Poltatteko röökiä sisällä tai lasten lähellä? Kun kaikissa tori.fi..
..ilmotuksissa lukee: "Eläimetön, hajuton, savuton ja homeeton koti."
Jossain lapsen polkupyöränkin kohdalla lukee noin.
Ostan usein kaveriltani lastenvaatteita (joskus antaa ilmaseksi) ja hän polttaa. Ei heidän kodissaan haise tupakka, saatika lastenvaatteissa tai tavaroissa. :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En polta ollenkaan. Mutta nuo hajuttomat kodit ovat yksi vitsi. Jokaisen kodissa tuoksuu joltain. Vaikka ei olisi mitään hajusteita käytössä. Se vaan on fakta.
Se tarkoittaa että kodissa käytetään vain hajustamattomia tuotteita, v tun ääliö, ei sitä ettei jokaisessa kodissa ja ihmisessä olisi oma ominaistuoksunsa.
Tarvitseeko siltikään alkaa nimittelemään?
Tarvitsee, koska leikit että et ymmärtänyt. Ansaitsit nimittelyn, aasi.
Mutta minua ei edes nimitelty. Nyt vasta nimiteltiin aasiksi. Haista sinäkin siis paska.
Pakko haistaa kun sieltäpäin tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ap kanssaihmisten huomioimista. Eivät kaikki halua ostaa tupakansavusta kellastuneita tavaroita tai saada astmakohtausta lemmikkien hilseen tai hajusteiden ylenpalttisen holvaamisen vuoksi. Myös monia lemmikkikodit inhottavat siinäkin mielessä, että se rakas kultamussukoira tai -kissa on epähygieeninen ja hankaa esim. peräpäätään milloin mihinkin mattoon tai tavaraan. Katselin juuri pari päivää sitten torista mattoja, ja ihan nauratti niiden myyjien typeryys, joilla näkyi otetussa kuvassa maton päällä onnellisesti piehtaroiva piski! Yhdessä kuvassa näkyi jopa enemmän koiraa kuin mattoa. Näitä kuvia oli yllättävän monella, vaikka tuollainen ei varmasti nosta kenenkään haluja ostaa koiran kuolaamia ja paskomia mattoja. Itse en ainakaan ikinä ostaisi, hyi olkoon.
Mä oon miettinyt, että jotku myyjät ottaa kuvan eläimen kanssa siksi jotta ostajalle käy selväksi, että ’tämän kokoisen ja näköisen’ eläimen jälkiä voi olla. Ja allergiset ja muut joita eläimet häiritsee ei ota sitten yhteyttä. Voisihan sen kertoa kuvauksessakin, että lemmikki on talossa. Mutta ehkä jotku myyjät kokee sen helpompana, että näyttää kuvassa mikä eläin on kyseessä?
Mutta miksi kukaan haluaisi ostaa vieraalta ihmiseltä mattoa tai mitään muutakaan tekstiiliä, jossa "eläimen jälkiä"? Ällöttävää. Roskikseen tuhritut lumput joutavat, vielä maksaa pitäisi.
Asuin lapsuuteni ja nuoruuteni kodissa, jossa molemmat vanhemmat tupakoivat sisällä. Vasta opiskelemaan lähdettyäni huomasin, kuinka pahasti olenkaan haissut koko elinikäni siihen saakka. Kun vietin kotona viikonloppuja, kaikki vaatteet ja tukka haisivat kammottavalle. En enää ihmetellyt sitä eka-tokaluokan pulpettivieruskaveria, joka veti pulpettinsa pois omastani aina parikymmentä senttiä.
Ostin kerran huutonetistä lastan vaatepaketin, jossa ilmoituksessa kyllä mainittiin, että huushollissa tupakoidaan. Mutta mikä järkyttävä haju niissä vaatteissa oli!! Pesin kolmeen kertaan, haju ei lähtenyt mihinkään. Sitten pistin ulos narullle tuulettumaan kolmeksi viikoksi, siinä vaiheessa haju alkoi olla poissa.
Mä oon miettinyt, että jotku myyjät ottaa kuvan eläimen kanssa siksi jotta ostajalle käy selväksi, että ’tämän kokoisen ja näköisen’ eläimen jälkiä voi olla. Ja allergiset ja muut joita eläimet häiritsee ei ota sitten yhteyttä.
Voisihan sen kertoa kuvauksessakin, että lemmikki on talossa. Mutta ehkä jotku myyjät kokee sen helpompana, että näyttää kuvassa mikä eläin on kyseessä?