Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12388)

Vierailija
8961/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.

Enemmän kyllä ärsyttää ne nuoret mitkä notkuu siinä altaalla miettimässä mitä sitä ottaisi niin että toiset ei pääse ottamaan jäätelöä. Niitä jätskejä on pakastin täynnä, tuskin ne oli viimeiset. Ja en kyllä itsekään kysyisi saanko ottaa tästä tämän jäätelön vai olisitko sinä halunnut, jos se on viimeinen tietynmakuinen jäätelö ja vein viimeisen niin olisitte ottanut sen ettekä vain odottanut.

Vierailija
8962/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazer jäätelöt missä töykeä musta mies ei edes kysy, olisiko joku muukin halunnut samaa jäätelöä, vaan hän ryövää altaasta kaiken.

Enemmän kyllä ärsyttää ne nuoret mitkä notkuu siinä altaalla miettimässä mitä sitä ottaisi niin että toiset ei pääse ottamaan jäätelöä. Niitä jätskejä on pakastin täynnä, tuskin ne oli viimeiset. Ja en kyllä itsekään kysyisi saanko ottaa tästä tämän jäätelön vai olisitko sinä halunnut, jos se on viimeinen tietynmakuinen jäätelö ja vein viimeisen niin olisitte ottanut sen ettekä vain odottanut.

Jep..Nuoret vielä iloisesti hymyilevät tälle "kähveltäjälle". Tuskin siis oli epämiellyttävä kohtaaminen, niinkuin joku nyt välttämättä tämänkin mainoksen haluaa ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä tosissaan ihmetyttää tummaihoisten paljous mainoksissa. Rasisti en ole, mutta voin sanoa, että alkanut ärsyttää! 

Vierailija
8964/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä tosissaan ihmetyttää tummaihoisten paljous mainoksissa. Rasisti en ole, mutta voin sanoa, että alkanut ärsyttää! 

En tiedä kun en näe ihmisen ihonväriä. Sillä kun ei ole tuon taivaallista merkitystä.

Vierailija
8965/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasisti en ole ja samaan hengenvetoon ilmoittautuu sellaiseksi. Jep!

Vierailija
8966/12388 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun en näe ihmisen ihonväriä. Sillä kun ei ole tuon taivaallista merkitystä.

Ei ehkä merkitystä ole, mutta miksi Suomessa suomalaista tuotetta ei voisi vaan olla suomalainen, valkoihoinen, mainostaja. Jotain kummaa suvaitsevaisuutta mainostajat tällä hakevat.

Toinen juttu nämä naisparit ym. Harvoin näytetään heteroittenkaan mainoksissa pussailevan,  pankin mainoksissa pitää oikein päästä näyttämään, kun naiset pussaa. Voihan tsiisus. 

Vierailija
8967/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset joihin on valittu musiikiksi joku uudelleenlämmitelty 70- 80-l piisi.

Lidl, VR.. jne

Vierailija
8968/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shitari hoitaa Kiti Kokkosen suuhun syötävää. Miten mainostoimistossa ei osata englantia?

Sit Ari hoitaa, Sittari hoitaa

Ei kun ennen oli Kossu per market ja nyt asiat hoitaa Shit-Ari.

Vierailija
8969/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään jos heitä näytettäisiin pariskuntina, mutta kun se on aina asetelmana, että musta mies ja valkoinen nainen. Miksi ihmeessä?!

Vierailija
8970/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko happy meal jos ei oo suolakurkkua, tms🤬

Ei voi kuunnella niiden lässyttävien aikuisten ääntä, yök

Mäkkärin tekohauskat ja kummallista näennäistä "yhteisöllisyyttä" markkinoivat mainokset ovat yhtä falskeja kuin Cokiksen.

Vierailija
8971/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset ovat yhtä ärsyttäviä. Onneksi mainoksia ei ole pakko katsoa eikä kuunnella :)

Vierailija
8972/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se, miksi jäätelö yhdistetään seikkailuun. "Seikkailunnälkään". Häh? Mainoksessa mies vaeltaa rinkkansa kanssa jossain ja sitten kaivaa jäätelöpatukan esiin.

Onko jäätelö tosiaan sellainen  ruoka-aine, joka otetaan mukaan kesäiselle vaellukselle Lapissa?

Entä mitä seikkailullista on siinä, että syö jäätelöä?? Jos yhdistäisin jonkin syötävän tai juotavan seikkailuun niin ehkä aidon absintin.

Vierailija
8973/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että ne mainosten tummaihoiset ovat yleensä amerikkalaisia tummaihoisia, sen huomaa habituksesta ja ympäristöstä. Suomessa on vähän eri tyyli esim. pukeutumisessa.

Ja milloin näemme ensimmäisen romanin mainoksessa? Ne ovat sentään olleet täällä kauemmin kuin afrikkalaistaustaiset, mutta edelleenkään heitä ei näe mainoksissa. Myös päähuiviin pukeutunutta musliminaismallia saamme edelleen odottaa mainokseen. :)

Vierailija
8974/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään ensimmäistä kertaa Ikean sänkymainoksen ja ihmettelen sitä. Ehkä likaisessa mielessäni tulkitsen mainoksen väärin, mutta miten muuten kuin yhdellä tavalla voi tulkita mainoksen, jossa ensin mies omassa sängyissään ja sitten nainen omassa sängyssään laittavat käden peiton alle ja naamassa on tyytyväinen ilme.

Seksi on elämän tarkoitus ja pääasiallinen sisältö, sen amerikkalainen viihde ja mainosmedia on meille opettanut.

Vierailija
8975/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin "hanki kullan arvoisia muistoja". Hitto. Olin 1990-luvulla Mäkkärissä töissä, enkä muistele sitä aikaa yhtään hyvällä. Mikään aika ei niitä muistoja kultaa. Kun olisi ollut edes reilu työnantaja.

Mainos tihkuu amerikkalaista sentimentaalisuutta! Oli hauska kuulla, että Mäkkäri on kurja työpaikka. En ole yllättynyt.

Vierailija
8976/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että ne mainosten tummaihoiset ovat yleensä amerikkalaisia tummaihoisia, sen huomaa habituksesta ja ympäristöstä. Suomessa on vähän eri tyyli esim. pukeutumisessa.

Ja milloin näemme ensimmäisen romanin mainoksessa? Ne ovat sentään olleet täällä kauemmin kuin afrikkalaistaustaiset, mutta edelleenkään heitä ei näe mainoksissa. Myös päähuiviin pukeutunutta musliminaismallia saamme edelleen odottaa mainokseen. :)

Nokun ei ne ole läheskään aina Suomessa tehtyjä mainoksia, vaan käyttävät kansainvälisiä mallitoimistoja, joista sitten saa näitä haaleanruskeita puolimetrisellä afrolla varustettuja amerikkalaismalleja. Ja Usassa lienee suurin piirtein laissa määrätty, että joka väriä pitää mainoksessa näkyä.

Vierailija
8977/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiti Kokkonen katsoo liikuttuneena k-market-näytelmän näyttelijöitä kun he huutavat: "syömään"...Ihan meinaa itku tulla itsellekin,kun on niin kovin liikuttavaa...🤬

Ja se "oman kylän kauppa" -slogan! Haluaisinpa nähdä k-kaupan, jonka omistaja toisi ruokalastin ilmaiseksi jollekin harrastuspiirille.

Toisekseen, en ikinä tiedä, kuka on "oman kylän kauppias" meidän lähi-k-kaupassa, ei sellaisen näköistä siellä pyöri vaan ihan kassaihmisiä vaan. Ne yrittää luoda jotain kyläkauppailmapiiriä ihan tavalliseen k-kauppaan lähiössä. Jos ne haluaa, että se "oman lähiön" kauppias jotenkin tunnistetaan, niin pitäisi  kauppiaan varmaan laittaa kyltti rintaan: nimi ja titteli "kauppias".

Vierailija
8978/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dna. 

"Omituisten otusten kerho. Omituisten otusten kerho. 

OMITUISTEN OTUSTEN KERHO!" 

Tää on ehdottomasti paras mainos tällä hetkellä, tulee hyvälle mielelle, sehän on tietysti tekijöiden tarkoituskin..ainoa miinus on siellä se stnan käärijä..

Minäkin tykkään DNA omituisten otusten kerhosta (siis siihen verrattuna kuinka karmeita mainoksia dna:lla yleensä on). Se on hyvä biisi ja hauska epärytmi siinä. Ei ole niin ärsyttävä mainos kuin voisi olla, ja se on jo näinä aikoina hyvin :)

Vierailija
8979/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun ei ne ole läheskään aina Suomessa tehtyjä mainoksia, vaan käyttävät kansainvälisiä mallitoimistoja, joista sitten saa näitä haaleanruskeita puolimetrisellä afrolla varustettuja amerikkalaismalleja. Ja Usassa lienee suurin piirtein laissa määrätty, että joka väriä pitää mainoksessa näkyä.

Niinpä. Niin kuin varmaan on määrätty, että presidenttiehdokkaan henkivartijoinakin pitää olla ainakin yksi pituushaasteellinen nainen. Eli siis lyhyt.

Vierailija
8980/12388 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisti en ole ja samaan hengenvetoon ilmoittautuu sellaiseksi. Jep!

olet kai suuri taiteilija kun tulkitset noin voimakkaasti!  alkaa ärsyttää=rasse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi