Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12389)
Fazerin jäätelömainos missä öykkäri vie kaikki jäätelöt, imelän äänen säestämänä.
Fairy käsitiskiaine! Miten voikaan mies niin hellästi sivellä paistinpannun pintaa ettei vain vahingossakaan tulisi puhdasta... Miten tyhminä Procter & Gamble suomalaisia kuluttajia pitää? Vain onko mainoskin monikansallinen? Jos on, niin yhä paranee.
Nämä menevät hylkyyn:
Tampax-, Alldays- ja Always-kuukautissuojat
Ariel-pesuaineet
Braun-pienkoneet
Fairy-astianpesuaineet
Gillette-parranajotarvikkeet
Head & Shoulders, Pantene- ja Wella-shampoot
Hugo Boss -kosmetiikkatuotteet
Max Factor -kosmetiikkatuotteet
Olay-ihonhoitotuotteet
Oral-B-hammashoitovälineet
Pampers-vaipat
Swiffer-siivousvälineet
Vicks-vilustumistuotteet
Kaikki mainokset joissa kerjätään. Sinne, tuonne ja tänne pitäisi jatkuvasti lahjoittaa. Suorastaan aggressiivisesti vaaditaan antamaan viimeisetkin rahat eri keräyksiin. Ainakin Friillä mainostauot täyttyvät näistä kerjäysmainoksista.
Vedotaan mm. lapsiin jotta ihmiselle tulisi mahdollisimman kova paine lahjoittaa tai vaihtoehtoisesti suuri syyllisyys jos ei pystykään.
Itse olen pienituloinen ja mielelläni lahjoitan aina vähistäni sen pienenkin summan aina kun suinkin pystyn, kunhan vaan voin olla lähes varma että raha todella menee sinne minne kuuluukin eikä rikkaiden kihojen taskuihin.
Tuollainen kerjääminen tosin ärsyttää eikä todellakaan lisää halujani lahjoittaa. Jos tarvitset apua, pyydä nätisti. Käsi ojossa avun vaatiminen on ärsyttävää ja luotaantyöntävää.
Kaikki mainokset, joissa puhutaan kouluun/töihin palaamisesta.
Juuri kun tässä yrittää nauttia viimeisistä kesälomapäivistä ja koittaa olla ajattelematta arkea, niin koko ajan muistutetaan siitä, että työ/koulu alkaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan joku vanhan kansakoulun käynyt ajattelee noin. Suomalaiset ovat Ruotsissa olleet aina erittäin suosittuja ja luotettuja.
P.s. Ruotsin keskiosan metsät asutettiin suomalaisilla 1500 luvulla.
Ai niinkun jävla finnar? Norjalaisetkaan ei ole aina meistä tykänneet. Tosin ei mekään virolaisista.
Oletko käynyt edes lukiota? Täällä on sitten kyllä typeriä yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin jäätelömainos missä öykkäri vie kaikki jäätelöt, imelän äänen säestämänä.
Fazer boikottiin!
Miksi suomalaisille myydään jäätelöä luonnolla? "Löydä luonnonvoimasi" tai "Suomalaista kermaa pohjolan luonnosta"... Uskomatonta hölynpölyä.
K-Market ja Kiti Kokkosen takelteleva "Syömään! Sy-sy-syömään!" tjs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan joku vanhan kansakoulun käynyt ajattelee noin. Suomalaiset ovat Ruotsissa olleet aina erittäin suosittuja ja luotettuja.
P.s. Ruotsin keskiosan metsät asutettiin suomalaisilla 1500 luvulla.
Ai niinkun jävla finnar? Norjalaisetkaan ei ole aina meistä tykänneet. Tosin ei mekään virolaisista.
Oletko käynyt edes lukiota? Täällä on sitten kyllä typeriä yksilöitä.
Oikeassahan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisille myydään jäätelöä luonnolla? "Löydä luonnonvoimasi" tai "Suomalaista kermaa pohjolan luonnosta"... Uskomatonta hölynpölyä.
Varsinaista Lapin taikaa, kermasokerimössöä jollaisen olemassaolosta ei jossain erämaakylissä olisi edes osattu haaveilla vielä 1900-luvun alussakaan. Eikä sula repussa! :D
Vierailija kirjoitti:
Fazer jäätelömainos ,missä musta poika pöllii kaiken jäätelön.
Aa, tää olikin joku uusi juttu täällä. Virkistävää välillä.
Muistan lukeneeni että Kari "Hissu" Hietalahti sai rahapulassaan neuvon pyrkiä mainosääneksi. No sitähän me kuullaan! Muutenkin tiskiaineitten ja varsinkin pyykkiaineitten mainostus: kehitellään "ympäristöystävällisiä" aineita ja kun ei tule puhdasta niin sitten Vanish ym tehoaineet käyttöön! Mitä järkeä? Ja näillä firmoilla on loppumaton mainosbudjetti...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa kerjätään. Sinne, tuonne ja tänne pitäisi jatkuvasti lahjoittaa. Suorastaan aggressiivisesti vaaditaan antamaan viimeisetkin rahat eri keräyksiin. Ainakin Friillä mainostauot täyttyvät näistä kerjäysmainoksista.
Vedotaan mm. lapsiin jotta ihmiselle tulisi mahdollisimman kova paine lahjoittaa tai vaihtoehtoisesti suuri syyllisyys jos ei pystykään.
Itse olen pienituloinen ja mielelläni lahjoitan aina vähistäni sen pienenkin summan aina kun suinkin pystyn, kunhan vaan voin olla lähes varma että raha todella menee sinne minne kuuluukin eikä rikkaiden kihojen taskuihin.
Tuollainen kerjääminen tosin ärsyttää eikä todellakaan lisää halujani lahjoittaa. Jos tarvitset apua, pyydä nätisti. Käsi ojossa avun vaatiminen on ärsyttävää ja luotaantyöntävää.
Olen samaa mieltä. Vähistä rahoistani yritän lahjoittaa. Mietin että mitä nuo mainokset maksavat!
YLEn säälittävä itsekehumainos 'luotettavimmista uutisista'.
Joka kerran menen raivosta solmuun ja puren mattoa.
Miksi mainostaa...? Hyvin suppeat on. Jos olisi vielä wanha tv-lupa systeemi, sanoisin irti sen. VMP
Fazer jäätelömainos
Mulle kaikki.
Ovat Fazerilla hienosti ymmärtäneet kuinka epäkohteliaita ja leuhkoja mustat ihmiset ovat.
Somen puolella nee k eri mainostaa kortsuja, oikea kohderyhmä kyllä käyttäjiksi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä tosissaan ihmetyttää tummaihoisten paljous mainoksissa. Rasisti en ole, mutta voin sanoa, että alkanut ärsyttää!
Rasisti en ole ja samaan hengenvetoon ilmoittautuu sellaiseksi. Jep!
olet kai suuri taiteilija kun tulkitset noin voimakkaasti! alkaa ärsyttää=rasse!
Inhoan mustia, en ole rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin murhamainos, jossa joku enkelihahmo ampuu viattomia ihmisiä nuolella ja verta lentää kaikkialle. Se on hirvittävä. Oikeasti näyttää väkivallalta, ei herttaiselta Amorin nuolelta. Ahdistava mainos!
Pihatiellä mies saa nuolesta osuman ja muuttuu h omoksi alkaen kyylätä naapurin miestä irvokkaasti ilmehtien.
Vuorokauden päästä saa laitettua kaksi peukkua taas. Näkyy noissa rasististen viestien yläpeukuissa. Niissä 150 yläpeukkua kun muissa ehkä 20. Jollain todella on ongelmia.