Nainen, mitä pidät tämmöisestä pukeutumistyylistä? Miehet, mitä pidätte jos 20-45-v. nainen pukeutuu nyt näin?
https://img.ilcdn.fi/0nzCoVjEXYn6Dm940SEkkNPvGNA=/full-fit-in/612x0/img…
Nainen, minkälaisen miehen arvelisit saavasi pukeutumalla noin?
Kommentit (61)
Näyttää ihan siistiltä, muodin mukaiselta pukeutumiselta.
Itse en kuitenkaan pidä tuosta tyylistä.
Olen mies 36
Ei miehet piittaa vaatteista vaan siitä miltä näyttää ilman niitä.
En ymmärrä miksi pitäisi olla mitään mieltä toisten pukeutumistyyleistä. Pääasia, että on vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sopii parikymppiselle hoikalle mutta olisi aika hassu pulskan nelikymppisen päällä.
Kyllähän mammafarkut ja ylisuuri takki antaa paljon anteeksi jos on kertynyt muotoja...
Vampyyrin tuolla viitalla voisi saada.
Muuten ok mutta tuo nahkatakki on aivan hirveä, kuten kaikki muutkin nahka/keinonahkavaatteet.
M39
En pidä takin materiaalista, ilmeisesti jotain keinonahkaa eli käytännössä muovia. Ei sillä, että pitäisin nahastakaan. Muovi on epäekologista ja nahka epäeettistä. Mutta noin yleisesti ottaen ihan peruskauraa.
En ymmärrä kysymystä "millaisen miehen uskoisit saavasi". Tuskinpa kuvan nainen pukeutuu tuolla tavalla saadakseen miehen.
Noin pitkä nahkatakki näyttää joltakin vain avonaisena.
Epäkäytännöllinen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii parikymppiselle hoikalle mutta olisi aika hassu pulskan nelikymppisen päällä.
Kyllähän mammafarkut ja ylisuuri takki antaa paljon anteeksi jos on kertynyt muotoja...
Mammafarkut jo muutenkin ylipainoisen päällä saa kyllä aikaan entistäkin suuremman vaikutelman. Testattu on, kun niitä kerran oma teinini mulle tuputti. Ei vaan oikein tuo 178 cm pitkä ja hoikka teinityttö ymmärrä, ettei tuollaiset farkut oikein imartele 161 cm pituista nelivitosta mammaa, jolla on normaalipainon ylärajaan matkaa reilut 5 kg.
Näyttää animen pahikselta, oikea käsi lataa voimaa johonkin erikoishyökkäykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet piittaa vaatteista vaan siitä miltä näyttää ilman niitä.
Olen kyllä eri mieltä.
En lähtisi edes yrittämään iskemään jos vastaan tulisi alaston nainen->hullu, rähjäisissä vaatteissa oleva-> jotain elämän hallintaan liittyviä ongelmia, tai vaikka täysin oman makuni vastaisesti pukeutunut henkilö ei herättäisi kiinnostusta.
Ja sitten myös makkarin puolella, pidän viehättävämmältä sellaista kauniisiin alusvaatteisiin pukeutunutta neitosta, jonka saan sitten riisua kuin täysin alastonta.
Toki alastonkin naisvartalo on kaunis.
Sukat pahasti lyntässä, oikoisin nuo ensin ja ehdottomasti vyö jos haluaa noin pukeutua. En hyväksyisi lounasseuraksi!
Eikö tule kuuma toi rotsi päällä?
Pukeuduin noin 20-vuotiaana 80- ja 90-luvun vaihteessa - poislukien maski ja takeaway-kahvi. Tolla lookilla ei saanut miehiä.
Normaalit, suht muodikkaat vaatteet.
Pukeudun melko samalla tavalla, mutta hieman persoonallisemmin.
Tällä saa mukavan, korkeakoulutetun, pitkän ja komean, hyvätuloinen miehen. Ihan Tinderistä. Kokemusta on.