Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?
Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?
Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.
Kommentit (149)
Turkki, Marokko ja Tunisia.
Neuvostoliitto aikoinaan.
Suomi. En enää asu siellä eikä ole kiire vierailla. Kesällä joku järvimaisema on ihan nätti mutta Helsingin voisi jyrätä maantasalle, ruma ja harmaa neukkulähiö jossa kulttuuri on kielletty
Latvia. Kakkosena Bulgaria, kolmosena Tunisia.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Pohjanmaalle.
Pohjanmaa ei ole maa 🙄
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä 1990-luvulla
Oli paljon paskempi -80 luvulla, jolloin kävin siellä kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen. Samalla reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Yhdyn tähän kirjoittajaan.
Venäjä ysärillä ja Ruanda saman vuosikymmenen puolivälin kieppeillä sekä, Benin.
Ruotsi nykyään paskottu pilalle.
Intia. Konkreettisesti kadut tulvii paskasta.
Ei yksikään. Minä osaan ottaa etukäteen selvää niistä maista, joihin matkustan.
Olen käynyt Ranskassa vain Pariisissa useita kertoja ja pettynyt kaupunkiin joka kerta. En silti halua arvottaa koko Ranskaa sen vuoksi huonoksi maaksi.
Veetailukohteena on useita suurkaupunkeja eri puolilla Eurooppaa ja Amerikan manteretta.
Intia. En vain kestänyt köyhyyttä, sairaita eläimiä, likaisuutta. Hirveä kokemus.
Romania oli aika tyrmäävä kokemus