Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippaa haukkaa, dippaa haukkaa 😡 Haukkaa sinä eukko paskaa!
Tuo täyttäisi oikeassa elämässä jo lievän pahoinpitelyn kriteerit.
Kyllä mä huutaisin ainakin sille pyöräilijälle, että suksii v....uun!!
Ihana poika hän on oikein suloinen.sopii mainokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikthi minun olohuoneettha on niin monta fuudoran putthia...? Kothka Minä haluan....
Tuosta naisoletetusta saa kuvan, että kärsii mielenterveysongelmista. Makuuhuoneessa varmaan vuori mätää ruokaa sisältäviä foodoran pusseja.
Ihana poika oikein suloinen.sopii mainokseen.
Se isähän n oikein mainio.hyvä mainos.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ärsyttää toi kotipizzan kanaGYROS, miksei sitä voi sanoa kuten kuuluu?
No miten se pitää sanoa?
Biolanin naalinpaskaa kukkapuskaan mainos.
Telian mainos jossa keltahampainen mies huutelee autonratissa mökille lähtijöitä 🤣🤣
Vattenfallin mainokset. Ihan kaikki. Tulee lähinä mieleen massiivinen viherpesukampanja.
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa keltahampainen mies huutelee autonratissa mökille lähtijöitä 🤣🤣
Mainos on ärsyttävä, mutta hampaat on luonnolliset ja hyvä niin.
Kaikki mainokset. Koska niissä mainostetaan vain huonoja tuotteita (joihin rahattomat retkahtaa) mutta ei mitään mikä mua kiinnostaisi.
Ja onko muuten suurin ostava ryhmä joku muu kuin kaltaiseni vaaleat suomalaiset kun meitä ei enää mainoksissa näy?
Classic-jäätelömainos jossa mies kulkee metsän läpi ja jatkaa matkaa kanootilla ja taas menee metsään ja hupsis vetää esille hyvä kuntoisen näköisen Classic- jäätelöpuikon ja nauttii. Miten ihmeessä saa jäätelön pysymään sulamatta kun ei näy mitään kylmälaukkuja tms. Puppua että onnistuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ärsyttää toi kotipizzan kanaGYROS, miksei sitä voi sanoa kuten kuuluu?
No miten se pitää sanoa?
Jiros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa koolla.. jätski jiillä. Jotenki ärsyttää se lapsen nariseva ääni. Hrrrrr :(
Ei se ole en lapsen ääni, vaan muokattu naisen ääni.
Onko näin? Jos on niin ärsyynnyn entistä enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, jossa Veitola.
Sitä ei vaan kukaan jaksa.
Joo joo tiedetään että sulla on pakkomielle haukkua häntä. Koska sinä haluat!
Paras mainosidea on:
Mr. Tokmanni
Tää on kyllä huono, jossa ilmeisesti Antti Pääkkönen (ääninäyttelijä) kiljuu: "Onks' mökille lähtijöitä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippaa haukkaa, dippaa haukkaa 😡 Haukkaa sinä eukko paskaa!
Tuo täyttäisi oikeassa elämässä jo lievän pahoinpitelyn kriteerit.
Mitä sitten? Täälläkin halutaan olla väkivaltaisia!
Mä oon aina tykännyt Taneli Mäkelästä mutta ihmettelen miksi on lähtenyt tämmöiseen Nonstop mainokseen?? Rahaahan siitä toki hänelle tulee mutta ihmiset voi kyllästyä pahan kerran.