Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12302)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten vituttaa kaikki
Eikä vähiten mikä tahansa !
trivago , äärimmäisen ärsyttävä ylivalkoisilla tekohampailla trivagoa mongertava äijä!!
Just samoin mulla-sekä inhokit että ykkössuosikki...saukko,joka todella nauttii elämästään!
Ihan kaikki Temun mainokset.
Pidän Taneli Mäkelästä. Älkää kokoajan mollatko häntä.
Miksi lihavat laitetaan alusvaatemainoksiin? Olen itse suhteellisen ruma ja lihava, ja jos haluan katsoa rumaa ja lihavaa ihmistä niin seison peilin edessä. En halua samankokousen perseen omaavia ihmisiä kun minä telkkarriin alushousuilla kekkuloimaan. Kauniita ja sporttisia ihmisiä on mukava katsoa. Ei se Michelangelon David patsaskaan ole kaljamahainen lihapiirakkamies.
Vierailija kirjoitti:
Anpussaisitko kalun jos pågen-tytsä antaisi ??
Onkos tolla jotain tekemistä Suomen uuden F35 hävittäjälentokoneen kanssa ??
Vierailija kirjoitti:
Ne joissa lapsi on laitettu kerjäämään rahaa ulkomaille. Ärsytti suunnattomasti jo ne kerjäysmainokset joissa naisääni kerjää rahaa ukrainaan tai muualle naisille ja tytöille. Eihelvetti tuota kerjäystä enää jaksa. Kaikki rahat on jo annettu mitä pystytään.
Ja kun se lapsi lässyttää! Ei se mainos muuten ärsyttäisi, mutta miksi pitää jonkun ihanan, uskottavan Seela Sellan jälkeen laittaa pikku lapsi lässyttämään. Puhuisi edes normaalilla äänellä.
Jeopardy-ohjelman mainos. Sitä mainostetaan joka välissä tv5:llä. En ole katsellut kyseistä ohjelmaa enkä aio katsella.
Kaikki S- marketin mainokset. Monet hesen ja mäkkärin mainokset. Nuo kaupan mainokset on vuodesta toiseen sitä samaa jankutusta.
Ei kaikki mainokset. Tykkään siitä mainoksesta missä kolme kundia grillaamassa. Yks sanoo no niin nyt me sitten kuollaan tänne. Kaveri tulee ja pelastaa. Sama myös , kun ovat huvipuistossa ja lokki taisi viedä jätskin. Sellainen hauska huumori mainos :)
Miksi mainoksissa pitää huutaa? Suomalaiset mainokset aivan ala-arvoisia. Kenen hermo kestää niitä?
No jos kivoistakin mainoksista saa tässä ketjussa puhua, niin minusta mukava on se, jossa nuorimies kysyy retkellä: "Maistuisko jollekin vielä Pulla... va?" Vasta viimeisen tavun kohdalla porukka pelmahtaa saman tien miehen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketin "vietkö sä koiran ulos jos mä käyn kaupassa" -mainos. Se ukko on jotenkin härön näkönen ja tossun alla pahasti.
Kammottava mainos. Miten saadaankaan niin hyvin tuotua julki kun nainen on täydellinen alistaja ja tekee pilaa miehestään. Kulta 😘 , veisitkö koiran lenkille, kulta😘 imuroisitko 🤢🤢
Huonoimpia mainoksia todella. Muija makaa , kun lahna ja mies kysyy tyhmänä kävitkö jo kaupassa. Tai imuroitko jo ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anpussaisitko kalun jos pågen-tytsä antaisi ??
Onkos tolla jotain tekemistä Suomen uuden F35 hävittäjälentokoneen kanssa ??
no nytten on sitten kaukaaa haettu
Se mainos, missä mies höpöttää koiralle pisu, pisu, pisu. En tiedä tarkemmin, mikä mainos se on, koska on pakko kääntää kanavaa heti alussa. Yleisesti ottaen nykymainokset on kaikki liian pitkiä, ne on ahdettu liian täyteen ja niitä esitetään liian usein. Joskus oli aika, jolloin mainoksissa oli älyä ja huumoria usein ilman sanojakin ja ne olivat iskevän lyhyitä. Muistan sellaisenkin mainoksen Vital-mehusta, jossa ei sanottu sanaakaan, ruudussa näkyi vain kaksi sanaa Vital ja sen muunnoksena Talvi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Taneli Mäkelästä. Älkää kokoajan mollatko häntä.
Tuo pösilöä esittävä pösilö pois ja heti
Foodoran mainos. Ärsyttävä nariseva ääni mainoksen naisella.