Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikthi minun olohuoneettha on niin monta fuudoran putthia...? Kothka Minä haluan....
Tuosta naisoletetusta saa kuvan, että kärsii mielenterveysongelmista. Makuuhuoneessa varmaan vuori mätää ruokaa sisältäviä foodoran pusseja.
Varmaan yksi tämän ketjun kommentoijia.
Vierailija kirjoitti:
"Onko mökille lähtijöitä?". Sen miehen naama vaan ällöttää.
Arvaa ällöttääkö luennolla valittajien naamat!
Helu kirjoitti:
Classic-jäätelömainos jossa mies kulkee metsän läpi ja jatkaa matkaa kanootilla ja taas menee metsään ja hupsis vetää esille hyvä kuntoisen näköisen Classic- jäätelöpuikon ja nauttii. Miten ihmeessä saa jäätelön pysymään sulamatta kun ei näy mitään kylmälaukkuja tms. Puppua että onnistuis.
Kyseessä on fantasiaa, ei tosielämää.
Se Telia mies on niin kuuma! Paljon parempi kuin tämän ketjun "koska minä haluan haukkua säälittävästi" tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Paras mainosidea on:
Mr. Tokmanni
Ruma se on. Kunpa tajuaisi lakata näkymästä julkisesti muille. Koska minä haluan!
Vierailija kirjoitti:
"Onko mökille lähtijöitä?". Sen miehen naama vaan ällöttää.
Ainut mikä siinä mainoksessa ärsyttää on se, että penskoille entisestään vahvistetaan käsitystä, ettei ilman mobiililaitteita ole elämää eikä tekemistä. Eukkokin hyppää etupenkille vasta pentujen vanaveessä. Miusta se mies on tosi jees, ei sen naamassa mitään vikaa oo.
Tällä hetkellä se Fygge- mainos. Olikohan damske bankin. Fygge, tosi suomalainen sana. Ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko mökille lähtijöitä?" "Onko lähtijöitä hakemaan uusi nopeampi netti ja puhelimet?" Sitten nämä hemmotellut ja ylimieliset kakarat ovat valmiit mökille lähtöön. Että riepoo kun lapset kuvataan niin ällöttäviksi. "Nyt kersat autoon ja sassiin" kuulostaa paremmalta.
Lapset oppii vanhemmiltaan sen huonon käytöksen. Sen näkee tässäkin ketjussa hyvin. Turha valittaa siis.
Vanhemmat liikaa mielistelee ja lahjoo lapsiaan, sen vuoksi heistä tulee sellaisia pikkutyranneja. Hiukan jämäkämpi ote ei ole pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko mökille lähtijöitä?" "Onko lähtijöitä hakemaan uusi nopeampi netti ja puhelimet?" Sitten nämä hemmotellut ja ylimieliset kakarat ovat valmiit mökille lähtöön. Että riepoo kun lapset kuvataan niin ällöttäviksi. "Nyt kersat autoon ja sassiin" kuulostaa paremmalta.
Lapset oppii vanhemmiltaan sen huonon käytöksen. Sen näkee tässäkin ketjussa hyvin. Turha valittaa siis.
Vanhemmat liikaa mielistelee ja lahjoo lapsiaan, sen vuoksi heistä tulee sellaisia pikkutyranneja. Hiukan jämäkämpi ote ei ole pahasta.
Haukkumalla ja väkivallalla uhkailemisella jos tätä ketjua katsoo.
Takavuosien mövenpick jäätelömainoa.ahdistava musiikki sekä kestivät lähes 5 min joten 9livat todella pitkiä mainoksia
"Dippaa, haukkaa, dippaa, haukkaa!"
Oikeasti Mäkkäri?
Miten Classic jäätelön saa kuljetettua kesällä metsään niin ettei se sula?
Nim. Seikkailua kaipaava.
Kesä alkaa koolla. Aivan ärsyttävä pennun ääni.
Vierailija kirjoitti:
"Dippaa, haukkaa, dippaa, haukkaa!"
Oikeasti Mäkkäri?
Ja Mäkkärin tapaan sorkitaan toisten ruokia likaisin sormin.
Classic jäätelö
Pohjoismaista luontoa, suomalaista kermaa... kyllä nyt pidetään ihmistä tyhmänä.
Siten vielä soudetaan se puikko metsään.
Perskindol-radiomainos. Keskellä tyhmän jutustelevaa mainosta "räntä-räntä-räntä-räntä perskindool" ja perään outoa imemisääntä ja muisku, minkä tulkitsen perseen lutkutukseksi ja lopuksi suukko pers'poskelle. Tai tältä se kuulostaa autolla ajaessa.
Nämä mainokset, joissa lapset ovat ottaneet johtajan aseman perheissä. Kuten se ainakin keväällä pyörinyt mainos, jossa isä korjasi pyörää ja lapsi raivosi, ettei halua sitä ja nyt tuo Telian "Onko mökille lähtijöitä..." Se takapenkin penskan "Hopi hopi!" saa minut hulluuden partaalle joka kerta.
Mikä toi Rennien mainos on.. :D mies vetää käteen ruokapöydässä?!
Mäkkärin kun pyöräilijä pysähtyy siihen =(
Kuka keksiinoin tyhmää, vasta epidemia ollut jne. Toisen ruokaa sorkkiin yäk
Puuiloon!
En. Tuun.