Onko täällä muita, jotka oikeastaan tykkäävät maskeista?
Kauheasti valitusketjuja vaan, mutta onko muita, joiden mielestä maskin kanssa on kivempi olla kuin ilman? Minusta on ainakin ihanaa käyttää maskia ja olla sen takana piilossa, ja maski onkin alkanut tuntua ihan omalta jutultani. Tunnen myös valtavaa ylpeyttä, kun laitan sen päälle.
Kommentit (86)
Täälä on suomessa miehet kohta yhtä kärttysiä kö äch lämimaissa jos naiskauneutta vielä kovin pakotetaan piilottelemaan kuonokuppien takana. Toki ei seo mitään siihen verrattuna ku Arabin maissa hiihtelee vastaan pelkästään 1,65-metrisiä mustamakkaroita ja kimeä-ääninen i maami kirkuu falsetissa minareetin parvekkeelta, ja kuumuuskin vielä vaivaa
Yksi historian noloimmista avauksista, ellei noloin. Ja olen pyörinyt keskustelupalstoilla ja 15 vuotta. Kuinka alas voi ihminen vajota orjamentaliteetissaan?
On!
Töissä voi vetää nuuskaa ihan rauhassa.
Alkossa myyjä ei näe kuinka jurrissa oikeasti on.
dfghdf kirjoitti:
Täälä on suomessa miehet kohta yhtä kärttysiä kö äch lämimaissa jos naiskauneutta vielä kovin pakotetaan piilottelemaan kuonokuppien takana. Toki ei seo mitään siihen verrattuna ku Arabin maissa hiihtelee vastaan pelkästään 1,65-metrisiä mustamakkaroita ja kimeä-ääninen i maami kirkuu falsetissa minareetin parvekkeelta, ja kuumuuskin vielä vaivaa
Nenä ja suuko ovat ainoat kauniit asiat naisessa? Jossakin taas mies kommentoi, että naiset ovat näyttäneet hirvittävän kauniilta, kun ainoastaan silmät näkyvät ja ne ovat harvalla rumat... No, itse ainakin koen olevani viehättävämpi maskilla kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään käyttää maskia. Saa huonon ihon ja ruman naaman piiloon.
Eikös naisilla meikkaaminen ole hoitanut nämä jo tähänkin asti?
Vierailija kirjoitti:
dfghdf kirjoitti:
Nenä ja suuko ovat ainoat kauniit asiat naisessa? Jossakin taas mies kommentoi, että naiset ovat näyttäneet hirvittävän kauniilta, kun ainoastaan silmät näkyvät ja ne ovat harvalla rumat... No, itse ainakin koen olevani viehättävämpi maskilla kuin ilman.
Niinpä, ja voihan sitä ihailla ihmisessä vaikka maskin valintaa, että minkälaiseen maskiin on päätynyt. En pitäisi mahdottomana vaikka ihastua pelkästään kivannäköisen maskin perusteella. Miksi aina pitää kiinnostuksen liittyä ihmisen ulkonäköön tai persoonaan? Maskin kanssa sitä juuri riisutaan nämä pois, ja ollaan vain ihmisiä, naisia ja miehiä. Siinä on jotain tosi kaunista ja syvällistä!
Vierailija kirjoitti:
Maskifanaatikot voisivat ottaa seuraavan askeleen ja alkaa käyttämään burkhaa! 👻
Pääosa superfeministeistä seukkaa jo burkhaa vaativien kanssa, eli matkalla ollaan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskifanaatikot voisivat ottaa seuraavan askeleen ja alkaa käyttämään burkhaa! 👻
Pääosa superfeministeistä seukkaa jo burkhaa vaativien kanssa, eli matkalla ollaan.
N27
Loput on lepakkoja.
Jos olisin kaksikymppinen olisin kyllä tykännyt tästä siinä mielessäkin että kukaan ei tuijottele. Saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
dfghdf kirjoitti:
Onneksi nykymuoti vie perceenkin päältä turhat rievut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Mutta olisiko se sitten niin paha asia? Nyt maskien myötä sitä on huomannut, että menee se elämä ihan hyvin näinkin, ja ehkä aina ei ole tarpeen niin tuoda itseään esiin. Ja ehkä voisi olla hyväkin, että ylhäältä tulisi pukeutumisohjeistus, niin ei tarvitsisi itse miettiä. Minulle ainakin maskissa on helppoa juuri se: ei tarvitse itse vaivata päätään, noudattaa ohjeita vaan. Olen ihan avoin tiukemmillekin säännöille ja rajoituksille, esim. jos tulisi käsky laittaa silmienkin peitoksi jotain (korona tarttuu myös silmien kautta) tai ihan vaikka vaan paljastavien kesäövaatteiden kielto olisi ok. Ei minua haittaa vaikka joutuisi vaatevarastonkin uusimaan. Ehkä ei kannata ottaa asioita niin vakavasti! Kuuntelee ohjeita vaan niin kyllä se siitä.
Huvittaa niin paljon nämä oman elämänsä suuret vapaustaistelijat jotka uhmakiukussaan eivät suostu maskia pitämään. Ovat vieläpä niin hölmöjä etteivät kai tajua olevansa muille halveksunnan ja naurun aihe. Ei ole iso asia pitää, mutta kun byhyyyy en varmana pidä kun joku sanoo että pitäisi. Lapsellisia muista piittaamattomia kiukkupyllyjä.
Sitä on ruvennut suhtautumaan niin epäluuloisesti kaikkeen sisätilojen hengitysilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa niin paljon nämä oman elämänsä suuret vapaustaistelijat jotka uhmakiukussaan eivät suostu maskia pitämään. Ovat vieläpä niin hölmöjä etteivät kai tajua olevansa muille halveksunnan ja naurun aihe. Ei ole iso asia pitää, mutta kun byhyyyy en varmana pidä kun joku sanoo että pitäisi. Lapsellisia muista piittaamattomia kiukkupyllyjä.
Aika moni maskeja vihaava ja niitä kritisoiva kuitenkin käyttää niitä silti. Mutta ei se monelle ole niin, että "ei ole iso asia pitää". Monelle se on oikeasti aika epämukava ja inhottava, ja tilanteen hankaluutta lisää se, ettei missään anneta toivoakaan, että maskeista joskus luovuttaisiin (paitsi heinökuuksi, koska silloin on poliitikkojen omat kesölomat, eivätkä ilmeisesti halua silloin käyttää maskeja). Kyllä moni maskeja käyttäväkin haluaisi, että niistä luovutaan. Ei se niin ole, että kaikkien maskeja käyttävien mielestä maskit ovat ihania ja miellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Mutta olisiko se sitten niin paha asia? Nyt maskien myötä sitä on huomannut, että menee se elämä ihan hyvin näinkin, ja ehkä aina ei ole tarpeen niin tuoda itseään esiin. Ja ehkä voisi olla hyväkin, että ylhäältä tulisi pukeutumisohjeistus, niin ei tarvitsisi itse miettiä. Minulle ainakin maskissa on helppoa juuri se: ei tarvitse itse vaivata päätään, noudattaa ohjeita vaan. Olen ihan avoin tiukemmillekin säännöille ja rajoituksille, esim. jos tulisi käsky laittaa silmienkin peitoksi jotain (korona tarttuu myös silmien kautta) tai ihan vaikka vaan paljastavien kesäövaatteiden kielto olisi ok. Ei minua haittaa vaikka joutuisi vaatevarastonkin uusimaan. Ehkä ei kannata ottaa asioita niin vakavasti! Kuuntelee ohjeita vaan niin kyllä se siitä.
suosittelen vankilaa. Siellä kerrotaan miten pitää toimia.
Vierailija kirjoitti:
enemmän noi maskipäät näyttää olevan kiukkuuntuneita.
Itse ainakin toivon, että joku ihastuisi minuun juuri siksi, ettei näe minua eikä tiedä minusta mitään. Että ihastuisi tavallaan sen maskin takia ja haluaisi seurustella - haluaisin, että juuri se viehättää, ettei tiedä toisesta mitään. Mysteeri voi olla todella seksikästä! Joten siinä mielessä maski on hyvin eroottinen asuste. Sen takanahan voi olla mitä vaan. Joten toivon sen olevan itselläni vetovoimatekijä.
Se on kyllä kivaa, että voi vaan mennä meikittömänä suoraan sängystä kauppaan, pistää vaan maskin naamalle ja tuntuu suorastaan kuin olisi näkymätön.
Hengittäminen sen kanssa on kyllä raskasta enkä pidä maskeista muutenkaan. Tuo on naamioituminen on ainoa hyvä puoli :D
Huulipunien myynti vähentynyt maskien myötä.