Missä yöpyä turvallisesti ja mukavasti perheen kanssa matkalla pohjoiseen ?
Ollaan matkaamassa perheen kanssa pohjoiseen omalla autolla (koska korona). Lapset ei jaksa yhtenä päivänä matkaa joten yöpyä pitäisi jossain puolessa välissä eli jossain Oulun korkeudella/hieman alapuolella. Hyviä suosituksia majoituksista? Hotellit siitä ongelmallisia että kontaktit (koska korona) ja myös se että meitä 5 niin ei normi huoneeseen oikein mahduta.
Kommentit (45)
Itse olen usein majoittunut ihan hotellissa tai huoneistohotellissa (suosittelen esim. Scandicia Oulussa tai Forenomia Kempeleessä). Forenomilla on avaimeton ja kontaktiton itsepalvelu ja Scandic on tilava ja ilmava paikka, ei ole pakko tunkea kenenkään kylkeen. Forenomilla ei ole aamiaista, mutta Scandicilla vieläpä laadukas sellainen.
En kyllä ihan mihinkään leirintämökkiin tai airbnb-majoitukseen tänä aikana menisi. Niiden siisteyden tasosta ei ole takeita. Ja perheen kanssa en haluaisi ottaa riskejä majoituksen tasosta. Ilman lapsia olen kyllä aibnb-majoituksia käyttänyt.
Milloin olette menossa?
Tänään vielä Scandicilla hyvä tarjoukset, 69 e huone.
Muistaakseni majoitus 31.5. asti.
Kiitokset kaikille vielä vihjeistä. Tosiaan normihotellit jätämme pois juuri sen takia että emme halua kontakteja. Todennäköisesti uskaltaudumme nyt kokeilemaan airbnb -majoitusta. Löysin tuon mukavan oloisen juuri soppelin kohteen meille josta aiemmin mainitsinkin ja tutuistuin palautteisiin jossa kehuttiin kohteen siisteyttä paljon ja kontaktiton sisäänkirjoittautuminen on mahdollista.
Parin viikon sisään olisi tarkoitus lähteä Vantaalta Lappiin. Tässä ketjussa olikin suosituksia mutta onko mitään lisättävää. Viidelle majoituksen tarve ja kaksi erillistä huonetta ei tule kysymykseen.
Oletteko harkinneet yöjunaa (auto kyytiin)? Ei tule välttämättä käytännössä kalliimmaksi kuin automatka majoituksen kanssa. Ja kun varaa yläkerran hytit, joissa on oma wc ja suihku, ei tarvitse kohdata ketään vierasta sen jälkeen, kun konduktööri on käynyt tarkistamassa liput. Rovaniemeltä sitten matka jatkuu omalla autolla.