Kallis hypetetty meikkituote joka ei toiminut, jaa kokemuksia
Menen kesäkuussa pienimuotoisesti naimisiin, ja päätin panostaa meikkeihin nyt kun en mene ammattilaisen meikattavaksi. Olen tilaillut netistä yhtä sun toista primereista lähtien, osa vielä tulossa. Tilasin kicksistä kirkkaanpunaisen Macin huulipunan, n. 20 e, jota on hypetetty netissä ja joka on ihan kulttimaineessa.
Huulipuna ei levity erityisen nätisti eikä minusta eroa mitenkään halvemmista punista jota yleensä käytän. Ei pysy, ja leviää yli rajojen. Nyt jännittää meneekö muutkin yhtä huti ja mietin jo teenkö samoilla meikeillä kuin arkena, koska ainakin ne olen todennut ihan ok toimiviksi. Luulin vaan että kehutuilla tuotteilla tulisi jotenkin erityisen hehkeä morsian, mutta eipä sitten :D
Onko muilla sattunut vastaavia? Varoitellaan täällä toisiamme.
Minulle on nyt sitten tulossa uusi meikkipussin sisältö reilusti yli sadalla eurolla, tai sitten kallis opetus. Onneksi hääbudjetti on muuten pieni, mekkokin ihan perus kotelomekko...
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin nöyhtääntyy ja liuskoittuu kaikki meikkivoiteet, vaikka kosteutan ihoani. En ymmärrä mistä voisi löytää meikkivoiteen joka sulautuisi ihoon oikeasti, niin kuin ne väittävät tekevänsä.
Ei auta vaikka laittaisin voidetta ihan vähän nenänpieliin ja nenään. Siis oikeesti vähän. Näyttää kuin punoittava nenäni hilseilisi.
(Sori, meni ohi ap:n kysymyksen, mut niin on suurin osa tässä keskustelussa tainnut mennä)
Minulla samaa vaivaa ja siihen auttaa mieto kemiallinen kuorinta kerran viikossa. Poistaa kai jotain ihon pintasolukkoa ja voiteet pysyy paremmin.
Minusta taas OPI on ihan paras kynsilakka. Tietenkin alle pitää vetää kirkas primeri, sitten kaksi kerrosta väriä, ja lopuksi kerros kirkasta päällilakkaa. Kestää kaksi viikkoa virheettömänä, kunnes tyvikasvu alkaa näkyä kynnessä.
Paras ripsari on Sensai 38 astetta vedenkestävä (ent Kanebo)
Paras meikkivoide Exuviance.
Sisley luomiväreissä hyvä pigmentti, samoin kajalissa.
Jos haluaa huulipunan joka ei lähde edes syödessä eikä suudellessa, niin Maxfactor Lipfinity marketista. Ei lähde kuin vedenkestävän meikin poistoaineella.
Toinen hyvä oli Diorilta, sellainen krominen sukkulahylsy missä peili, en muista enää nimeä.
Paras meikinpoisto on Lancome Eau Micellaire.
N54
Ap:lle, kysymystä ei saa asettaa vinoutuneeseen muotoon. Ei me ymmärretä.
Ainoastaan suorat kysymykset menee älliin ja me vastataan niihin.
urban decay primer potion silmämeikin pohjustus
Tuo on todella huono, oli pettymys. Lumenen pohjustus toimii paremmin, vaikken muuten Lumenea harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas OPI on ihan paras kynsilakka. Tietenkin alle pitää vetää kirkas primeri, sitten kaksi kerrosta väriä, ja lopuksi kerros kirkasta päällilakkaa. Kestää kaksi viikkoa virheettömänä, kunnes tyvikasvu alkaa näkyä kynnessä.
Paras ripsari on Sensai 38 astetta vedenkestävä (ent Kanebo)
Paras meikkivoide Exuviance.
Sisley luomiväreissä hyvä pigmentti, samoin kajalissa.Jos haluaa huulipunan joka ei lähde edes syödessä eikä suudellessa, niin Maxfactor Lipfinity marketista. Ei lähde kuin vedenkestävän meikin poistoaineella.
Toinen hyvä oli Diorilta, sellainen krominen sukkulahylsy missä peili, en muista enää nimeä.Paras meikinpoisto on Lancome Eau Micellaire.
N54
Tuotteiden perusteella arvioisin, että olet huoliteltu ja tyylikäs leidi.
Kanebo sensai 38 ripsiväri. Varisi rasvasella iholla ihan samalla lailla kuin kaikki muutkin perusripsarit, ei erotellut ripsiä eikä värjännyt kunnolla. Vähän kuin ei olisi ripsiväriä ollenkaan, ei oikeasti huomunnut eroa juuri ollenkaan. Ainoa plussa että se oli helppo pestä pois.
Jotkut mainosti aikanaan diorin perus vaaleanpunaista ihonhoitosarjaa parhaana finnejä vastaan. Käytin sitkeästi kuukauden ja sen jälkeen lähinnä itketti että menin köyhänä laittamaan rahani niihin.
En tiedä onko tämä jo sanottu : Estee Lauder Double wear meikkivoide. Plussaa peittävyydestä mutta ei sopinut rutikuivalle iholleni. Tosin en ole vieläkään löytänyt hyvää, punaisuuden peittävää kuivan ihon meikkivoidetta eli saa vinkata!
Chanelin huulipunat ovat parhaita ja vielä hoitavatkin. Sävyt ovat kauniita. Hinta ei ole paha, koska kestää ainakin neljä kertaa kauemmin, kuin saman hintaluokan muut. Laivan taxfreestä ostan.
Vierailija kirjoitti:
OPI:n kalliit kynsilakat. Ylipäänsä kalliit kynsilakkamerkit. Kynsilakat myös tuppaavat menemään huonoksi ennen loppumista, joten joku Dependin halpa minipullo on parempi. Kallis kynsilakka ei pysy sen paremmin kuin halpa.
Kaikki kynsinauhavoiteet, -öljyt ja -rasvat. Saman asian ajaa mikä tahansa öljy tai rasva mitä hieroo kynsiinsä, nauhoihin ja käsiin.. joskus näissä on vielä voimakas tuoksu ja saattavat allergisoida.
Ihan samaa mieltä. OPI on kallis merkki, eikä hinta-laatusuhde toimi ollenkaan. Mulla on Dependin 5 ml pikkupulloja ja niillä saa kestävän lakkauksen, joissa vahva pigmentti.
Samoin Avonilla jotkut lakat kestävät todella hyvin, värivalikoima on runsas ja hinta 1/3 OPI:n hinnasta.
Mikä tahansa kuivashampoo. Ei toimi mulla.
Vierailija kirjoitti:
urban decay primer potion silmämeikin pohjustus
Tuo on todella huono, oli pettymys. Lumenen pohjustus toimii paremmin, vaikken muuten Lumenea harrasta.
Ymmärrän täysin! Ongelmahan on siinä, että silloinkun UD primer potion pääsi kulttimaineeseen, niin se oli vielä hyvää. Olisiko joku 10v takaperin, kun muuttivat tuupia niin, että siinä oli sauva, niin muuttivat samalla myös sen koostumusta. Eli siis se original on ihan kuraa verrattuna vanhan originaalin koostumukseen.
Mitä ilmeisemmin UD primer potion eden on lähempänä sitä alkuperäistä.
Olisinpa tämän tiennyt silloin, kun vanha tuubi loppui. Vaihdoin itse vain peiteaine + puuteri komboon
Minulla on kuiva ja herkkä iho. Olen saanut ihoon finnejä (!?) silti, kun olen käyttänyt näitä kahta kosteusvoidetta; Kiehls ultra facial cream ja Clinique moisture surge. Eivät toimi minulla ollenkaan. En ymmärrä, mikä näissä voiteissa on sellaista, että ihoon tulee finnejä. Kiehlsistä sain myös ihottumaa ja kirvelyä kasvoihin.
Omat luottotuotteet löytyy vuosien käytön ja kokeilujen kautta. Ihmisillä on erilainen iho johon sopii erilaiset hoidot tai voiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt vuosien mitaan tukun euroja sopivan meikkivoiteen löytämiseksi, turhaan. Minulla on huokoinen, rasvoittuva ja pintakuiva iho — siis kaikki ongelmat — ja nyt vielä lisänä juonteet sekä rypyt. Ainoa meikkituote, jolla saan jotenkin siedettävän lopputuloksen on Cliniquen meikkipuuteri superpowder double face makeup. Laitan ensin primerin ja sen päälle suoraan meikkipuuterin. Sitä voi huoletta lisätä päivän/illan mittaan näyttämättä tunkkaiselta.
Ihonhoitoon käytän La Roche-Posayn tuotteita.
Minulla on laatikossa useita bb-voiteita, kerran käytettyjä, niin marketti-, apteekki- kuin merkkituotteita. Bb-voide ei sovi minun iholleni, kallis kokeilu.Mikään meikkivoide ei toimi jos iho sen alla ei ole kunnossa, esim. jos iho on pintakuiva. Kaikki lähtee oikeanlaisesta ihonhoidosta. Eikä se että joku on kallis merkki takaa sitä että se olisi oikea juuri sinun iholle.
Sori ohis.Joku kertoisi miten pintakuivaa ihoa hoidetaan? Iho on kuitenkin rasvainen ja epäpuhtauteen taipuvainen, kaiken kruunaa poskien couperosa. Mekaaninen kuorinta tai puhdistus on täysin poissuljettu hoito, ihoni ei kestä.
Muistaakseni niin että pesuaine ja/tai meikinpuhdistusaine ei saa olla liian tehokas ja pesevä koska kuivattaa ihon pinnan. Kuoria pitäis silloin tällöin mutta luulisi löytyvän jokin hellävarainen sinulle sopiva? Ja sitten kosteuttava voide ihotyypin mukaan
RMS Beautyn Buriti Bronzer. Tämä on siis voidemainen aurinkopuuteri. Kun sen laittaa iholle, se näyttää pahalta ihottumalta, on siis aurinkopuuteriksi jotenkin tosi punainen. Sitten kun sen levittää, sitä ei näy enää ollenkaan. Hyvä siis siinä mielessä että ihottuma-look katoaa mutta lopputulosta ei ole. Outo tuote. Se oli pitkään joka paikasta (nettikaupat) loppu, kun on niin suosittu...
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa eikä koko tuote taida olla enää edes markkinoilla, mutta joskus 2000-luvun loppupuolella ostin L'Orealin mineraalipuuterin. Se levittyi ihan hyvin ja näytti ihan hyvältä, mutta heti kun vähänkin hikoilin, alkoi aivan hillitön kutina! Hankasin kasvoni lähes verille keskellä kaupunkia!
Saattoi olla myös allerginen reaktio, mutta en ole ikinä saanut allergista reaktiota mistään, en ruoasta enkä tuotteista.
L'Orealin kasvovoiteet, anti age tuotteista tuli näppyjä. Minulla on nuoresta asti ollut hyvä iho. Siirryin takaisin Nivea softiin ja apteekin perus oireisiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä jo sanottu : Estee Lauder Double wear meikkivoide. Plussaa peittävyydestä mutta ei sopinut rutikuivalle iholleni. Tosin en ole vieläkään löytänyt hyvää, punaisuuden peittävää kuivan ihon meikkivoidetta eli saa vinkata!
it cosmetics! Ihan paras, ohut kerros riittää, Sp 50!
Kaksoispuhdistus, ensin öljy tai balmi, perään maito tai hellävarainen geeli. Kosteuttava kasvovesi kerrostettuna, seerumi ja kevyt kasvovoide. Kuorinta (happo tai entsyymi) ja naamio kerran viikossa. Yöksi voi laittaa vaikka jojobaöljyä.