Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua, että minulla on miespuolisia kavereita

Vierailija
14.04.2021 |

Kuinka yleistä tämä mahtaa olla? Mulla on järkky riita kumppanin kanssa menossa siitä, mitä pahaa asiassa on. Miehen mukaan minun pitää kertoa kaikille seurustelevani ja pyytää lopettamaan viestien lähettely. Mitään seksuaalista ei näissä viesteissä toki ole ollut, kuulumisten kyselyä yms. Tuntuu vain tosi pahalta, kun mies rinnastaa nämä viestit pettämiseksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se todella outoa, jos nämä miehet eivät edes tiedä, että seurustelet.

Vierailija
2/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tohon. Ei ole tervettä rajata pois toisen ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi et saa tavata vanhempiasi tai sukulaisia. Sitten et saa enää mennä töihin, opiskelemaan tai kauppaan, ainakaan yksin. Sinun pitää ilmoittaa pian joka ikiselle koskaan näkemällesi ihmiselle, että seurustelet miehesi kanssa ja rakastat häntä enemmän kuin Jumalaa ja isänmaata. Tätä tulee julistaa tutuille ja tuntemattomille, sosiaalisessa mediassa ja huudella pitkin katua. Silloin harvoin, kun saat enään ulos edes mennä. Pian saattaa myös nyrkki vähän heilua.

Kannattaa lähteä menemään. Nämä toisten elämää määrittelevät sairaat yksilöt eivät lopeta koskaan vaan tekevät elämästäsi helvetin.

Vierailija
4/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla emäntä kans pisti laittamaan välit poikki naisystäviin. Valitsin emännän.

Vierailija
5/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.ä.t.ä s.e. s.i.k.a

Vierailija
6/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut jossain vaiheessa varmaan tehdä valinnan miehen ja "ystävä" miesten välillä

mies53v

Vierailija
7/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla emäntä kans pisti laittamaan välit poikki naisystäviin. Valitsin emännän.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
8/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut jossain vaiheessa varmaan tehdä valinnan miehen ja "ystävä" miesten välillä

mies53v

Minä olen tuossa tilanteessa ja todellakin valitsen ystävät. Yksi mies joutaa menemään, jos on niin ahdasmielinen kuin tämä nykyiseni.

Vierailija
9/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellä ne miespuoliset kaverit jäi pikkuhiljaa pois suhteen edetessä.

Samoin kävi miehen naispuolisille ystäville.

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että eri sukupuolet ei voi olla vain ystäviä. Usein jompi kumpi ihastuu.

Itselle valikoitui kaverimiehiksi ne joista en ollut kiinnostunut sillä tavalla. Voin sanoa että joka ikinen heistä on jossain vaiheessa sanonut että haluaisi muutakin.

Itsestä olisi outoa jos mieheni tapaisi muita naisia ilman minua.

Meillä tosin on tiivis parisuhde eli ollaan paljon yhdessä perheen kanssa eikä mennä "omia menoja" kaiken aikaa.

En muista että isänikään olisi käynyt jonkun toisen naisen kanssa lenkillä tai äitini toisen miehen kanssa elokuvissa.

He ovat edelleen onnellisesti yhdessä.

Vierailija
10/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävämies eräälle ikäiselleni varatulle ja, hmmm.... erittäin upeakroppaiselle naiselle. En näe liikuntaharrastuksiin liittyvässä viestinpidossamme ja lihashuoltoon liittyvien kuulumisiemme vaihtamisessa minkäänlaista seksuaalista jännitettä. En minkäänlaista.

Vierailija
11/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla pettämistä jos mies sitä mieltä.

Vierailija
12/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu viestittelyajankohdasta ja viestien määrästä. Alkaisi muakin epäilyttää, jos kumppanin luuriin pimpottelisi viestejä yötä myöden vastakkaisen sukupuolen kavereilta.

Vierailija
13/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että eri sukupuolet ei voi olla vain ystäviä. Usein jompi kumpi ihastuu.

Itselle valikoitui kaverimiehiksi ne joista en ollut kiinnostunut sillä tavalla. Voin sanoa että joka ikinen heistä on jossain vaiheessa sanonut että haluaisi muutakin.

Meillä tosin on tiivis parisuhde eli ollaan paljon yhdessä perheen kanssa eikä mennä "omia menoja" kaiken aikaa.

En muista että isänikään olisi käynyt jonkun toisen naisen kanssa lenkillä tai äitini toisen miehen kanssa elokuvissa.

Nämä tyypit, joiden sosiaaliset piirit rajautuu pelkästään omaan sukupuoleen, ovat varmaan niitä samoja jotka kertovat palstalla viisauksia siitä, millaisia kaikki naiset tai miehet ovat. Minusta tuollainen rajoittaminen tuntuu aivan totaalisen käsittämättömältä, mutta minä ajattelenkin että ihmiset ovat yksilöitä, joilla on muitakin ominaisuuksia kuin sukupuoli.

Miten muuten homo- tai biseksuaalit, kenen kanssa he voivat olla ystäviä?

Vierailija
14/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon jo etukäteen. Tulette tukehtumaan toistenne seuraan jossain vaiheessa.

Vierailija
15/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Minä olen tuossa tilanteessa ja todellakin valitsen ystävät. Yksi mies joutaa menemään, jos on niin ahdasmielinen kuin tämä nykyiseni.

Hyvä niin. Tuo on sinun asiasi.

mies53v

Vierailija
16/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon jo etukäteen. Tulette tukehtumaan toistenne seuraan jossain vaiheessa.

Kaikki eivät kaipaa suurta kaveripiiriä. Varsinkin jos on ollut jotain kiinostusta enemmästä kuin vain ystävyydestä ymmärrän täysin  ettei niitä halua raahata mukana, vaan keskittyä parisuhteeseen.

Vierailija
17/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että ne joiden mielestä nainen ja mies voivat olla vain ystäviäkin eivät ole seksuaalisesti niin viehättäviä?

Vierailija
18/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle ok jos miehelläsi on naispuolisia kavereita?

Vierailija
19/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on puhunut mitään SUURESTA kaveripiiristä? Mulla on erittäin hyvä miespuolinen ystävä ja jos tapaisin miehen, joka vaatisi katkaisemaan välit ystävääni, pitäisin miestä naurettavana ja ahdasmielisenä.

Kaikki eivät kaipaa suurta kaveripiiriä. Varsinkin jos on ollut jotain kiinostusta enemmästä kuin vain ystävyydestä ymmärrän täysin  ettei niitä halua raahata mukana, vaan keskittyä parisuhteeseen.

Vierailija
20/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaminoitunut kirjoitti:

Onko ap:lle ok jos miehelläsi on naispuolisia kavereita?

Ei tietenkään ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän