Uskaliain paikka jossa olette kakanneet?
Kommentit (72)
Tosi kännissä kakkasin kerran (vuonna 95) kotikerrostalon päätyyn. Hävetti kyllä pitkään jos joku talon asukkaista oli nähnyt. Ei kyllä toistunut tuollaiset jutut enää.
Kakka kiinnostaa perussuomalaisia.
-Tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
tuli hassu sana kirjoitti:
Hihhih, kakka, hassu sana, mä niin tasan kuolen nauruun ihan just
Pieru ja kakka ovat huumorin kulmakiviä, ehdottomia klassikoita. Taitavasti ajoitettu pieru naurattaa kyllä ihan jokaista normaalia ihmistä.
Vähän heikomminkin ajoitettu pieru naurattaa. AINA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieru ja kakka ovat huumorin kulmakiviä, ehdottomia klassikoita. Taitavasti ajoitettu pieru naurattaa kyllä ihan jokaista normaalia ihmistä.
Ihan jo pelkkä ajatus pierusta voi naurattaa. Niin paljon iloa pienestä, harmittomasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lapsi tuli tuohon, rupsautti ja nauroimme molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että ketju on poliisin juoni sarjakakkaajan jäljille pääsemiseksi. Erityispsykologi on jo profiloinut sarjakakkaajan ja nyt on lisää verkkoja vesillä. Katsokaapa vaan, kyllä Oulun poliisi tämän vielä selvittää. Epäilijät.
Sarjakakkaaja iskee jälleen: IL "Sarjakakkaaja piinaa Someron seurakuntaa: ”Sakastin rappuset suosikkipaikka”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/716b4b4c-0957-4223-84c9-86c7bf63b6e7
Ullakolla kerrostalossa vinttikomeroani siivotessa muovipussiin. Heitin vinon katon laitimmaiseen nurkkaan, mistä ei näkynyt. Alkoi jossain vaiheessa haista vintti aivan järkyttävälle, mutta en jäänyt kiinni. Rikos on jo aikoja vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo pelkkä ajatus pierusta voi naurattaa. Niin paljon iloa pienestä, harmittomasta asiasta.
Pieru ja kakka ovat itseasiassa kaiken huumorin synnyttäjiä. Niille kannattaisi tehdä muistomerkki ihmiselon piristäjinä.
Käymässä entisessä kotikaupungissani ja nostalgian vuoksi lähdin kävelemään erääseen, vähän ,syrjäisempään puistoon menneitä muistellen. Vatsa päätti mennä ruikulille eikä vessoja missään. Oli pakko päästää löysät sitten puiston pusikkoon ja pyyhkiä pyllynsilmä taskussa muhineella käytetyllä nenäliinalla. Onneks oli hiljaista enkä paljastunut-
Yleisessä wc:ssä oli istuin niin siivottomassa kunnossa että tein tarpeeni istuimen viereen.
Rautsikan kompassilla. Tietäjät tietää.
Oman taloyhtiön hissiin. Hissi jumahti aamuyöllä moneksi tunniksi ja oli vain pakko:) Sitten tajusin että olin itse painanut STOP-nappia :D pääsin ulos juuri kun aamulehdenjakaja tuli rapun ovesta sisään :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Tosi kännissä kakkasin kerran (vuonna 95) kotikerrostalon päätyyn. Hävetti kyllä pitkään jos joku talon asukkaista oli nähnyt. Ei kyllä toistunut tuollaiset jutut enää.
Mulle tapahtui just sama vuonna 2006. Onneksi siinä oli jotain pensaita näkösuojana.
Koiraa ulkoiluttaessa olen useammankin kerran kakannut ihan kaupunkimetsään. Sen verran katsonut, etten ole polulla eikä lähimmät talot näy.
Minulla on kranttu vatsa ja joskus vaan huomaa kesken lenkin, että ei ollut taas joku ruoka sopivaa. Liikunta kun pahus vieköön vielä kiihyttää suolentoimintaa.
Aina se on yhtä kuumottavaa, koska tuollahan voi juosta joku paikalle mistä puskasta vaan.
Bussiin ja teimme siitä jutun lehteen :)
Tyhjän junanvaunun käytävällä roskakoriin.