Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12385)
Vierailija kirjoitti:
Onko happy meal jos ei oo suolakurkkua, tms🤬
Ei voi kuunnella niiden lässyttävien aikuisten ääntä, yök
onkohan milffillä punainen tupsu ??
Aito iskelmä mainos jossa Katrihelena määkii väräjävällä herkällä äänellä liikuttavaa kappaletta "Anna mulle tähtitaivas" mainos tulee koko ajan enkä voi sietää kappaletta enkä muikkelin ääntä!
Kuvitekaa, että tuo koko pakastealtaan epäkohteliaasti tyhjentävä tummahipiäinen kaveri olisi valkoinen ja kaksi pakastealtaaseen nojaavaa nuorta olisivat mustia.
Saisiko sellaista mainosta edes tehdä?
Ikean sänkymainoksessa on nuori kundi joka venyttelee, hymyilee hieman ja laittaa käden peiton alle.
En tiedä mitä siitä olisi tarkoitus ajatella, mutta näyttää siltä että se meinaa pitää omaa kivaa siellä peiton alla.
Mainosten kiintiöetnisten mukanaolo saa minut heti "eikiitos"-tilaan.
Vierailija kirjoitti:
S-Market boikottiin Taneli Mäkelän takia!
Ihan mielenkiinnosta. Miltäs se teidän kesä maistuu?
Näin tänään ensimmäistä kertaa Ikean sänkymainoksen ja ihmettelen sitä. Ehkä likaisessa mielessäni tulkitsen mainoksen väärin, mutta miten muuten kuin yhdellä tavalla voi tulkita mainoksen, jossa ensin mies omassa sängyissään ja sitten nainen omassa sängyssään laittavat käden peiton alle ja naamassa on tyytyväinen ilme.
Vierailija kirjoitti:
Mainosten kiintiöetnisten mukanaolo saa minut heti "eikiitos"-tilaan.
Sä olet saanut meidät "eikiitos"-tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Shitari hoitaa Kiti Kokkosen suuhun syötävää. Miten mainostoimistossa ei osata englantia?
Sit-Ari-hoitaa, Sittari hoitaa
Vierailija kirjoitti:
Shitari hoitaa Kiti Kokkosen suuhun syötävää. Miten mainostoimistossa ei osata englantia?
Sit Ari hoitaa, Sittari hoitaa
Mä ymmärrän, että mainokset ärsyttää, mutta musta meidän ajasta kertoo niistä loukkaantuminen.
>Suutuin koska TVssä mainostettiin ruokaa, johon mulla ei oo varaa ehkä
Ei mullakaan oo varaa uuteen autoon, enkä mä silti siitä suutu. En vain ole mainoksen kohderyhmää ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.
En tiedä mikä sun agenda on, mutta hakeudu hoitoon!
S-marketin mainokset ovat tosi ärsyttäviä,varmaan ylimielisen taneli Mäkelän vuoksi!!
Vierailija kirjoitti:
Aito iskelmä mainos jossa Katrihelena määkii väräjävällä herkällä äänellä liikuttavaa kappaletta "Anna mulle tähtitaivas" mainos tulee koko ajan enkä voi sietää kappaletta enkä muikkelin ääntä!
Toinen karmea on radio Pookia mainostava jossa Silmu & kumpp. Soittavat ja laulavat hanurimusiikkia. Ihan järkyttävää! Ikinä kuullutkaan moisesta kanavasta ja olisi kyllä viimeinen kanava jota kuuntelisin.
Se DNA:n rallatus: omituisten otusten kerho! Rallatuksessa ei ole edes mitään säveltä, vaan sekopäinen lapsi- ja nuorisojoukko mekastaa. Kamalaa!
Nää Ikean koulun aloitus-mainokset!!! Ahneella ja häikäilemättömällä huonekalujätillä niin helvatan iso höyrytys ja kiire, että otti reippaan varaslähdön mainostykitykselleen jo hyvissä ajoin jo heinäkuun alussa (tähän asti se on perinteisesti ollut KESKO, jolla on ollut se tulenpalavin kiire ehättää ottaa se paalupaikka muilta takaa tulevilta kilpailijoiltaan, mutta sekin on sentään malttanut odotella edes sinne heinäkuun viimeiselle/viimeisille viikolle asti). Ja niin kuin kyseisen svedufirman tyyliin kuuluu, niin käyttää jälleen erittäin agressiivista väsytystaktiikkaa puskemalla ja tuputtamalla tuota hampaita kiristelevää tv-mainosta joka perkaleen kanavalta ja joka perkaleen mainostauolla ja ohjelmien välissä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että mainokset ärsyttää, mutta musta meidän ajasta kertoo niistä loukkaantuminen.
>Suutuin koska TVssä mainostettiin ruokaa, johon mulla ei oo varaa ehkä
Ei mullakaan oo varaa uuteen autoon, enkä mä silti siitä suutu. En vain ole mainoksen kohderyhmää ja sillä siisti.
Auto on vähän eri asia kuin ruoka. Kyllähän se pistää v*tuttamaan kun ihmiset köyhtyy ja ruoka kallistuu ja sitten joku rikas tärkeilijä telkkarissa vielä pilailee asialla.
Vierailija kirjoitti:
Se DNA:n rallatus: omituisten otusten kerho! Rallatuksessa ei ole edes mitään säveltä, vaan sekopäinen lapsi- ja nuorisojoukko mekastaa. Kamalaa!
Kaikilla noilla lapsilla on varmaan nepsy-diagnoosi ja mainos kertoo oikeasti nepsyjen vaikeasta elämästä ja yrittää voimauttaa erilaisia ihmisiä.
Dove Men+Care. Tuote on siis miehille, mutta etualalla sen valmentajan kanssa näkyy aivan selvä (miehekäs) nainen. Tää on tätä nykypäivää.
Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.