Maksaako Kela sakon jonka sain kun kuljin junalla ilman lippua?
Kävin eilen ruokajonossa junalla ja sain sakon, maksaa Kela sakon, kuuluuko toimeentulotukee sakon maksu?
Kommentit (27)
Ei maksa. Maksat sen itse niistä tukirahoistasi mitä sinuun nyt jo yhteiskunta upottaa ja ensi kerralla hoidat sen lipun itsellesi niin ei tarvitse itkeä sakkoa.
Ei maksa. Oot kyllä tyhmä. Ulosottoon vaan.
Miksi leikit idioottia? Saatko tarpeeksi ruplia? Varmasti tiedät oikeasti vastauksen.
Tottakai maksaa. Luuletko, että itse sen maksaisit, kun et ole mitään muutakaan tähän asti maksanut?
Maksaa, kun annat sakon mennä ulosottoon.
miksi me työssäkäyvät veronmaksajat yhä kustannamme ap:n kaltaisten turhien pummien elämän? lisää leikkauksia!
Ruokajonot pitäisi lopettaa. niistä tulee turhia kuluja veronmaksajille, kun ruokapummit laittavat sakkonsa veronmaksajien maksettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut ostaa toimeentukirahoista se yksi ainoa junalippu?
Ei ole enää rahaa, sen takia sinne ruokajonon meninkin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa. Maksat sen itse niistä tukirahoistasi mitä sinuun nyt jo yhteiskunta upottaa ja ensi kerralla hoidat sen lipun itsellesi niin ei tarvitse itkeä sakkoa.
Annan sakon mennä ulosottoon jos Kela ei maksa
Ap
Köyhyys ja epäonni kulkevat käsi kädessä. Persaukisena kun jotain vilunkia yrittää henkensä pitimiksi, niin totta helvetissä se homma kusahtaa ja taas tuli ylimääräistä makseltavaa, jota ei sitten pysty mistään maksamaan.
Konalan jauhelihamies tekee Puppalle jauhelihamäskiä! 🥳👍
Jos vasemmisto pääsee valtaan niin kyllä maksaa varmaan tuonkin.
Ei maksa. Rangaistukseksi seisottavat sinua jatkossa ruokajonossa pidempään ja saat vähemmän ruoka-apua.
Ostapa ruutuvihko ja ala pitää tuloista (tai siis tulonsiirroista) ja menoista. Et osta turhaa, niin jää rahaa bussilippuunkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli maksaa? Ristiriitainen vastaus
Olisiko kannattanut ostaa toimeentukirahoista se yksi ainoa junalippu?