Nainen, mitä pidät tämmöisestä pukeutumistyylistä? Miehet, mitä pidätte jos 20-45-v. nainen pukeutuu nyt näin?
https://img.ilcdn.fi/0nzCoVjEXYn6Dm940SEkkNPvGNA=/full-fit-in/612x0/img…
Nainen, minkälaisen miehen arvelisit saavasi pukeutumalla noin?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä luki eilen, että juuri tuollainen takki kevään paras takki!
Tuo kuva näyttää olevan samasta jutusta!
Kuvassa näyttäisi olevan Hailey Bieber.
Ihan perus pukeutumistyyli nykyään. Henkilökohtaisesti en pidä, koske olen itse tyyliltäni enemmän 80-luvun rokkari (eli tyyliin musta-valko-raitahousuja, tiukkalahkeisia housuja ylipäätään, lyhyitä nahkatakkeja ja kerrostettu kihara tukka), mutta tuo tyyli sopii hänelle ja jos tykkää niin mikäs siinä! Jokainen pukeutukoon kuten haluaa :)
N24
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8ba3d955-9158-4bd2-9ce2-695c546f…
Ihme lerpatusta. Pukeudun edelleen lyhyempään takkiin ja pillifarkkuihin sanoi muoti mitä tahansa. N35
Kuvassa oleva nainen sai Justin Bieberin...
Hirveä, sekä takki että housut. Näyttää hyvältä vain jonkun sellaisen päällä, joka on niin kaunis, ettei ole väliä mihin säkkiin pukeutuu.
Riippuu täysin omasta ulkonäöstä millaisen miehen saa, ei niitä vaatteilla isketä.
Ei oo mun juttu. Tosta takista tulee mieleen Columbine :D
Vierailija kirjoitti:
No ei sitten kovin vahvasti mennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Sopii parikymppiselle hoikalle mutta olisi aika hassu pulskan nelikymppisen päällä.
Miten pulskan sitten pitäisi pukeutua?
Tuollaisia lahkeita oli joskus ysärillä, jolloin olin pulska nelikymppinen. Minulla se pulskuus sijaitsee lähinnä reisissä ja säärissä (osin myös rintavarustuksessa), ja tuollaiset housut olisivat ihanat verrattuna pillifarkkuihin. Tässähän meni vuosikausia niin ettei kaupasta muuta saanut kuin niitä, eikä oikein muitakaan housuja kuin kapealahkeisina. Näytin kuoreensa sullotulta makkaralta.
Ihan mukava reipas tyyli. Ei kiinnosta saada miestä vaatteilla (tai niiden puuttumisella). Varsinkaan aloittaja ei kiinnosta.
Miksi kysellä tyyliaiheisia kysymyksiä av-palstalla (= tyylittömien urpojen päivittäisissä kokoontumisajoissa)? Senhän huomasi tänään jo tuostakin ketjusta (katso alta), että suurin osa av:lla aikaa viettävistä ei ole kiinnostunut, eikä siis tiedä mitään tyylistä, muodista tai mihinkään näihin vähänkään liittyvistä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4125698/ketka-kaikki-ovat-tyyli-ikoneit…
Oh no, luulin omaavani uniikin tyylin. Toisaalta ”pukeudun” vain menoihin, suurimman osan ajasta tuulihousut kaupungilla jalassa.
Kouluampujanahkatakki. Ei mulla muuta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitten kovin vahvasti mennyt :D
Eikös Justin Bieberin omaisuus ollut jo 25-vuotiaana $285 miljoonaa... :D
Jaa onkos gestapo-takit alkaneet taas trendata? Älyttömän epäkäytännöllinen takki, varsinkin jos vuori tekokuitua, hiostaa niin pirusti.
Keskijakaus on kanssa tyyli, joka sopii äärettömän harvoille, kuten tästäkin kuvasta näkee.
Pukeuduin noin 80-luvun lopussa, jotkin yksityiskohdat eri tietysti. En käyttänyt kaulakoruja vaan rannekoruja, maski ja kahvi pois, farkkujen lahkeissa ei käänteitä. Paidassa ei tekstiä. Muuten melkein prikulleen sama asu.
Vierailija kirjoitti:
Pukeuduin noin 80-luvun lopussa, jotkin yksityiskohdat eri tietysti. En käyttänyt kaulakoruja vaan rannekoruja, maski ja kahvi pois, farkkujen lahkeissa ei käänteitä. Paidassa ei tekstiä. Muuten melkein prikulleen sama asu.
Ja olkatoppaukset tietty takissa ja t-paidassa puuttuu myös.