillä nyt. 

Vierailija
11/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes keskustele aiheesta, meidän perheessä, suvussa, eikä edes asuinalueella ole lävistettyjä, eikä meidän teini ole ensimmäinen. 

Olen tullut tietoiseksi että olen antanut hänen ajautua vääriin porukoihin ja huonoihin harrastuksiin. 

Teemme nyt korjausliikkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi