Virtsa ei tule kunnolla
Minulla oli sunnuntaina tilanne etten päässyt kuuteen tuntiin vessaan kun piti suhata paikasta toiseen. Kun vihdoin ja viimein pääsin vessaan, ihmettelin kun mitään ei tullut. Kova hätä kyllä oli koko ajan mutta mitään ei tullut. Sunnuntai-iltana kun yritin uudelleen niin ensin mitään ei tullut mutta kun pinnistin niin sitten tuli mutta aika vaivalloisesti. Rakko ei selvästikään tyhjentynyt kokonaan. Eilen ja tänään on ollut sama että kun lopettaa pidättämisen ja "rentouttaa" niim mitään ei tule vaan pitää ponnistaa. Ponnistaessakin tulee vain hitaasti ja rakko ei tyhjene kokonaan. Onko kenelläkään muulla ollut tällaista?
Kommentit (29)
Viestien 12 ja 18 kirjoittajille: olen nainen ja 41-vuotias jos iällä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Viestien 12 ja 18 kirjoittajille: olen nainen ja 41-vuotias jos iällä on merkitystä.
Ap
Oot saanut megaison orkun. Silloin ei heti tule pissi.
Vierailija kirjoitti:
Miten orgasmi muka vaikuttaa pissaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kehotetaan ap:ta ottamaan panadolia ja litalginia (kipulääkkeitä) kun hän ei ole puhunut kivuista mitään?
Sen tilansa vuoksi. Että pissa tulisi.
Lääkkeellä on ilmeisesti tuohon tilaan muitakin vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten, mutta kyllä se hetkellisesti vaikuttaa. Sekä miehillä että naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten, mutta kyllä se hetkellisesti vaikuttaa. Sekä miehillä että naisilla.
Mulla se ei vaikeuta virtsaamista vaan päinvastoin tulee hätä usein orgasmin jälkeen.
Ei ehkä tästä kyse, mutta epilepsiakohtauksen takia jouduin sairaalaan. Herättyäni valitin kovaa k.sihätää, mutta en vaan saanut mitään lähtemään ulos sillä kertaa. No hoitajilta onneksi löytyi apu, mutta olisi se ollut kiva hoitaa ilman tätä apuvempelettä. Kiitos kuitenkin hoitajille, helpotti, enkä tarvinnut tuota apua enää sen jälkeen.