Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää DNA:n tietoturvamainos. On taas niin tekemällä tehty ja lapsellinen, hehe heh mummo jahtaa kaulimen kanssa kun pitää mennä ovelta ovelle kerjäämään pankkitunnuksia. Ja se mummo haukkuu sitä huijaria puliveivariksi, ei nykyään enää oikein edes näy kunnon deekuja pelkkiä nar*keja, ainakaan täällä päin. Ihan kuin nyt ei tarvisi huolehtia yhtään mistään kun on DNA:n maaginen tietoturva. Eikun pankkitunnukset vaan levitykseen ei mitään nettihuijareita enää ole edes olemassa. Typerä näkökulma todelliseen asiaan!
Hauska mainos!
..Ei täällä sitä kysytty !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin jäätelömainos missä öykkäri vie kaikki jäätelöt, imelän äänen säestämänä.
Fazer boikottiin!
..On jo !
S-ryhmän typerä mainos jossa käsivaivainen tyyppi muka tilittelee ihmisten bonuksia ja välissä treenaa ranteitaan. Nykyisillä yrityksillä sentään tietokoneet ja automaattiset ajastetut toiminnot joten lienee firman muukin ajattelu jälkeen jäänyttä.
Toisaalta enpä enää ihmettele kohdallani S-pankin toistuneita sekoiluja ja siksi lopetin koko pelleilyn kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää DNA:n tietoturvamainos. On taas niin tekemällä tehty ja lapsellinen, hehe heh mummo jahtaa kaulimen kanssa kun pitää mennä ovelta ovelle kerjäämään pankkitunnuksia. Ja se mummo haukkuu sitä huijaria puliveivariksi, ei nykyään enää oikein edes näy kunnon deekuja pelkkiä nar*keja, ainakaan täällä päin. Ihan kuin nyt ei tarvisi huolehtia yhtään mistään kun on DNA:n maaginen tietoturva. Eikun pankkitunnukset vaan levitykseen ei mitään nettihuijareita enää ole edes olemassa. Typerä näkökulma todelliseen asiaan!
Hauska mainos!
..Ei täällä sitä kysytty !
Keskustelupalsta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa inhottava ja töykeä musta mies Fazerin jäätelömainoksessa.
Ootko tilannut jo neulanvaihdon sun levariis?
Oletko hiukan yksinkertainen? Eiköhän tuo mainos ärsytä aika monia ihmisiä, kuten myös minua. Olisin laittanut mainoksesta uuden kommnentin mutta tyydyin nyt peukuttammaan
lmeisesti on yksinkertainen ja aika nuori(sama asia). Ei tiedä, ettei se levy vaihdu neulaa vaihtamalla.
Sanonta siis kuuluu; "vaihda levyä".
Boomer tietää kertoa teille että silloin on jäänyt levy ns. päälle.
Ei yhtään hävetä? "Vaihda neulaa"... Ei jumal...
Onko tuttu sanonta että älä opeta isääsi naimaan?
Vierailija kirjoitti:
Radio pookin mainos. Järjetöntä paskaa ja kyllä on asemalla idioottimainen nimi.
Makuasioistahan emme voi kiistellä mutta tokkopa ees tiiät mitä Pooki tarkottaa? Passaa tosi hyvin perustamispaikkakunnan radioaseman nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa inhottava ja töykeä musta mies Fazerin jäätelömainoksessa.
Ootko tilannut jo neulanvaihdon sun levariis?
Oletko hiukan yksinkertainen? Eiköhän tuo mainos ärsytä aika monia ihmisiä, kuten myös minua. Olisin laittanut mainoksesta uuden kommnentin mutta tyydyin nyt peukuttammaan
lmeisesti on yksinkertainen ja aika nuori(sama asia). Ei tiedä, ettei se levy vaihdu neulaa vaihtamalla.
Sanonta siis kuuluu; "vaihda levyä".
Boomer tietää kertoa teille että silloin on jäänyt levy ns. päälle.
Ei yhtään hävetä? "Vaihda neulaa"... Ei jumal...
Taisit itsekin tajuta noloutes.
PEPSODENTIN ISKÄ JA ELIAS -mainos on painunut omaan mieleen yhtenä ärsyttävimmistä mainoksista
Pullava-mainoksessa se punaisessa mekossa oleva aasialainen nainen on aika söötti
Ällöttää kaikki missä " maailman onnellisin/onnellisimat...".
HYI valheet. Yäk.
Fairy-mainos, kuuluuko siinä taustalla jotain aikuisviihde-ähkintää?
Gigantti mainos jossa se porukka laulaa autossa jotai s a a t a n a n ärsyttävää paskaa ja se yks käy kuulokkeet ostamassa.
Mäkkärin ege mainos, aivan karseaa ränkytystä ja kallista roskaa, ei edes ruokaa.
Garnierin mainos jossa harvahampainen teini puhdistaa naamaansa
Mun mielestä futuurit breikkaa -nainen on ihan mainio. Ja pakko sanoa että seksikäs.😉 T.mies
Tanssii tähtien kanssa hissikohtaus. Siellä varmaan haisee hiki, tupakka, paha hönkä ja kala... 🤢
Coop mainos musiikki on hyvä mikä se on
MUTTA SE PÄIDEN REPIMINEN HYI
Vierailija kirjoitti:
Gigantti mainos jossa se porukka laulaa autossa jotai s a a t a n a n ärsyttävää paskaa ja se yks käy kuulokkeet ostamassa.
Tää on ihan hirvee!!
Kaksikirjaimisen vakuutusyhtiön mainos jossa pienet koululaiset rientävät suojatien yli reput selässä. Koska lapset ovat selin niin mainoksen ohjaaja on käskenyt k.iintiö n eekerilapsen vilkaista taaksepäin että etnisyys varmasti näkyy.