Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12302)

Vierailija
12261/12302 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetin radiomainos joka on olevinaan pikkutuhma, jossa nainen ja mies puhuvat jostain pihahommista ja sinne jutun sekaan on sujautettu nokkelasti jotain piilovihjailevia lauseita "aika kiva kikkeli" (siellä on aika kivakin keli). "Voisit trimmaa ton sun puskas", "aika kiva - aika KOVA". Ei voi olla vain omaa mielikuvitustani. Itse mainos on jotenkin niin neutraali, että en alkuun kiinnittänyt mitään huomiota, mutta nyt en voi enää olla kiinnittämättä huomiota! :D Huonon siitä tekee sen, että täytyy ratsastaa pervoilulla, ihan kun kaalimadon ym. mainokset eivät tekisi sitä jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
12262/12302 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trivago

Lihava mies ruokalautasen kanssa ei ole tajunnut katsoa Trivagoa. Näyttää hölmöltä kun kaksi laihaa naureskelee "you didn't look trivago???"

Jotenkin lapsellinen amerikkalais tyylinen mainos.

Sehän on amerikkalainen, sama mainos pyörii Fox news kanavalla, siinä vaan puhutaan dollareista, ja luvut ovat eri, muuten ihan sama mainos.

Sama pyöri myös Itävallassa. Etenkin se tekohammasmies, joka on myös siinä hotellin aulassa naljailemassa jollekin random-hotelliasiakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/12302 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Define shampoo mainos. Ärsyttävästi sössöttävä nainen. Eikö paremmin ja hitaammin puhuvaa "kampaajaa" löytynyt mainokseen.

Ei hitto, onneks sattui silmään tämä keskustelu! Olen kiinnittänyt huomion samaan sössöttävään kampaajaan, pakko pistää äänettömälle aina.

Vierailija
12264/12302 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuisaa se, että kaikilla ei tässä maassa ole edes rahaa ostaa oerunoita tai makaronia; ja sitten mainoksessa sanotaan että: miltäs se teidän arki maistuu. Minulla on varaa syödä mitä haluan mutta kaikilla ei ole. Vien säännöllisesti ruokaa keräykseen ja haluan auttaa niin paljon kuin vain pystyn. Että pitäisi vielä ymmärtää, että miltä se ruoka maistuu...

Vierailija
12265/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadee jatkaa auton matkaa - AAADEEE

ja laulaako se muija lopussa aaGEE?! 

järkyttävää pjaskaa!

Vierailija
12266/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pågen unpussataan.

Vierailija
12267/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen hot rod auto 

Harrastajat eivät kaahaile. Vaihtakaa mainokseen bemari tms k*rvänjatke.

Vierailija
12268/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl mainos, jossa lauletaan: "Jestas sentään, mitkä hinnat ym."  Suoraan Markku Aron laulusta, että Jestas sentään, mitkä rinnat ym. Naisen esineenä pitämistä! Kuka typerys keksinyt pervo Pertti koko Lidl mainoksen. 

Vierailija
12269/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, että tuo Samuel L Jackson on noin vanha. Oho. Siis käy jo hyvänmatkaa 80 vuotta! Luulin, että se on joku 30-40 -vuotias. :D

Niinno. Yksi kuuluisimmista hänen tähdittämistään elokuvista, Pulp Fiction, täyttää tänä vuonna 31 vuotta, joten olisi aika erikoista, jos Jackson olisi samoja ikiä. 

Mutta karmea mainos yhtä kaikki. Joutaisi poistaa telkkarista saman tien. Jos olisin Vattenfallin asiakas, lopettaisin asiakkuuteni heti ihan vain tuon mainoksen takia. 

Vierailija
12270/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on homojen ruokaa.

Vierailija
12271/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trivago

Lihava mies ruokalautasen kanssa ei ole tajunnut katsoa Trivagoa. Näyttää hölmöltä kun kaksi laihaa naureskelee "you didn't look trivago???"

Jotenkin lapsellinen amerikkalais tyylinen mainos.

Sehän on amerikkalainen, sama mainos pyörii Fox news kanavalla, siinä vaan puhutaan dollareista, ja luvut ovat eri, muuten ihan sama mainos.

Sama pyöri myös Itävallassa. Etenkin se tekohammasmies, joka on myös siinä hotellin aulassa naljailemassa jollekin random-hotelliasiakkaalle.

Mitä hittoa? :-D Trivago-mainos on yksi lemppareistani ja aina naurattaa kun se tulee tv:stä. :D

Vierailija
12272/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan kyllä kaikki mahdolliset kiintiöt taas huomioitu. Ihanan teennäistä.

Vierailija
12273/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anpussaisitko kalun jos pågen-tytsä antaisi ??

Onkos tolla jotain tekemistä Suomen uuden F35 hävittäjälentokoneen kanssa ??

no nytten on sitten kaukaaa haettu

anpussaus tulee unboxing joka on paketista pois ottamista eli anpussaus on pussista pois ottaminen taas kun kalu poistetaan pussista on se amerikan kielellä stealth kuten myös f35

Vierailija
12274/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuisaa se, että kaikilla ei tässä maassa ole edes rahaa ostaa oerunoita tai makaronia; ja sitten mainoksessa sanotaan että: miltäs se teidän arki maistuu. Minulla on varaa syödä mitä haluan mutta kaikilla ei ole. Vien säännöllisesti ruokaa keräykseen ja haluan auttaa niin paljon kuin vain pystyn. Että pitäisi vielä ymmärtää, että miltä se ruoka maistuu...

Peruna ja makaroni ovat kaksi halvinta ruoka-ainetta, joten kaikilla on varaa niihin tässä maassa. Perunaa voi myös kasvattaa itse. Ja ei, en ole rikas enkä varakas. 

Vierailija
12275/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Define shampoo mainos. Ärsyttävästi sössöttävä nainen. Eikö paremmin ja hitaammin puhuvaa "kampaajaa" löytynyt mainokseen.

Ei hitto, onneks sattui silmään tämä keskustelu! Olen kiinnittänyt huomion samaan sössöttävään kampaajaan, pakko pistää äänettömälle aina.

Ei minua se sössötys niinkään haittaa, vaan se outo kiekuminen. Ei suomea puhuta tuollaisella intonaatiolla.

Vierailija
12276/12302 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aadee jatkaa auton matkaa - AAADEEE

ja laulaako se muija lopussa aaGEE?! 

järkyttävää pjaskaa!

Ja jotkut laulaa automatkaa.

Vierailija
12277/12302 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt mainos missä ällöttävät lapsikuninkaalliset nirsoilevat kotiruoasta.Turpa kii ja ääntä kohti se ruoka!

Suomessa on paljon perheitä, missä lapsi saa vain koulussa ruokaa. Päihdeperheitä, köyhiä perheitä jne.

Vierailija
12278/12302 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva lukea tämä. Itsellä paljon sairauksia ja arki välillä yhtä kamppailua.

Vierailija
12279/12302 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaari, homottelu alkaa olla aika vanhanaikaista

Vierailija
12280/12302 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pyörii oikein kunnon tena mainos. Näkyy miten laitetaan housuun. Ja mainoksessa melko nuoria naisia. Hävettää.