Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko akateemisten 35+ sinkkunaisten oikeasti vaikea löytää kunnollista ja perhettä haluavaa miestä pääkaupunkiseudulta vai onko tämä vain legendaa?

Vierailija
13.04.2021 |

?

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan ap nyt täyttäisikö seuraava generoitu perusmies kriteerisi?

- 32v

- amk-tutkinto

- 181 ja hoikka

- normaali naama

- 2100 euron nettotulot

- asuu vuokralla

- ei merkittävää omaisuutta (autoja, koruja, perintöasuntoa)

- säästöjä/sijoitusvarallisuutta 40 000 e

- lapseton

- harrastuksena lenkkeily ja muuta urheilu

- omaa hyvän yleissivistyksen, mutta hänestä ei saa hyvää keskusteluseuraa, kun puhutaan Shakespearista

- kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, mutta ei mitenkään syvällä tavalla

Vierailija
22/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhettä haluava kunnollinen mies ottaa ennemmin 25-30-vuotiaan naisen.

Ei niitä 25-30-vuotiaita naisia niin vain oteta (ellei miehelle kelpaa itseään huomattavasti heikkotasoisempikin), mutta tietty 35+ perheen haluava lapseton mies voi pariutua ainakin 30-35v naisen kanssa, joka on hedelmällisyyden kannalta vielä paljon varmempi nakki kuin 35+ nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, mutta ei sinulle - osin johtunee iästäsi. Ei ole miehille vastaava kovasti helpompaa vaikka olisi kaikki ominaisuudet riittävällä tasolla.

Vierailija
24/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä 25-30-vuotiaita naisia niin vain oteta (ellei miehelle kelpaa itseään huomattavasti heikkotasoisempikin), mutta tietty 35+ perheen haluava lapseton mies voi pariutua ainakin 30-35v naisen kanssa, joka on hedelmällisyyden kannalta vielä paljon varmempi nakki kuin 35+ nainen.

Miehen hedelmällisyys alkaa laskemaan 30- vuotiaana, joten kyllä itse ottaisin oman ikäisen miehen, en missään nimessä vanhempaa.

Vierailija
25/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo vain 5km etäisyydeltä, silloin voi olla todella vaikeaa. 50km etäisyydeltä löytyy paljon, enää jää ongelmaksi että kohtaako fyysinen vetovoima.

50 km PK seudulta? Siis jostain Askolasta? Oletkohan ihan kartalla?

Vierailija
26/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus sitä ja tätä. Ehkä enemmänkin pitäisi löytää samanhenkinen kumppani? Persoona ratkaisee.

Moni akateeminen vetää yhtäläisyysmerkit akateemisuuden ja samanhenkisyyden välille.

Vierailija
27/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luku: Taidan lähteä lavatansseihin ja perustaa perheen.

2021: Naiset miehiä, miehet naisia, markkina-arvo, leuka ja pituus, sosiaaliset taidot, rattomies ja Prismatesti, feminismi, Tinder & 20%, alemman/ylemmän tason miehet ja naiset, Laasasen teesit, kirurgi ilman vetovoimaa, Sossu-Tatu panee, insinööri liian tylsä, Jordan Peterson, 180 cm tärkeämpi kuin luonne

Jatkan: nuori,kaunis ja hoikka nainen, ig- malli, missifinalistit, normaalipainoinen nainen on läski, kananpersetukka, yh on alatasoinen, lähäri on alatasoinen, luonteella ei ole merkitystä,, vain ulkonäöllä,

Vierailija
28/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani 35 v ei juuri puhu naisasioistaan, mutta kerran sanoi, äänessä aitoa ihmetystä, turhautumista ja tuskaa - miksi naiset yrittää väittää pystyvänsä samaan kuin mies, Esimerkiksi sanoi uutisen jossa nainen hääräsi rakennuspuuhissa ja ylpeili itsellään, ja alkuun oli päässyt kun miehet oli ensin valmistelleet kaiken että voi aloittaa näytöksen. Siis: miksi nainen ei tajua naiseuden hienoutta, ja anna samalla mielehhe oikeuden toteuttaa mieheyttään? Nainen nykymallin mukaan on aina äänessä, mies vierellä hiljaa. Naisen täytyy päteä toisen naisen silmissä kaiken hallitsijana. Korninmpaa ei voisi olla.

Luultavasti pojallasi olisi hieman paremmat mahdollisuudet löytää itselleen kumppani, ellei hänellä (ja hänen huoltajallaan ehkäpä joskus vielä mahd. tulevalla appiukolla tai anopilla) olisi kykyä tai edes yritystä kunnioittaa itsenäiseen päätöksenekoon ja toimintaan kykeneviä naisia, jotka todennäköisesti myös ymmärtävät olla ryhtymättä parisuhteeseen kumppanin kanssa, joka pitää hänen aktiivisuuttaan ja ilm hyvää itseuntoa kornina.

Se vähän yksinkertaisempi mies 

Vierailija
29/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen hedelmällisyys alkaa laskemaan 30- vuotiaana, joten kyllä itse ottaisin oman ikäisen miehen, en missään nimessä vanhempaa.

Nuoret nykymiehet ovat valmiiksi eunukkeja. Hedelmällisyys on heillä jo syntyjään enää puolet. Joillakin ei ole siittiöitä ollenkaan.

Vierailija
30/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani 35 v ei juuri puhu naisasioistaan, mutta kerran sanoi, äänessä aitoa ihmetystä, turhautumista ja tuskaa - miksi naiset yrittää väittää pystyvänsä samaan kuin mies, Esimerkiksi sanoi uutisen jossa nainen hääräsi rakennuspuuhissa ja ylpeili itsellään, ja alkuun oli päässyt kun miehet oli ensin valmistelleet kaiken että voi aloittaa näytöksen. Siis: miksi nainen ei tajua naiseuden hienoutta, ja anna samalla mielehhe oikeuden toteuttaa mieheyttään? Nainen nykymallin mukaan on aina äänessä, mies vierellä hiljaa. Naisen täytyy päteä toisen naisen silmissä kaiken hallitsijana. Korninmpaa ei voisi olla.

Onpa paskasti kasvatettu poika, en viitsisi missään tuollaisesta pojasta huudella.

Vierailija
31/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sen miehen pitää tienata hyvin. Ja pitää olla korkeakoulut käyty. Naiset eivät perinteisesti nai alaspäin, ja tämä perinne ei ole vieläkään kokonaan poistunut vaikka naisia on korkeakouluissa jo enemmistö ja näin ollen palkkaerot hiipuu pois tai kääntyy ympäri.

Täähän se ois.

Naiset kouluttautuu nykyään korkeammalle kuin miehet, ja se näkyy palkassa.

Mutta edelleen nainen haluaa että mies tienaa mielellään enemmän.

Saitte tasa-arvon ja enemmänkin, mutta silti ei kelpaa. Noh, antaa syntyvyyden laskea.

Vierailija
32/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnosta vanhemmat miehet, mutta totuus on, että suurinosa naisista jopa HALUAA itseään muutaman vuoden vanhemman miehen, ja joku muutaman vuoden ikäero on normi.

Muutamasta vuodestahan siinä olisi kyse, jos esim. 36v mies pariutuisi 32-vuotiaan naisen kanssa.

Tuosta ekan sivun "35+ miehet ottavat 25-30v naisen"-kommentistakin on tykännyt niin moni, että tykkääjistä iso osa on pakostikin naisia.

Eli ovat sitä mieltä, että nuoret naiset voivat ottaa vanhemman miehen. 

P a s k a t. Tilastot sen jo kertovat. Eroa max muutama vuosi IRL

Vierailija
33/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on molemminpuolin. Olen itse Helsingissä asuva 30-vuotias lääkärimies ja haluaisin myös perheen, mutta seurustelukumppaninkin löytäminen on nykyään kiven takana. Ihmiset ovat niin kiireisiä, että aikaa treffailuun on vain deittiappien kautta ja siellä taas on hyvin ulkonäkökeskeiset markkinat.

Eikö sairaalat ole täynnä kauniita naisia: hoitsuja, lääkäreitä ja kandeja, joista voisivat poimia parhaan päältä?

Muut lääkärit ovat pitkälti jo parisuhteessa - yleensä toisen lääkärin kanssa. Opiskelu kestää kuitenkin kuusi vuotta, niin omallakin vuosikurssilla moni pariutui keskenään jo opiskeluaikana. Iso osa hoitajista on vanhempia ja perheellisiä ja sitten nuoremmillakin sairaanhoitajilla on perheet tai vähintään poikaystävät. Joka tapauksessa työkaverin kanssa treffaaminen tuntuu väärältä. Jos se ei toimisikaan, niin se voisi sotkea sitten työkuvioita jos pitäisi exän kanssa hoitaa potilaita.

Mihin sinun deittailut kaatui opiskeluaikana?

Siihen ei ole varmaan mitään yhtä syytä tai se on pidemmän jatkumon tulos. Minua kiusattiin paljon peruskoulussa, jonka takia itsetunto otti kolauksia. Sitten kun minut suljettiin sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle, niin oli vaikea oppia sellaisia sosiaalisia taitoja, joita seurustelusuhteessakin tarvitaan. Kun ihmissuhteita ei ollut, niin sitten sitä hyppäsi täysillä vaan opintoihin, kun ei ollut oikein muutakaan. Tämä jatkuu lukiosta aina yliopistoon. Ehkä minä en uskaltanut ottaa kontaktia vuosikurssini naisiin menneisyyteni takia. Nyt sitten olen kolmekymppinen seurustelematon lääkäri.

Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen elämääni nykyisellään. Se toinen ihminen vain puuttuu viereltä.

Mene Tinderiin ja ilmoita profiilissasi olevasi lääkäri, joka etsii naista tositarkoituksella. Jo on kumma, jos ei ala naisia ilmaantumaan.

Vierailija
34/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnosta vanhemmat miehet, mutta totuus on, että suurinosa naisista jopa HALUAA itseään muutaman vuoden vanhemman miehen, ja joku muutaman vuoden ikäero on normi.

Muutamasta vuodestahan siinä olisi kyse, jos esim. 36v mies pariutuisi 32-vuotiaan naisen kanssa.

Tuosta ekan sivun "35+ miehet ottavat 25-30v naisen"-kommentistakin on tykännyt niin moni, että tykkääjistä iso osa on pakostikin naisia.

Eli ovat sitä mieltä, että nuoret naiset voivat ottaa vanhemman miehen. 

P a s k a t. Tilastot sen jo kertovat. Eroa max muutama vuosi IRL

Niin? Muutamasta vuodestahan minä kirjoitinkin?

Vierailija
35/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on molemminpuolin. Olen itse Helsingissä asuva 30-vuotias lääkärimies ja haluaisin myös perheen, mutta seurustelukumppaninkin löytäminen on nykyään kiven takana. Ihmiset ovat niin kiireisiä, että aikaa treffailuun on vain deittiappien kautta ja siellä taas on hyvin ulkonäkökeskeiset markkinat.

Eikö sairaalat ole täynnä kauniita naisia: hoitsuja, lääkäreitä ja kandeja, joista voisivat poimia parhaan päältä?

Muut lääkärit ovat pitkälti jo parisuhteessa - yleensä toisen lääkärin kanssa. Opiskelu kestää kuitenkin kuusi vuotta, niin omallakin vuosikurssilla moni pariutui keskenään jo opiskeluaikana. Iso osa hoitajista on vanhempia ja perheellisiä ja sitten nuoremmillakin sairaanhoitajilla on perheet tai vähintään poikaystävät. Joka tapauksessa työkaverin kanssa treffaaminen tuntuu väärältä. Jos se ei toimisikaan, niin se voisi sotkea sitten työkuvioita jos pitäisi exän kanssa hoitaa potilaita.

Siihen ei ole varmaan mitään yhtä syytä tai se on pidemmän jatkumon tulos. Minua kiusattiin paljon peruskoulussa, jonka takia itsetunto otti kolauksia. Sitten kun minut suljettiin sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle, niin oli vaikea oppia sellaisia sosiaalisia taitoja, joita seurustelusuhteessakin tarvitaan. Kun ihmissuhteita ei ollut, niin sitten sitä hyppäsi täysillä vaan opintoihin, kun ei ollut oikein muutakaan. Tämä jatkuu lukiosta aina yliopistoon. Ehkä minä en uskaltanut ottaa kontaktia vuosikurssini naisiin menneisyyteni takia. Nyt sitten olen kolmekymppinen seurustelematon lääkäri.

Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen elämääni nykyisellään. Se toinen ihminen vain puuttuu viereltä.

Mene Tinderiin ja ilmoita profiilissasi olevasi lääkäri, joka etsii naista tositarkoituksella. Jo on kumma, jos ei ala naisia ilmaantumaan.

Minä ainakin swaippaisin vasemmalle jo pelkästään siitä syystä, että mies on lääkäri.

Samoin swaippaan vasemmalle kaikki sellaiset miehet, jotka ovat profiilinsa perusteella minua selkeästi tasokkaampia (kuten lääkäri on) koska ajattelen olevani heitä surkeampi ja tiedän, etten todennäköisesti kelpaisi heille.

36/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä legendaa. Itse tuossa iässä koin, että ottajia olisi ollut jonoksi asti.

Mutta ei mua ne perusinsinöörimiehet kiinnostaneet.

En halunnut perustaa perhettä, joten sen oikean sijaan pidin hauskaa kaikkien väärien kanssa.

Sitouduin vasta sitten, kun lapsentekoikä oli varmasti ohi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35+ vaikuttaa , että joku 3. kierroksella oleva 45-55 mies voisi kiinnostua. Hänen lapset ovat jo aikuisia.

Vierailija
38/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää edes mainita sana akateeminen. Siksikö että miehet tietäisi vältellä kyseistä naista. Et ole yhtään parempi ihminen, oli koulutus mikä tahansa

Vierailija
39/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin swaippaisin vasemmalle jo pelkästään siitä syystä, että mies on lääkäri.

Samoin swaippaan vasemmalle kaikki sellaiset miehet, jotka ovat profiilinsa perusteella minua selkeästi tasokkaampia (kuten lääkäri on) koska ajattelen olevani heitä surkeampi ja tiedän, etten todennäköisesti kelpaisi heille.

Mäkin swaippasin kaikki lääkärit tai lääkäriksi esittäytyneet vasemmalle, mutta syystä että ihan joka ikinen tuntemani lääkäri on jollain tavalla päihderiippuvainen.

Vierailija
40/201 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sen miehen pitää tienata hyvin. Ja pitää olla korkeakoulut käyty. Naiset eivät perinteisesti nai alaspäin, ja tämä perinne ei ole vieläkään kokonaan poistunut vaikka naisia on korkeakouluissa jo enemmistö ja näin ollen palkkaerot hiipuu pois tai kääntyy ympäri.

Ihmiset pariutuvat yleensä oman yhteiskuntaluokan ihmisten kanssa. Myöskään miehet eivät nai alaspäin. Jos palstan amis reiska täällä väittää, että vain naisen ulkonäkö on tärkeä ei koulutus, niin se on smis- reiskan näkemys. Akateemiset miehet pariutuvat yleensä akateemisten naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme