Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12385)

Vierailija
8941/12385 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.

Vierailija
8942/12385 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko happy meal jos ei oo suolakurkkua, tms🤬

Ei voi kuunnella niiden lässyttävien aikuisten ääntä, yök

onkohan milffillä punainen tupsu ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8943/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito iskelmä mainos jossa Katrihelena määkii väräjävällä herkällä äänellä liikuttavaa kappaletta "Anna mulle tähtitaivas" mainos tulee koko ajan enkä voi sietää kappaletta enkä muikkelin ääntä!

Vierailija
8944/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitekaa, että tuo koko pakastealtaan epäkohteliaasti tyhjentävä tummahipiäinen kaveri olisi valkoinen ja kaksi pakastealtaaseen nojaavaa  nuorta olisivat mustia.

Saisiko sellaista mainosta edes tehdä?

Vierailija
8945/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean sänkymainoksessa on nuori kundi joka venyttelee, hymyilee hieman ja laittaa käden peiton alle.

En tiedä mitä siitä olisi tarkoitus ajatella, mutta näyttää siltä että se meinaa pitää omaa kivaa siellä peiton alla.

Vierailija
8946/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten kiintiöetnisten mukanaolo saa minut heti "eikiitos"-tilaan.

Vierailija
8947/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Market boikottiin Taneli Mäkelän takia!

Ihan mielenkiinnosta. Miltäs se teidän kesä maistuu?

Vierailija
8948/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään ensimmäistä kertaa Ikean sänkymainoksen ja ihmettelen sitä. Ehkä likaisessa mielessäni tulkitsen mainoksen väärin, mutta miten muuten kuin yhdellä tavalla voi tulkita mainoksen, jossa ensin mies omassa sängyissään ja sitten nainen omassa sängyssään laittavat käden peiton alle ja naamassa on tyytyväinen ilme.

Vierailija
8949/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten kiintiöetnisten mukanaolo saa minut heti "eikiitos"-tilaan.

Sä olet saanut meidät "eikiitos"-tilaan.

Vierailija
8950/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shitari hoitaa Kiti Kokkosen suuhun syötävää. Miten mainostoimistossa ei osata englantia?

Sit-Ari-hoitaa, Sittari hoitaa

Vierailija
8951/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shitari hoitaa Kiti Kokkosen suuhun syötävää. Miten mainostoimistossa ei osata englantia?

Sit Ari hoitaa, Sittari hoitaa

Vierailija
8952/12385 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, että mainokset ärsyttää, mutta musta meidän ajasta kertoo niistä loukkaantuminen. 

>Suutuin koska TVssä mainostettiin ruokaa, johon mulla ei oo varaa ehkä

Ei mullakaan oo varaa uuteen autoon, enkä mä silti siitä suutu. En vain ole mainoksen kohderyhmää ja sillä siisti. 

Vierailija
8953/12385 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.

En tiedä mikä sun agenda on, mutta hakeudu hoitoon!

Vierailija
8954/12385 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin mainokset ovat tosi ärsyttäviä,varmaan ylimielisen taneli Mäkelän vuoksi!!

Vierailija
8955/12385 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito iskelmä mainos jossa Katrihelena määkii väräjävällä herkällä äänellä liikuttavaa kappaletta "Anna mulle tähtitaivas" mainos tulee koko ajan enkä voi sietää kappaletta enkä muikkelin ääntä!

Toinen karmea on radio Pookia mainostava jossa Silmu & kumpp. Soittavat ja laulavat hanurimusiikkia. Ihan järkyttävää! Ikinä kuullutkaan moisesta kanavasta ja olisi kyllä viimeinen kanava jota kuuntelisin.

Vierailija
8956/12385 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se DNA:n rallatus: omituisten otusten kerho!  Rallatuksessa ei ole edes mitään säveltä, vaan sekopäinen lapsi- ja nuorisojoukko mekastaa.  Kamalaa!

Vierailija
8957/12385 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Ikean koulun aloitus-mainokset!!! Ahneella ja häikäilemättömällä huonekalujätillä niin helvatan iso höyrytys ja kiire, että otti reippaan varaslähdön mainostykitykselleen jo hyvissä ajoin jo heinäkuun alussa (tähän asti se on perinteisesti ollut KESKO, jolla on ollut se tulenpalavin kiire ehättää ottaa se paalupaikka muilta takaa tulevilta kilpailijoiltaan, mutta sekin on sentään malttanut odotella edes sinne heinäkuun viimeiselle/viimeisille viikolle asti). Ja niin kuin kyseisen svedufirman tyyliin kuuluu, niin käyttää jälleen erittäin agressiivista väsytystaktiikkaa puskemalla ja tuputtamalla tuota hampaita kiristelevää tv-mainosta joka perkaleen kanavalta ja joka perkaleen mainostauolla ja ohjelmien välissä!!!

Vierailija
8958/12385 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että mainokset ärsyttää, mutta musta meidän ajasta kertoo niistä loukkaantuminen. 

>Suutuin koska TVssä mainostettiin ruokaa, johon mulla ei oo varaa ehkä

Ei mullakaan oo varaa uuteen autoon, enkä mä silti siitä suutu. En vain ole mainoksen kohderyhmää ja sillä siisti. 

Auto on vähän eri asia kuin ruoka. Kyllähän se pistää v*tuttamaan kun ihmiset köyhtyy ja ruoka kallistuu ja sitten joku rikas tärkeilijä telkkarissa vielä pilailee asialla. 

Vierailija
8959/12385 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se DNA:n rallatus: omituisten otusten kerho!  Rallatuksessa ei ole edes mitään säveltä, vaan sekopäinen lapsi- ja nuorisojoukko mekastaa.  Kamalaa!

Kaikilla noilla lapsilla on varmaan nepsy-diagnoosi ja mainos kertoo oikeasti nepsyjen vaikeasta elämästä ja yrittää voimauttaa erilaisia ihmisiä. 

Vierailija
8960/12385 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove Men+Care. Tuote on siis miehille, mutta etualalla sen valmentajan kanssa näkyy aivan selvä (miehekäs) nainen. Tää on tätä nykypäivää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi