Oletko nähnyt demonin unessa?
Näin erittäin pahaa unta johon liittyi paha henki. Heräsin siihen että yritin huutaa kaikin voimin. Ikinä ennen en ole tuollaista unta nähnyt. Muilla kokemuksia?
Kommentit (13)
Kyllä, ja näytti ihan Halla-aholta ja Rydmanilta. Heräsin paskat housuissa
Olen nähnyt ja se oli hyvin todellinen se uni. Olin ulkona puistotiellä pimeällä, yksi katulamppu paloi ja taivaalla kuu. Minua lähestyi musta hahmo joka oli kaapuun pukeutunut. Jotenkin tiesin että se on Saatana. Se sai jotenkin minut valtaansa ja nousin ilmaan. Olin ihan kauhua täynnä. Leijuin ilmassa noin kolmen-neljän metrin korkeudella selällään ja se olento oli ihan kammottava, se hallitsi minua. Se siis nosti minut voimallaan, ei käsillään. Se ei koskenut minuun fyysisesti. Se tunne mikä mulla oli oli ihan hirveä. Sanoin sitten ihan hiljaa, varmalla äänellä ja rauhallisesti, mutta mahdollisimman pian ennen kuin tapahtuu mitään pahempaa, "olen Jeesuksen oma". Samantien aloin hiljaa laskeutua alas maahan ja olento lähti lipumaan hiljaa sinne mistä tulikin. Pian tuon jälkeen taisin herätä. Se oli vaikuttava uni ja jäi kyllä mieleen pysyvästi.
Kaiken pahuuden tiivistymä on sellainen pienehkö kuutio, jotain tiivistä massaa, joka aivan hikoilee sitä pahuutta. Kyllä, olin yllättynyt. Tästä on noin 20 vuotta aikaa, kun kohtasin tällaisen.
Näin kerran joo unta Riikka Purrasta :o
Olen nähnyt unta missä naishenkilöllä kasvot vääntyvät äkisti ja minä säikähdän enkä osaa tehdä muuta kuin rukoilla. Uni oli niin väkevä ja pelottava, että heräsin siihen. En ole ikinä kokenut vastaavaa enkä myöskään pysty unohtamaan kokemaani. En ole ikinä ollut niin peloissani kuin silloin ja olen 38 vuotias nainen.
En, mutta näin vaimoni kerran ilman meikkiä.
Joo, ja sitten herään omaan huutooni joka aamu klo 4.37 🥲
Muutama vuosi sitten näin jatkuvasti painajaisia incubuksesta.
En Demonia, mutta mä kerroin jo täällä yhden mun kokemuksen mikä on tapahtunut tasan kerran, eli mä siis irrottauduin omasta ruumiista kun mä nukuin
Mä lähdin vaeltamaan tätä mun talon lähellä olevaa katua pitkin, tää katu oli ihan samanlainen kuin nyt, mutta se tunnelma oli erilainen, ihankuin se olisi ollut jollain toisella "tasolla" (jos joku on nähnyt insidious leffat niin vähän sama juttu kun ne vaeltelee siellä toisessa tilassa)
Mä törmäsin 2 vanhaan naiseen, nää oli siis molemmat sellasia oikeasti vanhoillisia, niillä oli vanhat puvutkin päällä. Mä kysyin siltä toiselta naiselta, että saanko mä liittyä teidän seuraan, se hymyili mulle ja sanoi, että kyllä saat. Se toinen nainen suuttui mulle jostain kumman syystä ja hyökkäsi ihan täysillä mun kimppuun ja HÄÄTI mut mun omaan kroppaan takaisin. Ihankuin se ei olisi halunnut, että mä olen siellä missä ne on. Ne selvästi tunnisti sen, että mä en ole sieltä.
Mä heräsin siihen kun mä palasin mun omaan kroppaan
<3
Unihalvauksissa on lähes poikkeuksetta ollut joku demoni kimpussa.