Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12377)
Onneksi jää minimiin mainosten näkeminen, kun ei ole tv-lähetystä auki.
Minua kummastuttaa se lonkeromainos, jossa tölkit ovat kuin maailmanpyörässä. Taustalla lentää kaksi lintua, joista ensimmäinen kasvaa aika lailla isoksi linnuksi tölkkien takaa lennettyään. Optinen harha? Siipien asennosta päätellen linnut eivät lennä katsojaa kohti vaan selkeästi vasemmalle.
drteyhrty kirjoitti:
foodoran mainoksista se jossa ruokalähetti saapuu teatteriin pyörällä. en oovieläkään päässyt kärrylle mitä siinä miansotosteaan vaikka melkee joka juutuup.videon alusse se pöpsähtää ruutuun
En ole satavarma, mutta oon ymmärtänyt näin, että nainen on jollain mentaalivalmennusluennolla, jossa esitelmää pitänyt mies kertoo juuri tuosta "voimaantumisesta". Katsokaa tekstiä taululla. Siinä kehotetaan juuri tekemään niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Ja siitä innostuneena ja oppia ottaneena nainen on tilannut ruokaa paikan päälle. Paradoksi on siinä, että luennoitsija ärsyyntyy kun oppia noudatetaan 😀
Tällä hetkellä KESÄ ALKAA K:LLA. K:lla alkaa myös kyllästyminen.
Kysyttiin ärsyttäviä mainoksia, ei sitä katsotko mainoksia.
Mainoksissa käytetään nykyään enemmän lapsia. Ärsyttävän pikkuvanha ja nokkava on tyttö joka jo nyt "haaveilee" isän kuolemasta että saa Skoda auton itselleen "jonakin päivänä tämä on minun". Huh. Sitten se sekopää Foodoramimmi joka tilailee ruokaa millon mihinkin, koska haluaa, ja pöytäkin on entuudestaan täynnä ruokapusseja. Minäminä. Lahjoittaisi Afrikkaan nekin rahat. En pidä.
Kaikki Dressman-mainokset on ärsyttäviä, etten sanoisi ällöttäviä. Ne muka sliipatut tyypit yrittää näyttää rennoilta ja niillä on muka hauskaa. Muutenkin mainoksissa muka nauretaan. Nyt on alkanut olemaan mainoksis, joissa naiset lääppii toisiaan.
Mäkkärin mainos jossa pyöräilijä pysähtyy penkillä istuvien ja syövien naisten kohdalla ja alkaa tunkemaan nugettia yhden suuhun hokien samalla dibbaa haukkaa, dibbaa haukkaa🙄
Vierailija kirjoitti:
drteyhrty kirjoitti:
foodoran mainoksista se jossa ruokalähetti saapuu teatteriin pyörällä. en oovieläkään päässyt kärrylle mitä siinä miansotosteaan vaikka melkee joka juutuup.videon alusse se pöpsähtää ruutuun
En ole satavarma, mutta oon ymmärtänyt näin, että nainen on jollain mentaalivalmennusluennolla, jossa esitelmää pitänyt mies kertoo juuri tuosta "voimaantumisesta". Katsokaa tekstiä taululla. Siinä kehotetaan juuri tekemään niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Ja siitä innostuneena ja oppia ottaneena nainen on tilannut ruokaa paikan päälle. Paradoksi on siinä, että luennoitsija ärsyyntyy kun oppia noudatetaan 😀
Mentaalivalmennus ja woomera tai mikä voodookanapalanouto-siinä kaksi asiaa jotka ärsyttää.
Pahimmat mainokset jossain kananliha mainoksessa joka päättyy siihen kukkopillin vingutukseen ja toinen on ne majoneesssia mainokset jotka saa ohimosuonet pullistumaan. Näisen mainosten takia en heidän tuotteitaan osta
Vierailija kirjoitti:
Tena mainokset. Miksi niissä ei ole miehiä?
Varmaan siksi että vähintään 85% tenaa tarvitsevista on naisia
Vierailija kirjoitti:
Onko lähtijöitä mökille. Mies on yhtä ärsyttävän näköinen kuin Petteri Orpo. Ja se ääni on ärsyttävä
Siellä luennollakin on kyllä niin vittuamisen näköistä porukkaa. Haukun heidät aina mahdollisimman pahasti. Antaa mukavasti itsevarmuutta!
Vierailija kirjoitti:
drteyhrty kirjoitti:
Täälläkin haukutaan kun se tuntuu niin voimaannuttavalta ja hyvältä.
Onko mökille lähtijöitä ahtaalla kauppakassilla ja suinpäin tavaran hamstraamista näinä aikoina?
Nyt ärsyttää toi kotipizzan kanaGYROS, miksei sitä voi sanoa kuten kuuluu?
Vita pro vai mikä vitamiini mainos se nyt olikaan. Aivan kauhea on makkara mainos missä hoilotetaan todella HOOKOO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksissa käytetään nykyään enemmän lapsia. Ärsyttävän pikkuvanha ja nokkava on tyttö joka jo nyt "haaveilee" isän kuolemasta että saa Skoda auton itselleen "jonakin päivänä tämä on minun". Huh. Sitten se sekopää Foodoramimmi joka tilailee ruokaa millon mihinkin, koska haluaa, ja pöytäkin on entuudestaan täynnä ruokapusseja. Minäminä. Lahjoittaisi Afrikkaan nekin rahat. En pidä.
Näistä sais realistiset, loppuunviedyt tarniat. Autoa halajava tyttö lopulta murhaa perheensä saadakseen auton. Foodoratilaaja eristäytyy kämppään joka on täynnä haisevia, homeisia pikaruokapakkauksia. K-kaupan poika luettelee kivoja asioista, jotka alkaa k:lla kuten kansanmurha, karsatus, keskitysleiri, Ku Klux Klan jne
Onpas sairas mielikuvitus.
Tekopyhiä kommentteja riittää.
Ja mainoksen lopussa naama punaisena mikkiin kiljuva hikinen pallinaama.