Kuinka paljon sinun nettotulosi on puolisosi nettotuloista?
Laita vaikka prosentteina kokonaisina kymmenlukuina pyöristettynä lähimpään 10 %.
Laske vain palkkaan, työttömyyskorvauksiin, eläkkeeseen jne. verrattavat tulot, ei siis lapsilisiä tai asumistukia vaikka ne sulle tulisikin.
Kommentit (69)
Brutosta 153%, netosta 123%. Kivat verottajalle!
Noin 130 %. Miehellä on silloin tällöin lisätuloja, ja joskus hän tienaa enemmän kuin minä, mutta normaalina kuukautena tuo 130 %.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noin 2/3, mutta joskus 3/3 tai 4/3. Tosin miehen tulot kasvavat jatkuvasti, joten muutaman vuoden päästä tulini ovat varmaankin niin 1/5 miehen tuloihin verrattuna. Tosin ajatuksena on, että heittäytyisin jatkamaan opintoja, joten varmaankin noin 1/20 muuttuu... 😅 On mieskin ollut tuloton joskus ja yhdessä on tykätty elää.
Ja puolue oli?
Tässä kuussa? Noin 160%
T. Nainen
Kumpikaan meistä ei saa tukia
Jotain kolme kertaa enemmän kai. En jaksa just nyt ruveta laskemaan paljonko työttömyystuesta ja päivärahoista tulee pottia miehelle. Onneksi valmistuu kohta ja alkaa toivoakseni tienata enemmän.
Tällä hetkellä tienaan koko talouden tuloista 22%, pian 33%
En tiedä. En kysele hänen nettotulojaan eikä hän minun.
Omaisuus 50-50 aika tarkasti. Nettotuloni ovat 125% mieheni tuloista.
Noin 500% tällä hetkellä kun siirryin uusiin töihin. Aiemmin puolisoni tienasi minua enemmän ja ehkä tulevaisuudessa taas tilanne kääntyy.
Oisko normikuukautena joku 95%. Jos saan bonareita niin sitten voi olla 200% tai 250% jne. Riippuu siis ihan miten on töissä mulla mennyt.
Silloin kun mies vielä eli, se sai käteen 800% mua enemmän.
Mielenkiintoista, ettei kaikki osaa edes prosenttilaskuja, saati tietäisi tulojaan tai puolison tuloja. Yleensä arvioidaan keskikuukausituloja tai vuosituloja.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettei kaikki osaa edes prosenttilaskuja, saati tietäisi tulojaan tai puolison tuloja. Yleensä arvioidaan keskikuukausituloja tai vuosituloja.
Meillä on aikuisiän parisuhde (avoliitto). Kumpikaan ei ole kokenut tarpeelliseksi avautua omista tuloistaan tai menoistaan. Molemmille raha on yksityisasia. Yhteiset menot maksetaan puoliksi.
Yleensä noin 2/3, mutta joskus 3/3 tai 4/3. Tosin miehen tulot kasvavat jatkuvasti, joten muutaman vuoden päästä tulini ovat varmaankin niin 1/5 miehen tuloihin verrattuna. Tosin ajatuksena on, että heittäytyisin jatkamaan opintoja, joten varmaankin noin 1/20 muuttuu... 😅 On mieskin ollut tuloton joskus ja yhdessä on tykätty elää.