Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka oikeastaan tykkäävät maskeista?

Vierailija
13.04.2021 |

Kauheasti valitusketjuja vaan, mutta onko muita, joiden mielestä maskin kanssa on kivempi olla kuin ilman? Minusta on ainakin ihanaa käyttää maskia ja olla sen takana piilossa, ja maski onkin alkanut tuntua ihan omalta jutultani. Tunnen myös valtavaa ylpeyttä, kun laitan sen päälle.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon rappukäytävässä on katkua naapureilta, käytävää ei voi tuulettaa ja koiran kuolaama hissi, maski vähentää joskus tuoksujen pääsyä nenään joka on ihanaa – ellei mene maskin alle. Kaupassa on kivempaa kun joku ei vahtaa ilmettä koko ajan. 

Vierailija
42/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! Asutaan aika pienellä paikkakunnalla ja ärsyttää välillä, kun kaupassa tulee niin paljon tuttuja vastaan ja kauppa reissu venyy kun jää juttelemaan. Nyt saa tehdä ostokset rauhassa, kun ei tunnisteta niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskisuositus poistuu pian ja niitä jotka jatkavat naamavaipoissaan kulkemista katsotaan pitkään ja naureskellen 😂

Mitä väliä mitä muut ajattelee. Ainahan joku on tuomitsemassa teit niin tai näin. Itse käytin maskia jo viime vuoden helmi-maaliskuussa ja silloinkin jengi tuijotti pitkään. Eipä minua haitannut olen pysynyt terveenä.

95% käyttää maskia juuri sen takia mitä muut ajattelee. Kunnon joukkohysteria.

Vierailija
44/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kauppareissuilla kertaakaan ja tulee voimaantunut olo kun maskinaamat toljottavat lysähtäneessä ryhdissä lurppasilmin minua 😆

Vierailija
45/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ymmärtämään huntujen päälle. Olen asunut muslimimaassa, jossa naiset väittivät pitävänsä niitä vapaaehtoisesti, ja että ei ainakaan heidän aviomiehet siihen pakota. Silloin ajattelin naisten olevan aivopestyjä. Enää en ajattele. Maskin, ja hunnun, kanssa on ”suojassa”.

Vierailija
46/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut ymmärtämään huntujen päälle. Olen asunut muslimimaassa, jossa naiset väittivät pitävänsä niitä vapaaehtoisesti, ja että ei ainakaan heidän aviomiehet siihen pakota. Silloin ajattelin naisten olevan aivopestyjä. Enää en ajattele. Maskin, ja hunnun, kanssa on ”suojassa”.

Olen miettinyt tätä samaa. On oikeasti ihanan vapauttavaa, kun miesten ei ole mahdollista silmäillä kasvojani ja tehdä arvioita ulkonäöstäni.

Vierailija
47/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksinäinen mies kirjoitti:

Minkä tähden juuri naisten pitää olla maskiuskossa. Tämä paperinaama-armeija ei tee silmälle höpöä

naiset arvostavat turvallisuutta enemmän kuin vapautta ja antautuvat helposti sosiaalisille paineille, miehillä se on toisin päin.

Benjamin Franklin kö se on loihe sanomaan: Jos tahdot luopua vapaudesta saadaksesi turvallisuutta, menetät ne molemmat

Vierailija
48/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toimii hyvin pankkiasioinnin yhteydessä, kun en halua että tunnistetaan.

Sama tietysti kioskilla ja huoltoasemilla, kun haluaa tehdä samalla käteisnoston.

Vierailija
49/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hetken aikaa, eli kaupassa. Koska olen kauniimpi sen kanssa :D Pitkään en tykkää käyttää, mut töissä täytyy.

Yksi lapsistani on ujo, hän on tykännyt että pääsee piiloutumaan maskin taakse. Saa punastella rauhassa. 

Tunnen myös onnellisuutta kun näen kaupassa, että muutkin pitää maskeja. Se luo turvaa ja yhteisöllisyyttä: me kaikki välitetään toisistamme ja toivomme että tää kakka on kohta ohi! Sitten hymyillään ja halataan <3

Vierailija
50/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sitten pinnallinen ja huonoitsetuntoinen enkä tykkää yhtään kulkea ilman yhtään meikkiä. Ihoni on punoittava ja punastun helposti joten maski peittää sen minkä ennen peitin meikkivoiteella. Nyt ihoni voi paremmin ja olen itsevarmempi.

Vierailija
51/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fghfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksinäinen mies kirjoitti:

Minkä tähden juuri naisten pitää olla maskiuskossa. Tämä paperinaama-armeija ei tee silmälle höpöä

naiset arvostavat turvallisuutta enemmän kuin vapautta ja antautuvat helposti sosiaalisille paineille, miehillä se on toisin päin.

Benjamin Franklin kö se on loihe sanomaan: Jos tahdot luopua vapaudesta saadaksesi turvallisuutta, menetät ne molemmat

Tarvitaanko niitä toisaalta? Meillä on kuitenkin täällä toimiva valtio, ja jos päättäjät vaan sanovat mitä tehdään, niin homma toimii. Kuinka moni oikeasti tarvitsee vapautta?

Vierailija
52/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä hyvätkin puolensa että naiset maskaavat naamansa. Ei tarvi käydä itse suihkussa niin usein. Säästän ison kasan vettä ja saunapuita , joita muutenki vähänlaisesti nyt kuivina mulla on

Vierailija
53/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tykkään käyttää maskia. Olen toki käyttänyt niitä aiemminkin Aasiassa ollessani.

Aion käyttää maskeja jatkossakin. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
54/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia-aikana aivan mahtava. Nyt ei tule pitkiä katseitakaan, kuten joskus aiempina vuosina siitepölyaikoina. FFP2 myös lämmittää mukavasti pikkupakkasella. 

Vierailija
55/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten pinnallinen ja huonoitsetuntoinen enkä tykkää yhtään kulkea ilman yhtään meikkiä. Ihoni on punoittava ja punastun helposti joten maski peittää sen minkä ennen peitin meikkivoiteella. Nyt ihoni voi paremmin ja olen itsevarmempi.

Minulle taas tulee maskista finnejä, mutta ei se haittaa. Finnithän ovat oikeastaan ihan kivoja nekin. Mitään negatiivista en kyllä maskeista keksi.

Vierailija
56/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökompleksiselle ovat olleet vapahdus. Stressi on helpottanut, ja melkein ahdistaa ajatella aikaa, kun maskeista luovutaan.

Luin, että ennen koronavirustakin esim. Kiinassa yksi yleinen syy maskin käyttöön on ilmansaasteiden lisäksi tai niiden varjolla ollut se, että kasvoissa on ollut finnejä tai ei ole jaksanut meikata.

Vierailija
57/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hetken aikaa, eli kaupassa. Koska olen kauniimpi sen kanssa :D Pitkään en tykkää käyttää, mut töissä täytyy.

Yksi lapsistani on ujo, hän on tykännyt että pääsee piiloutumaan maskin taakse. Saa punastella rauhassa. 

Tunnen myös onnellisuutta kun näen kaupassa, että muutkin pitää maskeja. Se luo turvaa ja yhteisöllisyyttä: me kaikki välitetään toisistamme ja toivomme että tää kakka on kohta ohi! Sitten hymyillään ja halataan <3

kai voi hymyillä ja halata jo nyt jos tietää ettei kuitenkaan aio testata rokotteita....

Vierailija
58/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma antoi liian tiukat maskit.

Vierailija
59/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkaa maskin käyttämistä, ainakin julkisessa liikenteessä. Riippuu tietysti koronan levinneisyydestä, mutta variantit tulee ja rokotukseksi luultavasti Astra Zenecaa, joten maskin kanssa mennään.

Vierailija
60/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kiva kun kaksoisleukani peittyy maskin alle, mutta en muuten tykkää kun työssä muutenkin hiki ja raskas hengittää, maski kastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä