Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaliain paikka jossa olette kakanneet?

Vierailija
13.04.2021 |

Jos on ollut ihan pakko.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli norovirus koko perheellä, kävin suihkussa enkä voinut pidättää.

Vierailija
42/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman taloyhtiön hissiin. Hissi jumahti aamuyöllä moneksi tunniksi ja oli vain pakko:) Sitten tajusin että olin itse painanut STOP-nappia :D pääsin ulos juuri kun aamulehdenjakaja tuli rapun ovesta sisään :DDDDD

Kyllä kyllä, hihihihi, olipas niin hupsu juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiin ja teimme siitä jutun lehteen :)

Olitko jompi kumpi näistä?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000581996.html

Vierailija
44/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullakolla kerrostalossa vinttikomeroani siivotessa muovipussiin. Heitin vinon katon laitimmaiseen nurkkaan, mistä ei näkynyt. Alkoi jossain vaiheessa haista vintti aivan järkyttävälle, mutta en jäänyt kiinni. Rikos on jo aikoja vanhentunut.

Tunnistettu. Juttu etenee terveisin taloyhtiön puheenjohtaja

Vierailija
45/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ehdottomasti ollut erään kerrostalon roskakatoksen ”takana”. Vatsa ei antanut yhtään varoaikaa ja alueella ei ollut missään näkösuojaisaa paikkaa, vessasta nyt puhumattakaan. Sain aseteltua lasten vaipan alle, tarpeet siihen ja koko komeus äkkiä Alepan kassiin. Ihan hirveä tilanne. Onneksi ei sentään katseet kohdannut kenenkään kanssa..

T. Suolistovammainen

Vierailija
46/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään puheen aikana. Tuhansia silmäpareaja tuijotti ja vokaalien lomassa luikautin pommeja ämpäriin.

Vierailija
47/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialle, keskelle taloa joskus pienenä

Vierailija
48/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolan Stockmannin vessa.

Vierailija
49/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissi joka oli jumissa kerrosten välissä, ei toki lattialle vaan laskiaspullalaatikkoon josta piti ensin syödä se pulla pois.. oli tarkoitus nauttia kotona kahvin kanssa rauhassa, ei paniikissa hississä kun anakonda takoo rusinareikää!  Maha oli ollut pitkään ummella ja olin ottanut laxoberonia joka alkoi toimia pahassa paikassa.  Ulos tuli varsinainen kakkakäärme ja pelkäsin koko ajan, että hissi alkaakin toimia!

Vierailija
50/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa siellä on hiljaista ja minulla oli ripuli. Pyyhin pyllyni virsikirjan lehdillä.

Vierailija
51/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihan kuistille muovipussiin kun talomme toisessa vessassa ähki mies ja toisella lapsi. Oltiin saatu kebabeista joku pöpö koko porukka.

Vierailija
52/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiin ja teimme siitä jutun lehteen :)

Miksi?

Vierailija
53/72 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt  ei ehkä ole kauhean uskalias, mutta siitä seurannut tilanne oli todella nolo. Olin kuntoradalla lenkillä ja tunsin, kuinka vatsassani alkaa kiertää. Tulin siihen johtopäätökseen, että nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin nopeasti päästä kakalle etten laske alleni. Säntäsin läheiseen pusikkoon ja ajattelin, että saan olla siellä rauhassa, koska ei ole ketään tullut vastaan tähänkään asti lenkilläni.

Vedin housut nilkkoihin ja aloin suorittamaan toimitusta. Samaan aikaa kauhukseni kuulen, kun joku lähestyy kuntoradalla. Mielestäni olen aika näkymättömissä, enkä pysty lopettamaan kakkaamista kesken, koska sitä tulee aika reippaasti ja äänekkäästi takapuolestani!

Lenkkeilijä pysähtyy ja kysyy: -Onko sulla kaikki ok?

Tunnistan äänestä veljeni ja vastaan: -Joo, olen täällä kakalla. Voitko kertoa, jos  joku muu näkyy tulevan, että saan rauhassa suoritettua toimituksen loppuun. Kun tuntuu, että kakkaa pyllystäni tulee kilokaupalla!

-Tottakai, ei tässä ole nyt muita kuin minä ja Daniel, vastaa veljeni.

Naamani valahtaa saman tien helakanpunaiseksi. Iiik, veljeni ei ollutkaan yksin, vaan hänen seurassaan oli luokkatoverini Daniel, johon olen ollut vähän ihastunut! Lol, miten vaivaannuttavaa ja noloa!

- Tarviitko apua siellä, kysyy vielä veljeni ja tunnen, kuinka haluan vajota maan alle!

- Danielilla on paperia, millä voit pyyhkiä takamuksesi. Et se voi tuoda ne sulle, veljeni vastaa.

- No ette todellakaan saa tulla tänne pyyhkimään takapuoltani, senkin pervertikot, huudahdan!

- No jos me jatketaan lenkkiä, niin saat kakata rauhassa loppuun, vastaa veljeni.

- Oli mukava nähdä ja kuulla sinua Anneli, hihkaisee Daniel.

Kuulen kuinka heidän askeleensa etääntyvät. Vedän housut jalkaani ja kun näen heidän kadonneen lähden vastakkaiseen suuntaan. Tämä oli tähän astisen elämäni noloin päivä, tuumaan ja lähden kotiin suihkuun.

Vierailija
54/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
55/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän vessa.

Vierailija
56/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen mulkeron auton tuulilasiin ponnistin pehmeät. Urpo yritti vielä pyhhkijöillä sit pyyhkiä sen.

Vierailija
57/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutbaarin vessa.

Vierailija
58/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään homojen suosiman paikan vessa. Kyllä kuumotti olla siellä perse paljaana vaikka olinkin lukkojen takana.

-Pate

Vierailija
59/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla paskansin veteen. Biksujen alaosa vaan poies ja annoin palaa.  Pökäleet kellui kauemmas ulapalle eikä kukaan huomannu.

Inhottavaa mutta hätä ei siinä tilanteessa lukenut lakia.

Kuulemma sama juttu, kun olin pikku kakara. Isää oli kuulemma hävettänyt ja oli siivonnut kakat vedestä. Minä en varmaan juurikaan välittäyt, enkä kyllä välitä vieläkään.

Vierailija
60/72 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään homojen suosiman paikan vessa. Kyllä kuumotti olla siellä perse paljaana vaikka olinkin lukkojen takana.

-Pate

Bebbusexi-Pate

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi