Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten ahdistelu on arkipäivää

Vierailija
17.04.2021 |

”En ole heidän silmissään ihminen vaan esine” – Helsingin seudulla elävät naiset kertovat kahlitsevista varotoimista, joihin julkinen ahdistelu pakottaa:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007920348.html?share=5deabb18765670a…

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelijat ovat yleensä kantasuomalaisia mielenterveyspotilaita, joilla ei koskaan ole ollut, eikä tule olemaan tyttöystävää.

Vierailija
2/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan yhä ja aina, että annan kaikkien naisten olla aivan rauhassa ainakin minulta, eli yksi mies ei ahdistele ketään koskaan, eikä tee mitään muutakaan. Lupaan myös puuttua, jos joku nainen esimerkiksi ruokakaupassa huutaa apua, kun joku ahdistelee. Toivottavasti mahdollisimman moni mies antaa jatkossakin naisten olla rauhassa ja elää omaa elämäänsä ilman miesten läsnäoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelijat ovat yleensä kantasuomalaisia mielenterveyspotilaita, joilla ei koskaan ole ollut, eikä tule olemaan tyttöystävää.

Jotka pyörii miesporukoissa.

Vierailija
4/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Helsingin aluetta kehutaan kauheasti asuinpaikkana tälläkin palstalla, naiset nimenomaan? Eikö mitään kritiikkiä löydy.

Eihän palstalla puhuta juuri koskaan asuinalueista. Enemmän asumismuodoista. Helsinki on kammottava kaupunki, jonne en muuttaisi kuin väkisin raahattuna.

Vierailija
5/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole eläissäni yhtään naista ahdistellut joten turhaa siitä on minulle ruikuttaa tai syyllistää minua jonkun Turhapuron touhuista.

Vierailija
6/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ahdistelee miehiä joka ikinen päivä. Se on rakenteellista miesvihaa.

Vierailija
7/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole eläissäni yhtään naista ahdistellut joten turhaa siitä on minulle ruikuttaa tai syyllistää minua jonkun Turhapuron touhuista.

Toi on toinen ahdistelutapa. Irtautuminen kaikesta toiminnasta. Sun kaltaiset anti-sosiaaliset miehet jotka ei suostu edes osallistumaan on pahimpia. Syrjäytyneet miehet on niin epämukavia keskusteluissa että  ei jaksa oikeesti.

Vierailija
8/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Maailma olis parempi paikka ilman miehii, vai mitä AP? :)

Maailma olisi parempi paikka, jos miehet osaisivat käyttäytyä.

Vierailija
9/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mielenkiintoinen juttu onkin se, mistä miehet oppivat, että tällaista epämiellyttävää käytöstä kannattaa harrastaa?

Vierailija
10/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on toinen ahdistelutapa. Irtautuminen kaikesta toiminnasta. Sun kaltaiset anti-sosiaaliset miehet jotka ei suostu edes osallistumaan on pahimpia. Syrjäytyneet miehet on niin epämukavia keskusteluissa että  ei jaksa oikeesti.

Tuo sinun syyllistämisesi on pahimmanlaatuista ahdistelua.

Vierailija
11/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Älä viitsi yleistää. On miehii, jotka osaa käyttäytyy.

Vierailija
12/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon sen. Ahdistelevista miehistä on haittaa myös teille kunnollisille miehille. Siksi toivoisinkin, että ottaisitte miehinä voimakkaammin kantaa sitä vastaan. Maailma, jossa naisia ei ahdistella, on parempi myös miehille.

Vierailija
13/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Älä viitsi yleistää. On miehii, jotka osaa käyttäytyy.

En sanonutkaan ettei olisi. Osaatko sinä?

Vierailija
14/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni kyllä ihan ihmiseksi vaikka olen nainen.

En tajua.

Vierailija
15/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon sen. Ahdistelevista miehistä on haittaa myös teille kunnollisille miehille. Siksi toivoisinkin, että ottaisitte miehinä voimakkaammin kantaa sitä vastaan. Maailma, jossa naisia ei ahdistella, on parempi myös miehille.

Onko ihmisillä jatkuvasti seksi mielessä? Kun käytte kaupassa tai asioitte pankissa?

Vähän pelottavaa sillä itse näen ihmisen ihmisenä. Eikö voi jutella ilman että seksuaalisuus mielessä?? Ihan omituista.

Yhteiskunta on yliseksualisoitunut.

Vierailija
16/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plää plää

Kas näin mitätöimme näppärästi toisen ihmisen kipeän kokemuksen

Vierailija
17/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle ei ainakaan ole ollut mitään haittaa, eikä täten mitään syytä ottaa kantaa asiaa vastaan.

Vierailija
18/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon näitä ahdisteleva miehiä on?

Miehet ahdistelee ei tarkoita, että kaikki miehet ahdistelee.

Vierailija
19/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa synyneenä ja täällä ikäni aduneena en voi sanoa muuta kuin höpöhöpö.

Vierailija
20/196 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Olen mies. Millä tavalla minä mielestäsi käyttäydyn? Sinulla on kaikki tarvittava tieto käyttäytymiseni yksityiskohtaiseen kuvailemiseen, kun tiedät sukupuoleni, eikö niin?