Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallis hypetetty meikkituote joka ei toiminut, jaa kokemuksia

Vierailija
16.04.2021 |

Menen kesäkuussa pienimuotoisesti naimisiin, ja päätin panostaa meikkeihin nyt kun en mene ammattilaisen meikattavaksi. Olen tilaillut netistä yhtä sun toista primereista lähtien, osa vielä tulossa. Tilasin kicksistä kirkkaanpunaisen Macin huulipunan, n. 20 e, jota on hypetetty netissä ja joka on ihan kulttimaineessa.

Huulipuna ei levity erityisen nätisti eikä minusta eroa mitenkään halvemmista punista jota yleensä käytän. Ei pysy, ja leviää yli rajojen. Nyt jännittää meneekö muutkin yhtä huti ja mietin jo teenkö samoilla meikeillä kuin arkena, koska ainakin ne olen todennut ihan ok toimiviksi. Luulin vaan että kehutuilla tuotteilla tulisi jotenkin erityisen hehkeä morsian, mutta eipä sitten :D

Onko muilla sattunut vastaavia? Varoitellaan täällä toisiamme.

Minulle on nyt sitten tulossa uusi meikkipussin sisältö reilusti yli sadalla eurolla, tai sitten kallis opetus. Onneksi hääbudjetti on muuten pieni, mekkokin ihan perus kotelomekko...

Kommentit (452)

Vierailija
161/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliniquen Moisture Surge, sellainen geelimäinen kosteusvoide. Saan aina tämän käytön jälkeen joko heti tai parin tunnin sisään kihelmöintiä ja punaiset laikut kasvoilleni. Niin moni hehkuttaa tätä tuotetta.

Mulla se antaa iholle kiristävän tunteen eikä tunnu yhtään kosteuttavan, toisin kuin saman firman "perus"kosteusvoide.

Vierailija
162/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt hypetettyyn IT cosmeticsin your skin but better bb-voiteeseen. Jättää todella rasvaisen tunteen iholleni ja huolellisesta valinnasta huolimatta on liian keltainen. On myös hajustettu voimakkaasti ja parin kokeilukerran jälkeen huomasin allergisoituneni sille. Palasin Estee Lauderin Stay in place meikkivoiteeseen. On kesällä kuitenkin vähän liian paksu meikkivoide ja etsinnässä on kevyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

benefit gimme brow kulmageeli

Jos löysit oikean sävyn, tuo on loistava valinta. Olen kokeillut monia kulmatuotteita ja minulla toimii Benefitin tuotteet parhaiten. Kokeile vielä Ka-Brow Benefitiltä jos haluat näkyvämmin korostaa kulmia.

Vierailija
164/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon meikkivoidetta suosittelen, pysyy kuin tauti koko päivän. Peittää hyvin ohuenakin kerroksena.

Vierailija
165/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 38 asteessa muka vedellä lähtevä ripsiväri oli sietämätön eikä toiminut

Vierailija
166/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet jotka tulleet:

mac huulipuna so chaud

urban decay all nighter kiinnityssuihke

Muita tuotteita tulossa:

nyx epic liner silmänrajaus tussi

urban decay primer potion silmämeikin pohjustus

benefit porefessional meikinalusvoide

Meinaatko tunkea nuo kaikki samalla kertaa naamaasi?

benefit roller lash mascara

thebalm bahama mama aurinkopuuteri

anastasia beverly hills irtopuuteri

thebalm nude dude luomiväri

meikkipussissa jo ennestään:

thebalm poskipuna ja bellapierre poskipuna

lumene hehkutipat 

thebalm mary lou manizer korostuspuuteri

Onneksi säästin ostamalla tuotteita minikokoisina ja eri nettikauppojen alennusmyynneistä. Mietin jo nyt menikö liikaa rahaa, ennestäänkin meikkejä olisi ollut riittävästi, mutta tosiaan ajattelin että hääkuvaa varten ja muuten olisi kerrankin ihan huippumeikit.

Vierailija
167/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet jotka tulleet:

mac huulipuna so chaud

urban decay all nighter kiinnityssuihke

Muita tuotteita tulossa:

nyx epic liner silmänrajaus tussi

urban decay primer potion silmämeikin pohjustus

benefit porefessional meikinalusvoide

Meinaatko tunkea nuo kaikki samalla kertaa naamaasi?

benefit roller lash mascara

thebalm bahama mama aurinkopuuteri

anastasia beverly hills irtopuuteri

thebalm nude dude luomiväri

meikkipussissa jo ennestään:

thebalm poskipuna ja bellapierre poskipuna

lumene hehkutipat 

thebalm mary lou manizer korostuspuuteri

Onneksi säästin ostamalla tuotteita minikokoisina ja eri nettikauppojen alennusmyynneistä. Mietin jo nyt menikö liikaa rahaa, ennestäänkin meikkejä olisi ollut riittävästi, mutta tosiaan ajattelin että hääkuvaa varten ja muuten olisi kerrankin ihan huippumeikit.

Meinaatko tunkea nuo kaikki kerralla naamaasi??

Vierailija
168/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Moisture Surge -kosteusvoide ei kosteuttanut vaan kiristi ihoa, ja saman sarjan silmänympärysvoide turvotti pienet tyynyt silmien alle. Saman firman Dramatically Different -sarja taas toimii aina. 

Vierailija
169/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clinuquen vastaava toimii hyvin ja on muutenkin loistava tuote. Löytyy myös kauniissa ruskeassa sävyssä, vaaleiden kannattaa kokeilla.

Vierailija
170/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokeilemani Estée Lauderin tuotteet. Ei ikinä enää!

Vierailija
171/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi video voi valehdella enemmän kuin miljoona sanaa :D :D :D

L'oreal Age Perfect mainos, rankasti retusoitu.

Todellisuus kaikkien kauneusleikkaustenkin jälkeen

https://www.is.fi/viihde/art-2000005836503.html

Vierailija
172/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy asiaan?

Vierailija
173/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa pettymyksistä sanoa mitään, en käytä paljon meikkiä, mutta voin kertoa pari tuotetta, jotka ovat hyviä.

Lumenen CC- meikkivoiteet, luonnollinen ja kevyt, mutta riittävän peittävä tulos.

Maybelline False Lashies -ripsiväri tai joku tuon tyyppinen nimi. Tekee pitemmät ja runsaammat ripset.

Essence värillinen kulmageeli. Värjää ripset hyvin ja tällä saa ne hyvin muotoilluksikin. Halpa ja hyvä, löytyy tummana ja vaaleana.

Eikö ketään muuta häiritse Lumenen CC-voiteen voimakas tuoksu? Tuoksuu lähinnä makealta hajuvedeltä ja se tuoksu haisee tuntienkin päästä?

Olen ihmetellyt samaa. Minulla ei ole mitään hajusteallergiaa, migreeniä jne. mutta se sellainen vanhan mummon imelän hajuveden tuoksu pistää silmät kirvelemään ja nenän vuotamaan. Myös Lumenen kivipuuterissa on sana tuoksu (tai pitäisikö sanoa haju), ja oli pakko heittää sekin menemään.

Mummohaju/vanhan mummon haju yms ilmaisujen käyttäminen on ikärasismia (tai ikäsyrjintää) ja tuo ilmaisu on kielletty mm. ulkomaisilla hajuvesifoorumeilla. Lakkaa käyttämästä sitä.

Vierailija
174/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko otsikon? Siinä luki:

Kallis hypetetty meikkituote joka ei toiminut.

Voitko väittää että tämä on toiminut ryppyiselle Jane Fondalle? Ei tarvitse itse lyödä päätä seinään jos näkee esimerkin täysin epäonnistuneesta tuotteesta. Ilmeisesti tämä voide vain lisää ryppyjä?

Vierailija
175/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko otsikon? Siinä luki:

Kallis hypetetty meikkituote joka ei toiminut.

Voitko väittää että tämä on toiminut ryppyiselle Jane Fondalle? Ei tarvitse itse lyödä päätä seinään jos näkee esimerkin täysin epäonnistuneesta tuotteesta. Ilmeisesti tämä voide vain lisää ryppyjä?

Niin? Jos Jane itse kirjoittaisi tänne niin se liittyisi asiaan.

Vierailija
176/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACin kovasti kehuttu meikkipuuteri. Harkitsin ostamista pitkään, mutta pettymys oli suuri: kallis hinta, onneton ja tunkkainen peittävyys ja kaiken lisäksi tuote tukki vielä ihohuokosetkin, eli sain finnejä. Edelleen ottaa päähän.

Vierailija
177/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille vielä näytän kuvien kera miten edullisesti hoidetaan, ettei vielä 45-vuotiaanakaan tarvitse primereitä, pohjustusvoiteita eikä edes huultenrajauskyniä.

Tulee myymään kuin häkä 😉

Vierailija
178/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luottaisi ammattilaiseen ilman koemeikkiä, eli siinähän tulisi jo kaksi kontaktia meikkaajan kanssa. Mikäli näkemys ei kohtaisi, palvelu jäisi koemeikkiin ja täytyisi jatkaa meikkaajan etsintää.

Mielestäni ap toimii järkevästi.

Vierailija
179/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivinkkijutussa hyvää on se, että mitä ENEMMÄN SINULLA ON IKÄÄ niin sen vakavammin ohjeet otetaan..! Ja jos vinkin antajasta näkee että ohjeet kannattaa!

Vierailija
180/452 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clinuquen vastaava toimii hyvin ja on muutenkin loistava tuote. Löytyy myös kauniissa ruskeassa sävyssä, vaaleiden kannattaa kokeilla.

Kyllä, tuote on erinomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi