Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12389)
En juurikaan katso mainoksia, mutta pakostakin niitä joutuu telkussa näkemään. Minua ärsyttää erityisesti yömyöhällä tulevat tulevien televisio-ohjelmien mainokset. Kun unihiekka kaivertaa jo silmissä, mutta mielenkiintoinen ohjelma saattaa olla 20 minuuttia tunnista tauolla noiden minulle täysin turhien mainostaukojen vuoksi. Voi V, voi V!
Se missä homo poraa sähköjohtoon ja toinen homo tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Wokesinitukkaeurooppavihaajat ovat EDELLEEN partioimassa tätä keskustelua yrittäen hiljentää suomalaisten mielipiteet tietyistä mainoksista. Ihme että valitsivat juuri tämän aiheen. Voitte kitistä ja laumapeukuttaa miten paljon tahdotte mutta suomalaiset eivät pidä mustanaamojen tuputuksesta ainakaan omissa mainoksissa. Se että eurooppaa tuhotaan tällä hetkellä ei tarkoita sitä että me muut kiimassa nauttisimme "värikkäistä" mainoksistakin. Voitte tunkea ne rässismi-ulinanne perceeseen.
Tiedän että OT mutta pistää silmään tuo woketeinixrässisti-ulisijoiden toiminta, tässäkin ketjussa. Huomaa ne niin selvästi normaaliviestien seassa.
Sä sit jaksat spämmätä tätä ketjua ja multipeukutella omia aloituksias. Oletko ajatellut hakeutua hoitoon?
Mediatalo Alman Netellon mainos, jossa edessä istuvasta ihrakasasta ei saa selvää, onko mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa kerjätään. Sinne, tuonne ja tänne pitäisi jatkuvasti lahjoittaa. Suorastaan aggressiivisesti vaaditaan antamaan viimeisetkin rahat eri keräyksiin. Ainakin Friillä mainostauot täyttyvät näistä kerjäysmainoksista.
Vedotaan mm. lapsiin jotta ihmiselle tulisi mahdollisimman kova paine lahjoittaa tai vaihtoehtoisesti suuri syyllisyys jos ei pystykään.
Itse olen pienituloinen ja mielelläni lahjoitan aina vähistäni sen pienenkin summan aina kun suinkin pystyn, kunhan vaan voin olla lähes varma että raha todella menee sinne minne kuuluukin eikä rikkaiden kihojen taskuihin.
Tuollainen kerjääminen tosin ärsyttää eikä todellakaan lisää halujani lahjoittaa. Jos tarvitset apua, pyydä nätisti. Käsi ojossa avun vaatiminen on ärsyttävää ja luotaantyöntävää.
Pahimpia ovat Amnesty mainokset, jotka kestävät yli puoli minuuttia. Kilkatrava taustamusiikki, ja akka hymyilee maireasti, kun on liimannut tarroja toisten ruokiin.
Pahanörtti-86 on minusta hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, joissa puhutaan kouluun/töihin palaamisesta.
Juuri kun tässä yrittää nauttia viimeisistä kesälomapäivistä ja koittaa olla ajattelematta arkea, niin koko ajan muistutetaan siitä, että työ/koulu alkaa taas.
Minä en edes ehtinyt lomalle asti kun alkoi koulutarvikkeiden mainostus kaupoissa...
Itse en pidä Ensi- ja turvakotiliiton mainoksesta, jossa mies hakkaa ovea ja huutaa: "En mää oo tämmönen!". Minusta mainos pelottaa lapsia ja nuoria tyttöjä ja saa aikaan miesvihaa.
Liiton mukaan mies on pyrkimässä sisään pahoinpidelläkseen lastaan, jota äiti huojuttaa sylissään sisällä. Mutta jos mies on lastaan tulossa hakkaamaan murtautumalla sisään, kyseessä on psykopaatti. Mutta kaikki väkivaltaan sortuvat miehet eivät ole psykopaatteja. Eli heillä on toivoa, toisin kuin psykopaateilla...
Minusta olisi tärkeää saada väkivaltaan syyllistyvät ei-psykopaatti-miehet puhumaan omasta väkivaltaisuudestaan ja hakeutumaan hoitoon. Tuollaiset miestä demonisoivat pelottavat mainokset eivät ainakaan sitä edistä.
Vierailija kirjoitti:
Wokesinitukkaeurooppavihaajat ovat EDELLEEN partioimassa tätä keskustelua yrittäen hiljentää suomalaisten mielipiteet tietyistä mainoksista. Ihme että valitsivat juuri tämän aiheen. Voitte kitistä ja laumapeukuttaa miten paljon tahdotte mutta suomalaiset eivät pidä mustanaamojen tuputuksesta ainakaan omissa mainoksissa. Se että eurooppaa tuhotaan tällä hetkellä ei tarkoita sitä että me muut kiimassa nauttisimme "värikkäistä" mainoksistakin. Voitte tunkea ne rässismi-ulinanne perceeseen.
Tiedän että OT mutta pistää silmään tuo woketeinixrässisti-ulisijoiden toiminta, tässäkin ketjussa. Huomaa ne niin selvästi normaaliviestien seassa.
Sun tyylistä huokuu elämäm kova koulu. Otan osaa, säälin sua!
S-pankin mainoksessa oleva ralli Marcus Grönholm on jotenkin suorastaan pelottava.
Onpa inhottava ja töykeä musta mies Fazerin jäätelömainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tilannut jo neulanvaihdon sun levariis?
Sanytol mainos missä pidetään perhe turvassa desinfiointiaineilla. Normaali-ihmisten kodeissa ei mitään ruttobakteereja ole, että tarvitsisi desinfioida, pelkkä puhdistusaine riittää. Ja vaatteetkin saa puhtaaksi ilman desinfiointia.
Ovat vielä huonosti dubattuja ja koko mainoksen pointti miten haluat suojella perhettäsi ei oikein toimi Suomessa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa kerjätään. Sinne, tuonne ja tänne pitäisi jatkuvasti lahjoittaa. Suorastaan aggressiivisesti vaaditaan antamaan viimeisetkin rahat eri keräyksiin. Ainakin Friillä mainostauot täyttyvät näistä kerjäysmainoksista.
Vedotaan mm. lapsiin jotta ihmiselle tulisi mahdollisimman kova paine lahjoittaa tai vaihtoehtoisesti suuri syyllisyys jos ei pystykään.
Itse olen pienituloinen ja mielelläni lahjoitan aina vähistäni sen pienenkin summan aina kun suinkin pystyn, kunhan vaan voin olla lähes varma että raha todella menee sinne minne kuuluukin eikä rikkaiden kihojen taskuihin.
Tuollainen kerjääminen tosin ärsyttää eikä todellakaan lisää halujani lahjoittaa. Jos tarvitset apua, pyydä nätisti. Käsi ojossa avun vaatiminen on ärsyttävää ja luotaantyöntävää.
Pahimpia ovat Amnesty mainokset, jotka kestävät yli puoli minuutt
Mä inhoan Ronald McDonaldin pianonkilkutusta, kahta säveltä toistetaan, alakuloisesti. Falskia, liikaa kuultu muissakin yhteyksissä, joissa painotetaan surullisuutta. Todella vähän panostettu mainoksen tekijältä!
Vierailija kirjoitti:
Sanytol mainos missä pidetään perhe turvassa desinfiointiaineilla. Normaali-ihmisten kodeissa ei mitään ruttobakteereja ole, että tarvitsisi desinfioida, pelkkä puhdistusaine riittää. Ja vaatteetkin saa puhtaaksi ilman desinfiointia.
Ovat vielä huonosti dubattuja ja koko mainoksen pointti miten haluat suojella perhettäsi ei oikein toimi Suomessa.
Nuohan on ympäristölle todella haitallisia nuo desinfioivat aineet. Päätyvät vesistöön. Jos meno on kotona niin törkeän likaista, että pitää desinfioida, ehkä pitäisi siivota useammin ja sotkea vähemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on ympäristölle todella haitallisia nuo desinfioivat aineet. Päätyvät vesistöön. Jos meno on kotona niin törkeän likaista, että pitää desinfioida, ehkä pitäisi siivota useammin ja sotkea vähemmän!
Ainakin jotkut pitää huuhdella vedellä, ovat aika tujua kamaa. Ne kotoa löytyvät bakteerit ovat lapsille turvallisempia kuin desinfiointiainejäämät. Eiköhän kaikki konttausikäiset ole nuollut lattioita tai laittaneet lattialla käynyttä ruokaa suuhun, mutta jos siellä on desinfiointiainetta niin se ei ole turvallista. Kodin bakteerit vain kasvattaa vastustuskykyä, ei niitä tarvitse poistaa.
Aamulypsyn radiomainos joka pyöri ennenkuin ko. ohjelma palasi kesätauolta. Nainen lääkärin vastaanotolla valittamassa vieroitusoireita, lääkäri käskee vahata sängen. Kiesus miten raivostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Huononkin aatteen jatkuva pakkotyrkytys voi olla ärsyttävää.
Tätä/kään ei moni näemmä osaa tajuta.