Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka oikeastaan tykkäävät maskeista?

Vierailija
13.04.2021 |

Kauheasti valitusketjuja vaan, mutta onko muita, joiden mielestä maskin kanssa on kivempi olla kuin ilman? Minusta on ainakin ihanaa käyttää maskia ja olla sen takana piilossa, ja maski onkin alkanut tuntua ihan omalta jutultani. Tunnen myös valtavaa ylpeyttä, kun laitan sen päälle.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa koko naama peittyisi samalla, niin voisi olla täysin tunnistamaton.

Vierailija
2/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Tai en tykkää siitä, että sen kanssa tulee kuuma ja on vaikea hengittää, mutta tykkään siitä, että sen avullä ikäänkuin piiloutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin isis-partoineni maksin kanssa ihan niiltä Yliksellä käytetyiltä, maski naamalla huutavilta ja kyyneliä tiruuttavilta valkonamaisilta soijamies-meemeiltä

Vierailija
4/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mUlla on aina kommandopipo kaupassa, saan hegittää vapaasti eikä vartijat ja polpo-kamerat näe kuka ryötti sielä vapaahengittää ja koronaa levittää

Vierailija
5/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös. Ainoa huono puoli on se, että silmälasit menevät poikkeuksetta huuruun, joten en voi pitää maskia ajaessa, ja kaupassa on kovat paikat, kun ei näe kunnolla tuotteita ja hintoja. 

Vierailija
6/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käyttää maskia. Saa huonon ihon ja ruman naaman piiloon.

Vierailija
7/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Olen ujo ja ahdistun sosiaalisissa tilanteissa. Ihanaa olla piilossa maskin takana. Maski tuo turvaa. 

Vierailija
8/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että tulisi pysyvä maskipakko. Tykkään myös siitä, että muut käyttävät. On jotenkin mukavampaa näin. Itse koen jopa, että maskin kanssa on helpompi olla kuin ilman maskia - en varmaan enää edes osaisi olla ilman että on mitään peittoa naamalla :D Itselleni maskisuositus on ollut parhaita juttuja ikinä.

Vierailija
9/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään. Tai en tykkää siitä, että sen kanssa tulee kuuma ja on vaikea hengittää, mutta tykkään siitä, että sen avullä ikäänkuin piiloutuu.

Itse jotenkin tykkään siitä kuumuudesta ja hengitysvaikeuksistakin - tulee enemmän sellainen olo, että teen jotain, ja saan siten enemmän irti tästä nykyajasta. 

Vierailija
10/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns laittautujatyyppiä.

Meikkaan oikeastaan joka päivä.

Täytyy myöntää että maskiaika on ollut rentouttavaa kun voi kaupoaan lähtiessä vaan pistää maski naamalle ja olla sen alla ihan minkä näköinen tahansa.

Myöskään muutaman kilon painonnousu ei ahdista kun saa kaksoisleukansa piiloon.

Vierailija
11/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti punastuva ja se on tosi noloa, joten koen itseni itsevarmemmaksi kun mulla on maski naamassa ja muut eivät niin selvästi huomaa punastumistani.

Vierailija
12/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Laulan aina kaupassa ja muut saa arvata kuka olen.

Vierailija
13/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ravita aivojaan omalla uloshengityskuonalla kun Suomessa on hurjat ilmavarat: Ostimme Saksinmaalta 4,3 miljaardilla Umts-ilmaa, ja saksalainen ilma, kuten kaikki muu saksa-tavara, on taatusti laadukasta ja käyttökelpoista ja nyt sitä on vieläpä paljonkin. Kaikille riittää sitä pitkäksi aikaa.

Vierailija
14/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskisuositus poistuu pian ja niitä jotka jatkavat naamavaipoissaan kulkemista katsotaan pitkään ja naureskellen 😂

Vierailija
15/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt jo kymmeniä vuosia erilaisia maskeja mm:

- Yöllisillä lenkkipoluilla

- Yöllisillä kauppa, apteekki- ja pankkireissuillani

- Takseissa

- Huoltoasemilla

- Yöllisillä yritysvierailuilla

Vierailija
16/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne on rumia, huvittavia, eikä niitä osata edes käyttää oikein jos meinaa saada niistä edes jotain suojaa. Itse en käytä maskia lainkaan missään .

Vierailija
17/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvii enää meikata kun silmät.

Yks huono puoli että ei meinaa tunnistaa vastaantulevia tuttuja kun maski päällä kaikki näyttää samalta.

Vierailija
18/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta hyvää syytä:

Kiva kun voi turvata toisten/omaa terveyttä

Hyvä kun meillä on mahdollisuus maskeihin ym. monessa maailman maassa ei ole

Maski kertoo, että olet fiksu ja älykäs, koska haluat suojata/suojautua koronalta

Näin siitepölyaikana suojaa lievittää allergiaoireita

Maskin kanssa ei tarvi meikkiä, jos ei

halua

Vierailija
19/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea olla maskin kanssa, mutta nautin siitä siltä. Aika hassua oikeastaan, mutta rakastan jotenkin maskia, ja käytän sitä sen vuoksi nykyisin myös ulkoillessa. Saan kai jotain tyydytystä siitä, että on vaikea hengittää. Ja nautin siitä ajatyuksesta, että maski aiheuttaa valtavaa epämukavuutta ja kärsimystä muille ihmisille. Tiedän, että jotkut eivät tykkää maskeista, ja olen jotenkin vahingoniloinen, kun he joutuvat vastentahtoisesti käyttämään. Itse tosiaan tykkään maskista, se on niin paljon kivempi kuin olla ilman.

Vierailija
20/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tykkää. Naisilla maski on ikävä kapistus kun ei näy kuin silmät. Oli se ennenkin haastava arvailla meikin alla lymyävää ulkonäköä mutta nyt ei ole edes toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän