Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa inhottava ja töykeä musta mies Fazerin jäätelömainoksessa.
Ootko tilannut jo neulanvaihdon sun levariis?
Oletko hiukan yksinkertainen? Eiköhän tuo mainos ärsytä aika monia ihmisiä, kuten myös minua. Olisin laittanut mainoksesta uuden kommnentin mutta tyydyin nyt peukuttammaan
Vierailija kirjoitti:
YLEn säälittävä itsekehumainos 'luotettavimmista uutisista'.
Joka kerran menen raivosta solmuun ja puren mattoa.
Miksi mainostaa...? Hyvin suppeat on. Jos olisi vielä wanha tv-lupa systeemi, sanoisin irti sen. VMP
Kuka jättää nykyajan Suomessa ovet auki ja lompakon ravintolan pöytään. YLE elää rinnakkaistodellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hiukan yksinkertainen? Eiköhän tuo mainos ärsytä aika monia ihmisiä, kuten myös minua. Olisin laittanut mainoksesta uuden kommnentin mutta tyydyin nyt peukuttammaan
lmeisesti on yksinkertainen ja aika nuori(sama asia). Ei tiedä, ettei se levy vaihdu neulaa vaihtamalla.
Sanonta siis kuuluu; "vaihda levyä".
OP:n mainos, jossa kaupataan autoa. Tarkoitan erityisesti sitä jaksoa, jossa nainen räkäisee kouraansa ja ojentaa sen miehelle, joka ei siihen tartu. En tarttuisi minäkään. Olen joskus nähnyt ennenkin, miten kauppaa tehdessä räitään kouraan ja sitten kätellään. Hyi helvetti, en paremmin sano!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lmeisesti on yksinkertainen ja aika nuori(sama asia). Ei tiedä, ettei se levy vaihdu neulaa vaihtamalla.
Boomer tietää kertoa teille että silloin on jäänyt levy ns. päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, teitähän onkin kaikki yksi. Ketä yrität huijata?
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä Ensi- ja turvakotiliiton mainoksesta, jossa mies hakkaa ovea ja huutaa: "En mää oo tämmönen!". Minusta mainos pelottaa lapsia ja nuoria tyttöjä ja saa aikaan miesvihaa.
Liiton mukaan mies on pyrkimässä sisään pahoinpidelläkseen lastaan, jota äiti huojuttaa sylissään sisällä. Mutta jos mies on lastaan tulossa hakkaamaan murtautumalla sisään, kyseessä on psykopaatti. Mutta kaikki väkivaltaan sortuvat miehet eivät ole psykopaatteja. Eli heillä on toivoa, toisin kuin psykopaateilla...
Minusta olisi tärkeää saada väkivaltaan syyllistyvät ei-psykopaatti-miehet puhumaan omasta väkivaltaisuudestaan ja hakeutumaan hoitoon. Tuollaiset miestä demonisoivat pelottavat mainokset eivät ainakaan sitä edistä.
Se mies on menossa sisään hakkaamaan vaimoa, ei lasta. Ja vaimonhakkaus ei ole mikään vahinko, eikä siitä parannuta. Se on ihan tietoinen valinta käyttää fyysistä väkivaltaa kun vaimo ärsyttää. Ja et ole näköjään koskaan kohdannut väkivaltaista miestä kun et tunnista sitä tapaa millä ne selittävät tekojaan "en mä oikeasti ole tämmöinen" on juuri se mitä ne sanovat, olin kännisää, oli huono päivä, lempijoukkue hävisi lätkässä, aina on joku syy miksi se muuten hieno mies nyt yhden kerran vähän kurittaa vaimoa, paitsi että se ei ikinä jää siihen yhteen kertaan.
Minusta olisi tärkeää saada ne miehet vastuusen teoistaan, eikä viedä niitä johonkin hali-pusiterapiaan missä ne voivat selittää omaa väkivaltaa jollain lapsuuden traumalla.
En enää uskalla mennä K-Marketiin. Antavat mainoksessaan ymmärtää, että siellä on kiusaamisongelmia. Niinä muutamana kertoina kun siellä kävin, ei turvallisia kiusaamisenestotyöntekijöitä näkynyt kyllä missään! Onneksi selvisin niiltä kauppareissulta mutta läheltä piti.
Vierailija kirjoitti:
En enää uskalla mennä K-Marketiin. Antavat mainoksessaan ymmärtää, että siellä on kiusaamisongelmia. Niinä muutamana kertoina kun siellä kävin, ei turvallisia kiusaamisenestotyöntekijöitä näkynyt kyllä missään! Onneksi selvisin niiltä kauppareissulta mutta läheltä piti.
Onneksi se nimenomaan on kiusaamisVAPAAvyöhyke.
Mua ärsyttää DNA:n tietoturvamainos. On taas niin tekemällä tehty ja lapsellinen, hehe heh mummo jahtaa kaulimen kanssa kun pitää mennä ovelta ovelle kerjäämään pankkitunnuksia. Ja se mummo haukkuu sitä huijaria puliveivariksi, ei nykyään enää oikein edes näy kunnon deekuja pelkkiä nar*keja, ainakaan täällä päin. Ihan kuin nyt ei tarvisi huolehtia yhtään mistään kun on DNA:n maaginen tietoturva. Eikun pankkitunnukset vaan levitykseen ei mitään nettihuijareita enää ole edes olemassa. Typerä näkökulma todelliseen asiaan!
Vattenfall.
Vattenfallin mainoksissa esiintyi joku pröystäilevästi pukeutunut jumalansijainen rappari, josta kukaan ei ollut koskaan kuullut. Hän irvisteli sitten kuvissa leuoissaan rautaiset ihmissyöjän hampaat kuin jokin Hannibal Lechter tai jamesbond-konna.
Tätä mainosta paukutettiin hetkellä jolloin suomalaisia uhkasi konkurssi kammottavien sähkönhintojen ja pöyristyttävien siirtomaksujen vuoksi. Vattenfallin vastaus ongelmien hetkellä oli käyttää kuvastoa, jolla firma uhosi tappavansa ja syövänsä suihinsa kaikki asiakkaansa.
En muista koskaan missään yhtäkään yhtä arvostelukyvytöntä mainosta, joka olisi ollut yhtä pöyristyttävä pahimpaan mahdolliseen aikaan.
Miten jaksatte ärsyyntyä ihan joka asiasta :D Mahtaa olla raskasta elämää tuollainen. Tai asiat liian hyvin kun jää energiaa vaivata päätään jollain mainoksilla, mitkä voisi vain ohittaa noteeraamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää DNA:n tietoturvamainos. On taas niin tekemällä tehty ja lapsellinen, hehe heh mummo jahtaa kaulimen kanssa kun pitää mennä ovelta ovelle kerjäämään pankkitunnuksia. Ja se mummo haukkuu sitä huijaria puliveivariksi, ei nykyään enää oikein edes näy kunnon deekuja pelkkiä nar*keja, ainakaan täällä päin. Ihan kuin nyt ei tarvisi huolehtia yhtään mistään kun on DNA:n maaginen tietoturva. Eikun pankkitunnukset vaan levitykseen ei mitään nettihuijareita enää ole edes olemassa. Typerä näkökulma todelliseen asiaan!
Hauska mainos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään hävetä? "Vaihda neulaa"... Ei jumal...
Joka ikinen Moi mobiilin mainos. Että tuota rääkymistä ei jaksa.
Radiossa ränkytys "luuria mä metsästän". Että menee radio hiljaselle.
Ja en. En osta yhtäkään tuotetta/palvelua jonka mainos ärsyttää.
Ratiopharmin lääkemainos, jossa kaksossisaret lausuvat yhteen ääneen "laadukkaita lääkkeitä edullisesti" tms.
S-marketin mainos, jossa Taneli Mäkelä toteaa "tämä ei ole xxx... tämä on yyy" ja kysyy, "miltäs se teidän zzz maistuu?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään hävetä? "Vaihda neulaa"... Ei jumal...
Kyl mä nyt luulen että heitä vähän hävettää mutta tietävät jatkossakin että neula voi jumittaa. Siksi niitä piti nostella nätisti eikä vedellä pitkin levyä. Jäi levy päälle kun junnasi samaa kohtaa. Ei kaikkea voi nykylapsi tietää. Noloa tosin tulla neuvomaan vanhempiaan.
Jep, tuttua tuo että levy soi samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan. Hyvä vertaus kyllä, kun täällä on samat asiat uudestaan ja uudestaan.
Turvakodin mainos/ tiedote. Näin tasa arvon aikana ei saisi olla että vain mieshenkilö hakkaa suljettua ovea ja anelee sisään pääsyä.