Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12373)

Vierailija
5221/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan puhua muista rumasti. Koska minä haluan.

Vierailija
5222/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuta tais harmittaa, kun Orpo oli valittu seksikkämmäiksi mieheksi ja häntä ei.

Mutta se Telia mies on kuuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian ''ONKO LÄHTIJÖITÄ MÖKILLE???'' -kiekumismainos. Miksi oi miksi mainoksissa pitää huutaa? Tuo mainoksen joutuu kuulemaan Spotifyssä vähän väliä ja ärsyttää joka kerta kun joutuu hiljentämään volyymia siksi aikaa. 

Vierailija
5224/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska minä haluan" Aaaarrggghgg

Vierailija
5225/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian ''ONKO LÄHTIJÖITÄ MÖKILLE???'' -kiekumismainos. Miksi oi miksi mainoksissa pitää huutaa? Tuo mainoksen joutuu kuulemaan Spotifyssä vähän väliä ja ärsyttää joka kerta kun joutuu hiljentämään volyymia siksi aikaa. 

No ei kai sieltä autosta käsin ala kuiskailemaankaan.

Vierailija
5226/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistisairas äiti , kun näki tuon mainoksen onko mökille lähtijöitä huudahti mitä sinä siellä autossa huudat ? Tule tänne minun luokse. 

Vierailija
5227/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa haukkua muita, niin sitten saa olla itsekäskin. Se on nykyaikaa.

5228/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippaa haukkaa dippaa haukkaa 😑

Vierailija
5229/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten helpottaako ketään, mutta tämä mökillehuutelija ilmeisesti on takavuosien tenavatähti sekä ääninäyttelijä Antti Pääkkönen, näin olen kuullut ja täsmää kyllä ulkonäkökin. 

Vierailija
5230/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten helpottaako ketään, mutta tämä mökillehuutelija ilmeisesti on takavuosien tenavatähti sekä ääninäyttelijä Antti Pääkkönen, näin olen kuullut ja täsmää kyllä ulkonäkökin. 

Juu, ja nimenomaan Antti L.J. Pääkkönen erotuksena toisesta ääninäyttelijä Antti Pääkkösestä, joka on vanhempi. Tunnistin hänet heti, enkä osaa inhota mainostakaan, mutta se tulee tällä hetkellä aivan liian usein, joten siihen kieltämättä kyllästyy.

https://im.mtvuutiset.fi/image/8318400/portrait/368/614/181ac8a24921b58…

https://disney.fandom.com/fi/wiki/Antti_P%C3%A4%C3%A4kk%C3%B6nen

Vierailija
5231/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ihan haukuttu tuoreempaa Karhu-mainosta, siitä kyllä tosin itse tykkään monistakin eri syistä, mutta ehkä sillekin vihollisensa löytyy. 

Vierailija
5232/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksissa käytetään nykyään enemmän lapsia. Ärsyttävän pikkuvanha ja nokkava on tyttö joka jo nyt "haaveilee" isän kuolemasta että saa Skoda auton itselleen "jonakin päivänä tämä on minun". Huh. Sitten se sekopää Foodoramimmi joka tilailee ruokaa millon mihinkin, koska haluaa, ja pöytäkin on entuudestaan täynnä ruokapusseja. Minäminä. Lahjoittaisi Afrikkaan nekin rahat. En pidä.

Ensinnäkin Mitä? Se skoda mainos on mielestäni aika hauska. Ja sillä lapsen sanonnalla " olet minun joku päivä" tarkoittaa kun kyseinen on täysi-ikäinen että saa ajaa. Ja nää foodorat on kaikki ihan syvältä, oli mainos mikä tahansa

Vierailija
5233/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa Koolla. Aikuinen puhuu ääni lapsen ääneksi muutettuna.

Vierailija
5234/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksissa käytetään nykyään enemmän lapsia. Ärsyttävän pikkuvanha ja nokkava on tyttö joka jo nyt "haaveilee" isän kuolemasta että saa Skoda auton itselleen "jonakin päivänä tämä on minun". Huh. Sitten se sekopää Foodoramimmi joka tilailee ruokaa millon mihinkin, koska haluaa, ja pöytäkin on entuudestaan täynnä ruokapusseja. Minäminä. Lahjoittaisi Afrikkaan nekin rahat. En pidä.

Ensinnäkin Mitä? Se skoda mainos on mielestäni aika hauska. Ja sillä lapsen sanonnalla " olet minun joku päivä" tarkoittaa kun kyseinen on täysi-ikäinen että saa ajaa. Ja nää foodorat on kaikki ihan syvältä, oli mainos mikä tahansa

Skoda-mainos hauska? Kyllä täytyy olla erikoinen huumorintaju, jos ei näe tytön psykopaattisia piirteitä niin ilmeissä, äänenpainoissa kuin kommenteissakin. Hänhän huomauttelee piikikkääseen sävyyn isälle, että tämän täytyy ajaa varovasti, eikä suinkaan isän vuoksi, vaan auton, ettei sille vaan käy mitään. Ja se "one day you´ll be mine" voisi olla jonkun kauhuleffan lapsinäyttelijän repliikki, niin kylmäävästi lausuu sanat autolle. Joo, kyseisen Skodan pitää kestää vielä vuosia, mutta isän täytyy myös kuolla, että tyttö voi periä auton.

Vierailija
5235/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda-mainoksesta vielä: Jos mainostaja haluaisi mainoksen olevan karmivan sijaan leppoisa ja hauska, hän kirjoittaisi tytön olemaan naiivi. Hän voisi olla tyyliin 5-vuotias saparopää, joka kyselisi takapenkiltä kirkkaalla lapsen äänellä, että "Isä, kun minä saan ajokortin, saanko sitten tämän auton?" ja isä myhäilisi etupenkillä siihen malliin, että kyllä Skoda sinne asti kestää ja vastaisi sitten että "Tottakai, kulta!"

Aivan eri viesti ja fiilis, ja silti sama sisältö, että Skoda kestää.

Vierailija
5236/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin vaan ärsyttää,se,kun tullaan sieltä ruokakaupasta(k-kauppa) aina niin kovalla vauhdilla,ruokakassit täynnä tavaraa ja aina ollaan niin iloisena,vaikka tosi elämässä ketuttaa oikeesti,kun meni taas niin paljon rahaa ja hinnat taas nousseet.

Vierailija
5237/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ärsyttää tuo Ikean keeesäale.

Vierailija
5238/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skoda-mainos hauska? Kyllä täytyy olla erikoinen huumorintaju, jos ei näe tytön psykopaattisia piirteitä niin ilmeissä, äänenpainoissa kuin kommenteissakin. Hänhän huomauttelee piikikkääseen sävyyn isälle, että tämän täytyy ajaa varovasti, eikä suinkaan isän vuoksi, vaan auton, ettei sille vaan käy mitään. Ja se "one day you´ll be mine" voisi olla jonkun kauhuleffan lapsinäyttelijän repliikki, niin kylmäävästi lausuu sanat autolle. Joo, kyseisen Skodan pitää kestää vielä vuosia, mutta isän täytyy myös kuolla, että tyttö voi periä auton.

Psykopaatteja löytyy täältäkin jos kommenttien sisältöä katsotaan.

Vierailija
5239/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhdit tytöt ovat sitten kovin urheilullisia ja pienen hoikan tytön tarvitsee muka saada ruokaa kesken tilaisuuden?

On se kumma kun ylipainoiset urheilee niin siitä valitetaan. Eikös se ole hyvä juttu? Ja kyllä hoikat tytöt voivat syödä usein ja paljon. Ihme olettamista.

Vierailija
5240/12373 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalaitoksen ylipainoinen eukko, joka on syönyt korkorahoilla itsensä töysin muodottomaksi.

Eipä hänen muodottomuutensa taida olla sinun päänvaivojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi