PRINSSI PHILIPIN HAUTAJAISET-seuranta ja keskusteluketju.
Tänään siis alkaen 16.25 suorana tv 1.
Aiotko seurata?
Saadaanko pystyyn ketju vanhaan malliin, palstan monarkistit?
Toivon, että maailman huomio varataan Philipille, ei vihaisille veljeksille.
Täällä voidaan puida toki kaikkea.
Kommentit (2838)
Huh, miten komea William olikaan nuorena!! Tänään oli jotenkin kovasti vanhentuneen näköinen.
https://www.pinterest.es/pin/314266880243353288/?amp_client_id=CLIENT_I…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikeat hautajaiset siksikin että niin paljon meni pieleen ennen niitä. Kuningatar oli erittäin surun murtama. Voi vaikuttaa kaikki elämänhaluunkin.
Vähän nyt rajaa tähän omien tunteiden projisoimiseen. Ellu en sen verran vahva leidi, että hän korkeintaan vahvistuu vastoinkäymisistä. Ei todellakaan menetä elämänhaluaan.
Kukahan se pikkasen tällä projisoi :D? Et osaa keskustella kuin muista koko ajan.
Puhuppa joskus asioista jotka esillä, ihan kokeeksi. Muitten elämähän ei sinulle kuulu, edes. Millään lailla.
Sinä projisoit. Ja vieläpä kuvittelet harhaisesti, että olet niin ainutlaatuinen, että täällä vain sinusta olisin puhunut. Siltikin, vaikka viestissäni puhuin paljon enemmän Elisabetista kuin sinusta. Elisabet mielestäni liittyy hyvinkin paljon aiheeseen, koska sattui olemaan hautajaisissa paikalla. Pakko tässä on muista puhua, kun minä en mitenkään liity prinssi Philipiin. Näin ollen en voi puhua itsestäni.
Sinä olet vaan riidanhaastaja. Sinulle ei muitten elämät kuulu mitenkään ja pätkääkään. Lopeta siis muihin keskittyminen.
Kerrohan ajatuksiasi ketjun aiheesta tai mene ylikselle kiukuttelemaan. Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Philipin hautajaisista. Miksi et sitä ymmärrä?
No nytkin teit taas aloituksen minusta. Minä ymmärrän jos sinulla on autismi ja jumiudut mutta voisitko nyt pyynnöstäni lopettaa kaikenlaisen perässä roikkumisen muille. Kiitos , ollaan pyydetty joka ketjussa. Ihan sama asia. Kun kommentoit älä vedä muitten elämiä siihen. Tää ketju on hautajaisista. Me muut emme kuulu vaan siihen.
No en helvetissä tehnyt! Nyt jotain rajaa noihin minäminä-maailman harhoihin!
Sinulla on se minä minä minä maailma. Lopeta. Kiitos. Palaa aiheeseen NYT.
Teen sen heti, kun kerrot ajatuksistasi hautajaisista. Vastaan sitten siihen aiheeseen liittyen.
Pyysin kyllä olla olematta perässäni. Ja ellet usko ilmoitan sinut. Raja meni jo. Monesti jo pyytänyt.
Odotan vielä niitä sinun ajatuksiasi ketjun aiheesta eli prinssi Philipin hautajaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate oli jälleen saanut kuningattarelta kaulakorun käytettäväksi hautajaisissa. Hän näytti kyllä upealta:
https://www.hellomagazine.com/imagenes/fashion/royal-style/202104171109…
Sama kaulakoru Dianalla 1982
Ja taas megsua vituttaa kun hänhän se on kuulemma uudesti syntynyt Diana käsityksensä mukaan.
Joo, maailman kuuluisin sinisafiirisormus ja vielä nuo upeat helmet. Dianan perintö on Katen, ei Megsun. Edes teeskennelty hyväntekeväisyys ei lähennä Megsua Dianaan, ei sitten mitenkään. Kyllä vtuttaa.
Dianan perintö ei ole Katen, se on Dianan lasten. Jos Williamille ja Katelle tulee ero, palautuvat korut varmasti sukuun.
Tarkoitinkin arvostusta ja asemaa. Meghan on aina halunnut olla Diana II, mutta Kate on yhtä suosittu kuin edesmennyt anoppinsa. Käytännön korujen suhteen tiedän.
Yhtä hyvin Kate on aina halunnut olla Diana koruineen ja silmämeikkeineen.
No tuskinpa vaan. Pandasilmät meikkaa, koska on isot silmäpussit. Jo lapsuuskuvasta näkee hyvin. Georgelle ainakin periytyneet. Ja aika vahvat "haastatteludianat" oli Megsu itse meikannut, kun esitti syytöksensä.
Katella täysin omintakeinen tyyli kaikessa, ei matki Dianaa, eikä ole epäaito. Omin ansioin arvostuksensa ansainnut. Ja tuo ikoninen sormus nyt vaan on hänen käytössään, samoin lainakorut joita Diana käytti. Williamin vaimo ja tuleva kuningatar. Sellainen asema ja persoonallisuus, ettei tarvitse kulkea kenenkään "jalanjäljissä" peesailemassa. Ei edes Dianan.
Silmärajaukset Meghanilla on Dianan matkimista mutta Katella ne johtuvat isoista silmäpusseista. Justiinsa joo.
Menee taas samaan sarjaan kuin avokadon syönti tai vatsan pitely raskaana. Toiset asiat ilmeisesti sallitaan vain Katelle.
Mustat silmänrajaukset ei kyllä peitä silmäpusseja.
Ei ne kokonaan peitäkään, mutta häivyttää. Ja epävarma vetää ne rajaukset usein luullen, että asia korjaantuu. Tuokin on monille itsetuntoasia. Totuushan on, että Katella on silmäpussit. Ja koska on useimmiten nauravainen, pienenevät silmät tietenkin samalla sirrilleen. Joissain kuvissa on ollut totinen, ja silmät ovat loppujen lopuksi aika isot, ja kauniitkin. Onko ne muuten tummanharmaat vaiko tummansiniset?
Kuvissa näyttävät harmailta. Luulin häntä ruskeasilmäiseksi, kun lapset ovat tummasilmäisiä. Ainakin Georgella taitaa olla ruskeat silmät. Mistäköhän hän on ne perinyt, kun kumpikaan vanhemmista ei ole ruskeasilmäinen?
Middletoneilta. Pippa Middletonilla on ruskeat silmät ja varmaan monella muullakin. Catherine on vihreäsilmäinen.
Katen ja Williamin lapsista 2/3 on ihan ruskeasilmäisiä. Hyvästi Windsorien siniset silmät.
Mikä vimma sulla on noihin Windsorien "sinisiin silmiin"? Yhtä hyvin voisit itkeä hevosnaamaisuuden perään tai varhaisen kaljuuntumisen.
Minusta siniset silmät vain ovat kauniit. Elisabetilla oli nuorena todella ihanat silmät, samoin Dianalla.
Catherinen pojilla on kauniit ruskeat silmät ja Catherinella ihanat vihreät.
Nuo ovat makukysymyksiä. Minä olen vähän surullinen siitä, että siniset silmät väistyvät kuningashuoneesta. Ruskeat ovat jotenkin arkiset.
Muuten miksi puhut ”Catherinen pojista”? Se antaa jotenkin oudon kuvan, varsinkin kun on juuri puhuttu heidän ruskeista silmistään, joita ei kummallakaan vanhemmista tiettävästi ole.
Sinulla on joku fiksaatio sinisiin silmiin kun ole aina jankkaamassa hyvästejä sinisille silmille. Oikeastiko väität, että George ja Louis on silmineen "arkisen näköisiä"? He ovat suloisia lapsia ja vihreäsilmäinen Catherine kaunis hovin jäsen. Ei ainakaan yhtään arkisempi silmineen kuin muu perhe.
Catherinen pojista puhuin siksi, kun oli puhe juuri Catherinen ja lasten silmistä. Jokohan riittäisi tästä aiheesta ja palattaisiin hautajaisiin?
Tämä on aivan hullua. Ihan kuin olisi jokin rikos pitää kuningattaren tai Dianan kauniista sinisistä silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi oli niin komea nuorena, ei ihme että nuori prinsessa Elisabet rakastui. 73 vuotta kesti liitto. Siinä mallia meille nuoremmille.
Oli kyllä komea. Yhdestäkään lapsesta ei tullut hänen näköistään oikeastaan.
Mutta pojanpojissa Williamissa ja Harryssa on jotain samaa. Toki heissä on myös Spencereiden näköä.
William on aivan Dianan näköinen. Profiilista ja hymyillessään erityisesti.
Samaa mieltä. Ja olen siis tuo joka sanoi että pojanpojissa on jotain samaa kuin Philipissä. Ehkä pituus ja salskeus. Windsoreiden näköä heissä ei paljon ole, paitsi Harryssa hieman Charlesin piirteitä. Ja enonsa, Dianan veljen, hiusten näköä ja hiusten väri. Ja toisaalta tosi paljon muistuttaa Philipiä. No, ohi aiheen vähän menee, sori.
Yorkin prinsessat ottivat kantaa Sarah Fergusonin puolesta hiuksillaan ja säärillään.
Se ei ollut vahinko, he tuntevat etiketin ja rikkoivat sitä harkitusti.
Ajattelematon päähänpisto, eikä pelkästään tyylin rikkoutumisen takia. Enemmän siksi, että eivät välittäneet (tai ymmärtäneet) loukkauksen kohdistuvan enemmän Elisabetiin kuin Philipiin. Kansansuosio ei välttämättä olekaan heidän puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikeat hautajaiset siksikin että niin paljon meni pieleen ennen niitä. Kuningatar oli erittäin surun murtama. Voi vaikuttaa kaikki elämänhaluunkin.
Vähän nyt rajaa tähän omien tunteiden projisoimiseen. Ellu en sen verran vahva leidi, että hän korkeintaan vahvistuu vastoinkäymisistä. Ei todellakaan menetä elämänhaluaan.
Sinulla ei ole aavistustakaan siitä mistä puhut. Kyse ei ole omien tunteiden projisoimisesta vaan myötäelämisen kyvystä. Kuningatar on surun murtama ja kantaa surua koko loppuelämänsä, vaikka hoitaisikin velvollisuutensa siitä huolimatta.
En ole tämä jolle vastasitSe ei ole projisoimista vaan elämän tosiasioita. yli 70 v puolisona olleen menettäminen ja Harryn ja Meghanin temput voivat vaikuttaa vanhukseen. Niin vaikuttivat Philipiinkin.
Paljonkin aavistusta. Ymmärrän varsin hyvin, että kuningatar on surullinen. Mutta ei se tarkoita, että hän elämänhaluaan menettäisi niin kuin tuo projisoija kuvittelee. Tuossa iässä tietää, ettei se puoliso ole enää kauaa rinnalla ja kuolemaan on ehtinyt jo valmistautua vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on huolestuttavan laiha :/
On ollut aina. Tarkkaileeko liikaa sitä mitä syö. Jos niin on, sitten on ortoreksia. Rasittavaa vaiva.
Lopettakaa nyt tämä lässyttely ja arvuuttelu. Onko ihan pakko löytää jotain vikaa sieltä, missä sitä ei ole.
Parempi kun teette niille omille läskeillenne jotakin, ettekä vaadi muita lihomaan. Voitte aloittaa esim yhtä aktiivisesta liikunnasta kuin Cathrine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin niin monumentaalista. Aikakausi on ohitettu ja enää Elisabet on siitä jäljellä.
Mikä aikakausi?
Noin tuhatvuotinen monarkia. Yksi kulttuurimme ilmentymä. Alamaiset alkavat loppua tai ovat jo loppuneetkin, historiafanit jäljellä.
Ja kaikki nyt vihoviimein ovat huomanneet, että siniverisyys on vain myytti. Samanlaisia vajavaisia ihmisiä ovat puutteineen ja vikoineen. Ja samanlainen kohtalo odottaa heitä niinkuin meitä ,tavallisia pulliaisia.
ei ole pelkkä myytti: https://www.sensationalcolor.com/blue-blood/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se pikkasen tällä projisoi :D? Et osaa keskustella kuin muista koko ajan.
Puhuppa joskus asioista jotka esillä, ihan kokeeksi. Muitten elämähän ei sinulle kuulu, edes. Millään lailla.
Sinä projisoit. Ja vieläpä kuvittelet harhaisesti, että olet niin ainutlaatuinen, että täällä vain sinusta olisin puhunut. Siltikin, vaikka viestissäni puhuin paljon enemmän Elisabetista kuin sinusta. Elisabet mielestäni liittyy hyvinkin paljon aiheeseen, koska sattui olemaan hautajaisissa paikalla. Pakko tässä on muista puhua, kun minä en mitenkään liity prinssi Philipiin. Näin ollen en voi puhua itsestäni.
Sinä olet vaan riidanhaastaja. Sinulle ei muitten elämät kuulu mitenkään ja pätkääkään. Lopeta siis muihin keskittyminen.
Kerrohan ajatuksiasi ketjun aiheesta tai mene ylikselle kiukuttelemaan. Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Philipin hautajaisista. Miksi et sitä ymmärrä?
No nytkin teit taas aloituksen minusta. Minä ymmärrän jos sinulla on autismi ja jumiudut mutta voisitko nyt pyynnöstäni lopettaa kaikenlaisen perässä roikkumisen muille. Kiitos , ollaan pyydetty joka ketjussa. Ihan sama asia. Kun kommentoit älä vedä muitten elämiä siihen. Tää ketju on hautajaisista. Me muut emme kuulu vaan siihen.
Teen sen heti, kun kerrot ajatuksistasi hautajaisista. Vastaan sitten siihen aiheeseen liittyen.
Pyysin kyllä olla olematta perässäni. Ja ellet usko ilmoitan sinut. Raja meni jo. Monesti jo pyytänyt.
Ota jo iltalääkkeesi. Ei täällä kukaan ole sinun perässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan vielä niitä sinun ajatuksiasi ketjun aiheesta eli prinssi Philipin hautajaisista.
Sinua ollaan kielletty olemasta perässäni täällä. Poliisilleko ilmoitan ? Haluatko niin?
Vierailija kirjoitti:
Yorkin prinsessat ottivat kantaa Sarah Fergusonin puolesta hiuksillaan ja säärillään.
Se ei ollut vahinko, he tuntevat etiketin ja rikkoivat sitä harkitusti.
Ajattelematon päähänpisto, eikä pelkästään tyylin rikkoutumisen takia. Enemmän siksi, että eivät välittäneet (tai ymmärtäneet) loukkauksen kohdistuvan enemmän Elisabetiin kuin Philipiin. Kansansuosio ei välttämättä olekaan heidän puolellaan.
Herranen aika, loukkauksia siellä ja loukkauksia täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi oli niin komea nuorena, ei ihme että nuori prinsessa Elisabet rakastui. 73 vuotta kesti liitto. Siinä mallia meille nuoremmille.
Mutta pojanpojissa Williamissa ja Harryssa on jotain samaa. Toki heissä on myös Spencereiden näköä.
Samaa mieltä. Ja olen siis tuo joka sanoi että pojanpojissa on jotain samaa kuin Philipissä. Ehkä pituus ja salskeus. Windsoreiden näköä heissä ei paljon ole, paitsi Harryssa hieman Charlesin piirteitä. Ja enonsa, Dianan veljen, hiusten näköä ja hiusten väri. Ja toisaalta tosi paljon muistuttaa Philipiä. No, ohi aiheen vähän menee, sori.
Kyllä se on William, joka on Widsorien näköinen selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jo iltalääkkeesi. Ei täällä kukaan ole sinun perässäsi.
Kenelle sinä nyt puhunet, niin älä vastaa. Lopeta perässä oleminen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina. Tarkkaileeko liikaa sitä mitä syö. Jos niin on, sitten on ortoreksia. Rasittavaa vaiva.
Lopettakaa nyt tämä lässyttely ja arvuuttelu. Onko ihan pakko löytää jotain vikaa sieltä, missä sitä ei ole.
Parempi kun teette niille omille läskeillenne jotakin, ettekä vaadi muita lihomaan. Voitte aloittaa esim yhtä aktiivisesta liikunnasta kuin Cathrine.
Miksi pitäisi olla kuin Catherine? Ei kai kukaan pidä alipainoa tavoiteltavana?
-eri.
[/quote]
Mikä vimma sulla on noihin Windsorien "sinisiin silmiin"? Yhtä hyvin voisit itkeä hevosnaamaisuuden perään tai varhaisen kaljuuntumisen.[/quote]
Entä Charlesin hörikset? Kätevästi varmistavat ettei raskas kruunu putoa silmille. Osaa sitten ainakin pidellä kruunua, pääministerin sählätessä. Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ollaan kielletty olemasta perässäni täällä. Poliisilleko ilmoitan ? Haluatko niin?
En ole sinun perässäsi. Pyysin sinulta vain mielipidettä ketjun aiheeseen liittyen. Voit täysin vapaasti soittaa poliisille. Ikävä kyllä he korkeintaan vievät sinut hoitoon, jos kerrot heille harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate oli jälleen saanut kuningattarelta kaulakorun käytettäväksi hautajaisissa. Hän näytti kyllä upealta:
Sama kaulakoru Dianalla 1982
Ja taas megsua vituttaa kun hänhän se on kuulemma uudesti syntynyt Diana käsityksensä mukaan.
Joo, maailman kuuluisin sinisafiirisormus ja vielä nuo upeat helmet. Dianan perintö on Katen, ei Megsun. Edes teeskennelty hyväntekeväisyys ei lähennä Megsua Dianaan, ei sitten mitenkään. Kyllä vtuttaa.
Dianan perintö ei ole Katen, se on Dianan lasten. Jos Williamille ja Katelle tulee ero, palautuvat korut varmasti sukuun.
Tarkoitinkin arvostusta ja asemaa. Meghan on aina halunnut olla Diana II, mutta Kate on yhtä suosittu kuin edesmennyt anoppinsa. Käytännön korujen suhteen tiedän.
Yhtä hyvin Kate on aina halunnut olla Diana koruineen ja silmämeikkeineen.
No tuskinpa vaan. Pandasilmät meikkaa, koska on isot silmäpussit. Jo lapsuuskuvasta näkee hyvin. Georgelle ainakin periytyneet. Ja aika vahvat "haastatteludianat" oli Megsu itse meikannut, kun esitti syytöksensä.
Katella täysin omintakeinen tyyli kaikessa, ei matki Dianaa, eikä ole epäaito. Omin ansioin arvostuksensa ansainnut. Ja tuo ikoninen sormus nyt vaan on hänen käytössään, samoin lainakorut joita Diana käytti. Williamin vaimo ja tuleva kuningatar. Sellainen asema ja persoonallisuus, ettei tarvitse kulkea kenenkään "jalanjäljissä" peesailemassa. Ei edes Dianan.
Silmärajaukset Meghanilla on Dianan matkimista mutta Katella ne johtuvat isoista silmäpusseista. Justiinsa joo.
Menee taas samaan sarjaan kuin avokadon syönti tai vatsan pitely raskaana. Toiset asiat ilmeisesti sallitaan vain Katelle.
Mustat silmänrajaukset ei kyllä peitä silmäpusseja.
Ei ne kokonaan peitäkään, mutta häivyttää. Ja epävarma vetää ne rajaukset usein luullen, että asia korjaantuu. Tuokin on monille itsetuntoasia. Totuushan on, että Katella on silmäpussit. Ja koska on useimmiten nauravainen, pienenevät silmät tietenkin samalla sirrilleen. Joissain kuvissa on ollut totinen, ja silmät ovat loppujen lopuksi aika isot, ja kauniitkin. Onko ne muuten tummanharmaat vaiko tummansiniset?
Kuvissa näyttävät harmailta. Luulin häntä ruskeasilmäiseksi, kun lapset ovat tummasilmäisiä. Ainakin Georgella taitaa olla ruskeat silmät. Mistäköhän hän on ne perinyt, kun kumpikaan vanhemmista ei ole ruskeasilmäinen?
Middletoneilta. Pippa Middletonilla on ruskeat silmät ja varmaan monella muullakin. Catherine on vihreäsilmäinen.
Katen ja Williamin lapsista 2/3 on ihan ruskeasilmäisiä. Hyvästi Windsorien siniset silmät.
Mikä vimma sulla on noihin Windsorien "sinisiin silmiin"? Yhtä hyvin voisit itkeä hevosnaamaisuuden perään tai varhaisen kaljuuntumisen.
Autismiin liittyy jumiutuminen.[/quote
Juusto jumittaan kans, tämän tietää ketoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: *Charles Spencerin näköä ja hiusten väri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kuin Catherine? Ei kai kukaan pidä alipainoa tavoiteltavana?
-eri.
Miksi Catherine ei saisi olla hoikka tai jopa laiha? Miksi pitää kehitellä, jotain sairauksia, kun hän ei olekaan yhtä läski kuin sinä?