Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketin mainos, minkä muutkin ovat maininneet, on saanut minut boikotoimaan jo koko lähikauppaani, menen mieluummin pari kilometriä kävellen lähi-Alepaan. Todella kammottavaa yrittää söpöllä lapsella, jolla todella ärsyttävä ääni ja puhetapa, saada kalasteltua asiakkaita, enemmän niitä häviää tuollaisen kautta. Youtubessa siis tuohon olen musiikkia kuunnellessani törmännyt päivittäin kymmeniä kertoja jo viikkoja, mainos aina se pitkä, ei saa ohitettua ilman adblockeja.
Siis ihanko tosissanne te jonkun mainoksen takia suututte? Kaatuupa maailmanne pienestä. No, ehkä se on hyvä että kaltaisenne valittajat pysyvät poissa häiritsemässä muiden asiointia.
No hmh, ei ole niin vakavaa. Tuskin tässä kenenkään maailma mainoksen takia on kaatunut, kunhan jaetaan fiiliksiä ärsyttävistä mainoksista :D Ärsyyntyminen on muuten ihan inhimillinen tunne jota sinäkin varmasti joskus tunnet.
Telian mainos jossa Antti Pääkkönen karjuu mökille lähtijöitä on Spotifyn ilmaisversiossa suorastaan terveydelle vaarallinen. Kuuntelen musiikkia alentuneen kuuloni takia varsin kovalla volyymilla ja Pääkkösen huuto tulee yht'äkkiä korviin jo kipua aiheuttavana, mutta "Onko mökille lähtijöitä" perään tulee Spotifyssa kaksi vielä paljon enemmän kipua aiheuttavaa auton torven tööttäystä. Näitä tööttäyksiä ei tv-mainoksessa taida olla ollenkaan, tai ne ovat järkevämmällä volyymilla. Korvani soivat jo entuudestaan ihan kiitettävästi, joten on pakko lopettaa Spotifyn kuuntelu tai alkaa taas maksamaan siitä ettei tarvitse kuunnella mainoksia.
Jos alennan volyymia, niin musiikista jää minulla 70% kuulematta.
Minusta kaikki mainokset ovat tarpeetomia,olenkin omalta kohdalta päättänyt että en osta mitään tuotetta ,jonka mainosta en ole itse halunnut.
Järkyttävä on toi joku hyttyskarkotemainos, missä laulaa jotkut kadulta repäistyt ilmeisesti vanhat miehet, kaikenlisäksi niin epävireisesti että pää halkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tena mainokset. Miksi niissä ei ole miehiä?
Kun se kohde ryhmä on niin pieni miesten kohdalta,tarve tulee 5-10v ennen elokuun viimeistä päivää.
Olettehan huomannut että niitä m____jatkeita eli autoja myydään neitojen avulla ,eikä kakkoskuskin paikalla olevan neuvojan,ai niin nykyään niitä onkin kaksi kun navigaattori on tullut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan puhua muista rumasti. Koska minä haluan.
Miksi aina puhutaan nykyään vain oikeuksista,ehkä sen takia kun velvollisuudet eivät aina olekaan niin mukavia.
Dippaa haukkaa, dippaa haukkaa 😡 Haukkaa sinä eukko paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se kohde ryhmä on niin pieni miesten kohdalta,tarve tulee 5-10v ennen elokuun viimeistä päivää.
Olettehan huomannut että niitä m____jatkeita eli autoja myydään neitojen avulla ,eikä kakkoskuskin paikalla olevan neuvojan,ai niin nykyään niitä onkin kaksi kun navigaattori on tullut mukaan.
elokuun viimeinen päivä
hieno!
Kaikki mainokset, jossa Veitola.
Sitä ei vaan kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketin mainos, minkä muutkin ovat maininneet, on saanut minut boikotoimaan jo koko lähikauppaani, menen mieluummin pari kilometriä kävellen lähi-Alepaan. Todella kammottavaa yrittää söpöllä lapsella, jolla todella ärsyttävä ääni ja puhetapa, saada kalasteltua asiakkaita, enemmän niitä häviää tuollaisen kautta. Youtubessa siis tuohon olen musiikkia kuunnellessani törmännyt päivittäin kymmeniä kertoja jo viikkoja, mainos aina se pitkä, ei saa ohitettua ilman adblockeja.
Siis ihanko tosissanne te jonkun mainoksen takia suututte? Kaatuupa maailmanne pienestä. No, ehkä se on hyvä että kaltaisenne valittajat pysyvät poissa häiritsemässä muiden asiointia.
No hmh, ei ole niin vakavaa. Tuskin tässä kenenkään maailma mainoksen takia on kaatunut, kunhan jaetaan fiiliksiä ärsyttävistä mainoksista :D Ärsyyntyminen on muuten ihan inhimillinen tunne jota sinäkin varmasti joskus tunnet.
Telian mainos jossa Antti Pääkkönen karjuu mökille lähtijöitä on Spotifyn ilmaisversiossa suorastaan terveydelle vaarallinen. Kuuntelen musiikkia alentuneen kuuloni takia varsin kovalla volyymilla ja Pääkkösen huuto tulee yht'äkkiä korviin jo kipua aiheuttavana, mutta "Onko mökille lähtijöitä" perään tulee Spotifyssa kaksi vielä paljon enemmän kipua aiheuttavaa auton torven tööttäystä. Näitä tööttäyksiä ei tv-mainoksessa taida olla ollenkaan, tai ne ovat järkevämmällä volyymilla. Korvani soivat jo entuudestaan ihan kiitettävästi, joten on pakko lopettaa Spotifyn kuuntelu tai alkaa taas maksamaan siitä ettei tarvitse kuunnella mainoksia.
Jos alennan volyymia, niin musiikista jää minulla 70% kuulematta.
Tämä kauhea kailotusmainos kun tulee, niin kanava vaihtuu heti. Mainoksen perusajatuskin ihan hanurista, että nykyaikana ei mökkielämä luonnonrauhassa ole ollenkaan kiinnostavaa vaan tarvitaan viimeisimmät viihdykkeet ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kuseksi housuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mainokset jotka tulee joka välissä monta kertaa. Esim Lidl harrastaa tätä. Rauli Virtanen hokemassa.
Inhoa kaikkia mainoksia, joissa esiintyy joku julkkis. Jatkossa en katso näitten julkkisten muitakaan taiteellisia suorituksia. Esim Taneli Mäkelä on pilannut uransa. Samoin se punahiuksinen pieni pyöreä täti. Ja moni muukin, kuten Eini, Mikko Leppilampi, Vicky Rosti, Steele Sella jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee ruokalähettifirman mainos, jossa nätti nuori blondi lähtee viemään lähetystä. Onko joku nähnyt blondia ruokalähettiä, eiku "partneria".
Näissä woltin ja foodoran mainoksissa harrastetaan samanlaista swappausta kuin Pienessä merenneidossa tai Bridgetonissa, mutta toiseen suuntaan. Sattumaa? :D
Olen huomannut, aika hauskaa. Kai siellä on ajateltu että se on rasistista jos kuvataan maailmaa sellaisena kuin se on, joten tehdäänkin sellainen keikaus että kuskit ovat valkoihoisia.
Vierailija kirjoitti:
drteyhrty kirjoitti:
foodoran mainoksista se jossa ruokalähetti saapuu teatteriin pyörällä. en oovieläkään päässyt kärrylle mitä siinä miansotosteaan vaikka melkee joka juutuup.videon alusse se pöpsähtää ruutuun
En ole satavarma, mutta oon ymmärtänyt näin, että nainen on jollain mentaalivalmennusluennolla, jossa esitelmää pitänyt mies kertoo juuri tuosta "voimaantumisesta". Katsokaa tekstiä taululla. Siinä kehotetaan juuri tekemään niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Ja siitä innostuneena ja oppia ottaneena nainen on tilannut ruokaa paikan päälle. Paradoksi on siinä, että luennoitsija ärsyyntyy kun oppia noudatetaan 😀
Eihän se luennoitsija ärsyynny, vaan päinvastoin innostuu kun joku toteuttaa hänen oppejaan esimerkillisesti.
Se por..nokauppias, onko se Kaalimadon mainos. Vanha irstas äijä harmaassa ponihännässä. Se on oikeesti joku por...nokauppia. Edes Tervasaaren kesäteatteri ei osannut näytellä niin huonosti/hienosti, ettei osaa näytellä.
Yleensäkin, tää on nyt uutta ja rohkeaa, että työnnellään tappeja toistensa reikiin, tai pannaan lateksiasu päälle. Kyllä on rohkeaa, hui.
Kyllä ne ääs-marketin: "ei tämä ei ole feta-pinaattipiirakka, tämä on amerikkalainen unelma. AUttekos tekin Kaliforniassa?"
Kuinka monen suomalaisen elämä on oikeasti tuollaista?
-Julkinen yllästyskosinta kaikkien edessä?
-Lasten turnausvoiton jälkeen koko joukkue syömässä jonkun valtavassa puutarhassa
-Koristellut pöydät valkoisin pöytäliinoin notkuvat ruokaa hienojen valkoisten katosten alla kun kymmenien ihmisten talkooporukka käy syömään ym.
Eihän tuollaista näe kun jossain isommissa häissä ja amerikkalaisissa elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa koolla.. jätski jiillä. Jotenki ärsyttää se lapsen nariseva ääni. Hrrrrr :(
Ei se ole en lapsen ääni, vaan muokattu naisen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Dippaa haukkaa, dippaa haukkaa 😡 Haukkaa sinä eukko paskaa!
Tuo täyttäisi oikeassa elämässä jo lievän pahoinpitelyn kriteerit.
Mikthi minun olohuoneettha on niin monta fuudoran putthia...? Kothka Minä haluan....
Kesä alkaa koolla.. jätski jiillä. Jotenki ärsyttää se lapsen nariseva ääni. Hrrrrr :(