Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua, että minulla on miespuolisia kavereita

Vierailija
14.04.2021 |

Kuinka yleistä tämä mahtaa olla? Mulla on järkky riita kumppanin kanssa menossa siitä, mitä pahaa asiassa on. Miehen mukaan minun pitää kertoa kaikille seurustelevani ja pyytää lopettamaan viestien lähettely. Mitään seksuaalista ei näissä viesteissä toki ole ollut, kuulumisten kyselyä yms. Tuntuu vain tosi pahalta, kun mies rinnastaa nämä viestit pettämiseksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että ne joiden mielestä nainen ja mies voivat olla vain ystäviäkin eivät ole seksuaalisesti niin viehättäviä?

Ei ole niin.

Vierailija
22/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla emäntä kans pisti laittamaan välit poikki naisystäviin. Valitsin emännän.

Olisit järkevä ja etsisit emännän joka haluaa että pidät muitakin emäntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellä ne miespuoliset kaverit jäi pikkuhiljaa pois suhteen edetessä.

Samoin kävi miehen naispuolisille ystäville.

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että eri sukupuolet ei voi olla vain ystäviä. Usein jompi kumpi ihastuu.

Itselle valikoitui kaverimiehiksi ne joista en ollut kiinnostunut sillä tavalla. Voin sanoa että joka ikinen heistä on jossain vaiheessa sanonut että haluaisi muutakin.

Itsestä olisi outoa jos mieheni tapaisi muita naisia ilman minua.

Meillä tosin on tiivis parisuhde eli ollaan paljon yhdessä perheen kanssa eikä mennä "omia menoja" kaiken aikaa.

En muista että isänikään olisi käynyt jonkun toisen naisen kanssa lenkillä tai äitini toisen miehen kanssa elokuvissa.

He ovat edelleen onnellisesti yhdessä.

Nämä tyypit, joiden sosiaaliset piirit rajautuu pelkästään omaan sukupuoleen, ovat varmaan niitä samoja jotka kertovat palstalla viisauksia siitä, millaisia kaikki naiset tai miehet ovat. Minusta tuollainen rajoittaminen tuntuu aivan totaalisen käsittämättömältä, mutta minä ajattelenkin että ihmiset ovat yksilöitä, joilla on muitakin ominaisuuksia kuin sukupuoli.

Miten muuten homo- tai biseksuaalit, kenen kanssa he voivat olla ystäviä?

Pariskuntia on kavereina ja yksi miehen naispuolinen ystävä on mutta hänkin parisuhteessa ja porukalla vietetään iltaa.

Tietty on eri sukupuolen kavereita joita nähdään isommalla porukalla.

Mutta kaikki sellainen on luonnostaan jäänyt joissa tavataan kahden kesken toista sukupuolta olevaa kaveria yksin.

Ne kaverimiehet ovat ihan itsekin jättäneet yhteydenpidon kun en ole ollut enää "saatavilla".

En ole mustasukkaista tyyppiä mutta jos nyt mies tutustuisi johonkin naiseen ja alkaisi viettää hänen kanssaan aikaa niin ehkä voisi vähän hiertää.

Ja tuolle joka sanoi että tukehdutaan toisiimme.

Esikoinen täyttää 17-vuotta tänä vuonna eli mitähän tässä nyt oltaisi jo yhdessä oltu 🤔

Mikä nyt on sitten normaalia kenellekin. Meille tämä on ok.

Voisi lapset ja mies ihmetellä jos yks kaks ilmoittaisin että olen tavannut uuden kaverin "Jaskan" ja menen nyt hänen luo yökylään.

Vierailija
24/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäänyt usein kiinni pettämisestä?

Vierailija
25/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että ne joiden mielestä nainen ja mies voivat olla vain ystäviäkin eivät ole seksuaalisesti niin viehättäviä?

Ei ole niin.

Kyllä se yleensä vaan on niin.

Niillä jotka ei ole niin vetäviä on paljon vastakkaisen sukupuolen ystäviä.

Tai sitten on hyvännäköinen ja hänellä on vastakkaista sukupuolta olevia ei niin tasokkaita ystävä. Ne ystävät sitten salaa haaveilee parisuhteesta tämän tasokkaamman kanssa.

Vierailija
26/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on miesystäviä netissä enkä kerro mun miehelle :P

Vierailija
27/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellä ne miespuoliset kaverit jäi pikkuhiljaa pois suhteen edetessä.

Samoin kävi miehen naispuolisille ystäville.

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että eri sukupuolet ei voi olla vain ystäviä. Usein jompi kumpi ihastuu.

Itselle valikoitui kaverimiehiksi ne joista en ollut kiinnostunut sillä tavalla. Voin sanoa että joka ikinen heistä on jossain vaiheessa sanonut että haluaisi muutakin.

Itsestä olisi outoa jos mieheni tapaisi muita naisia ilman minua.

Meillä tosin on tiivis parisuhde eli ollaan paljon yhdessä perheen kanssa eikä mennä "omia menoja" kaiken aikaa.

En muista että isänikään olisi käynyt jonkun toisen naisen kanssa lenkillä tai äitini toisen miehen kanssa elokuvissa.

Mulla on kaksi hyvää miespuolista ystävää, joiden kanssa ollaan oltu tekemisissä jo 10 vuotta. Ollaan oltu yhtä aikaa sinkkuinakin, ilman että mitään on tapahtunut. Jos joku mies vaatisi, että katkaisen välit vanhoihin ystäviin, niin sitten mies saa mennä. En tarvitse elämääni kontrollointia tai sairaalloista mustasukkaisuutta.

He ovat edelleen onnellisesti yhdessä.

Vierailija
28/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tervettä, että kumppani kertoo kenelle voimme puhua. Tai viestitellä. Se ei saa olla liian tiivistä. Eikä kumppania loukkaavaa. Mä en olisi tuollasesta suhteessa. Näivettyisin. Olen muutenkin kiinnostunut todella harvasta miehestä fyysisesti.

Vierailija
29/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä saa muille. Se on aika platonista kaveriviestintää. Pitääkö niille miehille sitten sanoa, että kumppani pakottaa sanomaan että olet varattu. Älä vaivaudu riitelemään hänen kanssaan, riidat ovat nuoruuden hukattua aikaa. Haluaisitko vapaamman parisuhteen muualta jossa ei tarvitse miettiä kaveriviestintää. Mies ei ole luottavaa tyyppiä, onko huonoja naiskokemuksia.

Vierailija
30/34 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on niitä, joiden kanssa synkkaa, mutta suhteesta ei tulisi mitään. Tottakai pidän sellaiset ihmiset sukupuoleen katsomatta elämässäni. He ovat olleet mukana elämän käänteissä ja pysyneet ystävinä, vaikka ollaan välillä asuttu kuka missäkin. En voisi kuvitella tilannetta, jossa katkaisisin välit vuosikymmenen/-kymmeniä kestäneisiin ystäviin vain sillä perusteella, että "Make" niin haluaisi.

Vierailija
31/34 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaveri on erittäin ok, jos se ei ole kiinnostunut naisista "siinä" mielessä. Suurin osa miehistä kuitenkin on kiinnostunut naisista "siinäkin" mielessä

Vierailija
32/34 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon miespuolisia kavereita, heillä on omat perheet ja minulla oma. Ei ole miestäni hiertänyt nuo kaverit ja hän itsekin tuntee nämä tyypit. Sama juttu mieheni naispuolisten kaverien kanssa.

Vierailija
33/34 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kauaa katselisi miestä, joka viestittelisi muiden naisten kanssa ja vielä niin, etteivät ne naiset tiedä, ett on parisuhteessa. Joo ei todellakaan.

Mies on oikeassa. Sinun pitää valitö parisuhteeseen panostaminen vai rinnakkaissuhteiden ylläpiäminen.

Jos sinulla oikeasti on joku ihan oikea miespuoleinen kaveri, voitte ihan hyvin tavata kaikki yhdessä ja sinulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
34/34 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäviä ja on "ystäviä". Ensimmäiset on niitä jotka voidaan hyvin esitellä puolisolle, joiden kanssa molemmat voivat viettää aikaa. Toiset on niitä joiden kanssa aloittajan kaltainen käy bileissä, ryyppämässä, mökillä, kahvilla, elokuvissa, ollaan yökylässä ja nukutaan lusikassa... ne joiden kanssa ajan viettämistä ei aloittaja todellakaan aio laittaa toiselle sijalle sen sijaan että olisi puolisonsa kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä